Ο λογικός τίτλος σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου, θα ήταν "επανεκκίνηση εργασιών", αφού σε όλες τις άλλες χώρες, πλην αυτής της μπανανίας, τα δημόσια έργα γίνονται για να γίνει...
ένα έργο. Όταν μιλούν για το έργο, το μυαλό όλων πάει στο ίδιο το έργο. Π.χ. όταν μιλάμε για τη "γέφυρα Ουρούκ-Τομπού", το μυαλό όλων πάει στην ίδια τη γέφυρα και στο πώς θα είναι τελειωμένη και θα ενώνει επιτέλους το Ουρούκ με το Τομπού.
Στη Θεσσαλονίκη, κανείς δεν νοιάζεται για το ίδιο το έργο, κανείς δεν το φαντάζεται τελειωμένο, κανείς δεν σκέφτεται τα προβλήματα κυκλοφορίας που θα λύσει, όλοι νοιάζονται για το πώς θα γίνει να διορίζονται εκατοντάδες άτομα στην "αρχαιολογία" του έργου. Οι πολιτικοί, όταν εξαγγέλουν ότι ξανα-ξεκινά το έργο, είναι περιχαρείς, όχι επειδή θα προχωρήσει το έργο, αλλά επειδή θα γίνουν προσλήψεις, οπότε θα έχουν απέναντί τους ευχαριστημένους ψηφοφόρους, που βρήκαν επιτέλους δουλίτσα και μάλιστα καλή. Μ΄αυτές τις προϋποθέσεις, το έργο δεν θα τελειώσει ποτέ, γιατί ΔΕΝ μας αξίζει και ΔΕΝ πρέπει να τελειώσει ποτέ. Ας έχουν μια αιτία να διορίζονται αφειδώς "αρχαιολόγοι" κι ας βυθίζεται η Θεσσαλονίκη σε κυκλοφοριακό χάος κάθε φορά που γίνεται ένα ατύχημα στην περιφερειακή ή μια διαδήλωση στο κέντρο (δηλαδή ...κάθε μέρα!)
Σε ευρεία σύσκεψη όλων των φορέων της Θεσσαλονίκης σχετικά με την επανεκκίνηση των έργων του μετρό της πόλης θα προεδρεύσει αύριο το απόγευμα ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, στα γραφεία του ΤΕΕ στη συμπρωτεύουσα.
Ο κ Σπίρτζης που ανεβαίνει αύριο το πρωί στην Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, θα προεδρεύσει στις 10.00 το πρωί σε άλλη σύσκεψη στο αεροδρόμιο της πόλης για έργα που έχουν προγραμματιστεί εκεί.
Ο υπουργός Υποδομών θα έχει, επίσης, συνεργασίες αναφορικά με τα έργα στην περιοχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου