Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Ποιά κρίση και παραμύθια ρε; Είδατε τι γινόταν σήμερα; Της ....

Ξεκίνησα να πάω με την μηχανή κέντρο κόλαση, ούτε με μηχανή δεν κινιόσουνα .
Μποτιλιάρισμα ακόμη και με δίκυκλο. Μιλάω με κολλητό μου, μου ...
λέει στο μέγκα αουτ λετ μποτιλιάρισμα μέχρι το φανάρι του βασίλαγα
Στο Κόσμος δεν έμπαινες μποτιλιάρισμα από Μουδανίων παρκαρισμένα μέχρι και το Κεμπίνσκι και απο κάτω το ίδιο
Ικέα κόλαση παντού σε πάρκα χωράφια νησίδες στο τζάμπο στο μερλίν τέτοιο κόσμο ούτε προ κρίσης δεν είχα δεί
εικόνα αρχείου, αλλά κάπως έτσι ήταν η Θεσσαλονίκη και όχι μόνο, σήμερα Κυριακή 27/12/2015

Ο κουμπάρος μου με πήρε τηλέφωνο είχε τόση κίνηση στα διόδια των Μαλγάρων που για να ξεμπλοκάρει άφησαν για λίγο να περάσουν τζάμπα .
Μη μου πεις κανείς ότι είναι φυσιολογικό γιατί θα είναι στημένος.
Τελικά δεν έχει οικονομική κρίση η Πατρίδα μας η έχει πολλούς πλούσιους φραγκάτους και οι φτωχοί και η μεσαία τάξη είναι ελάχιστοι.
Αλλιώς αυτό που έζησα σήμερα και συζητείται παντού σε καφενεία βενζινάδικα προποτζήδικα που σόκαρε τον κόσμο με αυτό το απίστευτο σκηνικό σε μια χώρα που υποτίθεται ότι είναι εν μέσω κρίσης δεν πείθει εμάς πώς να πείσει ευρωπαίους και ειδικά τους Γερμανούς .Αυτοί δεν έχουν μάτια πληροφόρηση στην χώρα μας ;;;
Απίστευτες εικόνες που εμένα μου προκάλεσαν θλίψη γιατί δίπλα μας γύρω μας υπάρχουν συνάνθρωποι μας που πραγματικά πεινάνε.
Τέρμα η κλάψα απο κάποιους οι εικόνες σήμερα μίλησαν και είπαν πολλά.
Και μη μου πεις κάποιος μα ήταν .......και η προηγούμενη Κυριακή ήταν αλλα όχι έτσι ...
......
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου