Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Καιρό είχαμε να ακούσουμε την Πόπη Καλαϊτζή


«Το 2013 είχα πάει στο Βερολίνο για έναν μήνα για να κάνω μετεκπαίδευση στα αγγλικά και μου έγινε πρόταση να μείνω. Εργάζομαι ως εθελόντρια σε κέντρα υποδοχής προσφύγων. Αισθάνομαι περηφάνια μόλις ακούω από τους πρόσφυγες ότι περνάνε από την Ελλάδα. Μόλις τους λέω ότι είμαι Ελληνίδα...
με αγκαλιάζουν. Η αίσθηση που έχω από αυτούς που φτάνουν στον τόπο των ονείρων τους είναι ότι δεν υπάρχει ούτε ένας ούτε μισός άνθρωπος να πει ένα κακό για την Ελλάδα. Μου λένε πως κάποια κράτη, δεν θέλω να πω ποια, τους φέρθηκαν πολύ άσχημα» είπε στον Alpha 989 η γιατρός Πόπη Καλαϊτζή. .


«Το προσωπικό που εργάζεται στα δημόσια νοσοκομεία είναι ήρωες. Αν επιβιώνει το σύστημα υγείας επιβιώνει εξαιτίας των γιατρών στα δημόσια νοσοκομεία. Έχω περάσει, είδα τις συνθήκες. Το μέσο ιατρείο σε ένα camp προσφύγων στο Βερολίνο είναι δέκα φορές πιο οργανωμένο από ένα εξωτερικό ιατρείο στην Ελλάδα. Σκέφτομαι Έλληνες που πληρώνουν τις εισφορές τους και οι συνθήκες είναι άθλιες», πρόσθεσε.

Η κα Καλαϊτζή τόνισε ότι «δεν είναι στρωμένοι με ροδοπέταλα οι δρόμοι όσων φεύγουμε έξω. Υπάρχουν ώρες τον πρώτο καιρό που πονάει το κεφάλι σου από την γλώσσα. Δεν ήξερα γερμανικά όταν πήγα. Όμως όταν σε βλέπουν σωστό σε αυτά που τους λες, σου δίνουν την ευκαιρία να δείξεις αυτά που αξίζεις».

Δείτε και Ακούστε την εκπομπή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου