Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Στην
τάδε περιοχή της Καλαμάτας επικράτησε ο Μεϊμαράκης, πράγμα που κάτι δείχνει σε
σχέση με τον Σαμαρά, ενώ στη Θεσσαλονίκη όλως περιέργως επικράτησε ο
Μεϊμαράκης, αντί του Τζιτζικώστα, πράγμα που δείχνει ότι κάτι έκανε ο
Καραμανλής ο Μικρός, ενώ στο Χαλάνδρι πρώτευσε ο Μητσοτάκης, παρ’ όλο που στα Σεπόλια θριάμβευσε ο Άδωνις, ο
οποίος έκανε το λάθος να επιτεθεί στον Λαζόπουλο, ο οποίος είναι ο αγαπημένος
κλόουν και πολλών νεοδημοκρατών, οι οποίοι έσπευσαν με...
τα Burberry’s και τις γούνες τους να στηθούν στην ουρά για
να διαλέξουν Αρχηγό κουβαλώντας στους ώμους τους κατά μέσο όρο 65 Μαΐους και
έτσι η ΝΔ έδειξε ότι είναι όρθια και
δυνατή, ότι ο Τσίπρας θα έχει σύντομα έναν υπολογίσιμο αντίπαλο μέσα στη Βουλή και
όχι έξω από τη Βουλή, όπως ήθελε ο Τζίτζι, διότι χωρίς αντιπολίτευση ο τόπος
δεν μπορεί να πάει πιο χάλια από όσο πάει με αντιπολίτευση, αλλά τελικά ακόμη
δεν κατορθώσαμε να έχουμε οριστικά αποτελέσματα ελλείψει συσκευών fax, τα οποία
fax [τηλεμπτά
κατά Τραγάκη] προβλέπει το καταστατικό της ΝΔ ως το μοναδικό αδιάβλητο μέσο
μετάδοσης αποτελεσμάτων από τα εκλογικά τμήματα, το οποίο καταστατικό είναι
Ευαγγέλιο, όταν μας βολεύει, και έτσι δεν είναι ακόμη δυνατόν να διακρίνουμε
τους λόγους που ο Κυριάκος δεν ήλθε πρώτος, αν και διαθέτει βαρύ όνομα, παρά το
γεγονός ότι ο πατέρας του έχει δηλώσει χωρίς να γελάει ότι μόνον με όσους
φέρουν το επώνυμο Μητσοτάκης ή Μπακογιάννης δεν υπάρχει οικογενειοκρατία,
ασχέτως του ρόλου που θα παίξουν στο
εξής οι αποτυχόντες Απόστολος και
Άδωνις, ο οποίος έσπευσε να στηρίξει Κυριάκο στον δεύτερο γύρο, με
αποτέλεσμα να πεταχτούν έξω τα γουρλωμένα μάτια του Μητσοτάκη, ενώ ο Τζίτζι δεν έχει ακόμη ανοίξει
τα χαρτιά του, επειδή είναι δεινός
παίκτης και περιμένει να του υποσχεθεί κάποιος κάτι, σε αντίθεση με τον
Άδωνι που το παίζει μπουλντόζας και
ανάρτησε, μάλιστα, στο διαδίκτυο τις 50 υπογραφές που εξασφάλισε για να
μετάσχει την τελευταία στιγμή στην κούρσα της εκλογής Προέδρου της ΝΔ, οι
οποίες υπογραφές με τα ονόματα είναι δυσανάγνωστα, στη διάρκεια της οποίας κούρσας
δεν είχαμε την ευτυχία να δούμε ένα debate, επειδή το αρνήθηκε ο Μεϊμαράκης,
χωρίς αυτό, ευτυχώς, να του στοιχίσει, ενώ τώρα θα πρέπει οι δύο μονομάχοι να
ντιμπετιαστούν, ώστε το νοήμον κοινό να μπορέσει να σχηματίσει σαφή γνώμη για
τις απόψεις των μονομάχων επί καίριων ζητημάτων που ταλανίζουν τον τόπο, όπως
είναι η κατάργηση του αδικήματος της παρά φύση ασέλγειας μεταξύ αρρένων, αφού η
προοδευτική νομενκλανούρα του ΣΥΡΙΖΑ έχει αποφανθεί προ πολλού ότι τα πηδήματα μεταξύ ομοφύλων
πραγματοποιούνται κατά φύση, πράγμα για το οποίο ανέμενε καρτερικά κάποια
ρύθμιση επί 200 χρόνια ο ελληνικός λαός διψασμένος για ισότητα στο πήδημα, ενώ
θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον άλλα 100 χρόνια μέχρι να νομοθετηθεί και η
κατά φύση κτηνοβασία ή ανθρωποβασία από
κτήνη [μιλώντας κυριολεκτικά, διότι μεταφορικά η ανθρωποβασία από κτήνη
διατρέχει όλο το πολιτικό σκηνικό].
Μετά
από όλα αυτά που ακούστηκαν με μεγάλη σοβαρότητα από δεκάδες βαθυνόων αναλυτών και αλητών το
μεγάλο ρώτημα που περιμένει απάντηση είναι:
Και
τί έγινε να ‘ ουμ;
Το
δε υποερώτημα είναι:
Ποιές
αρχές της ιδρυτικής διακήρυξης της ΝΔ
αντανακλά η πολιτική πρακτική της ΝΔ από ιδρύσεώς της μέχρι σήμερα;
Το
δε ανθυποερώτημα είναι κάτι που χωρίζεται σε πολλά ανθυποϋποερωτήματα, για τα
οποία αναρωτιέμαι μια ζωή και δεν μπορώ να δώσω απάντηση, ώστε να κατασταλάξω
αν είμαι δεξιός ή κεντρώος ή κεντροδεξιός ή κεντροαριστερός ή αριστερός μαλάκας. Τα ερωτήματα αυτά, στα οποία είμαι
βέβαιος ότι θα απαντήσουν κατά το debate οι δύο μονομάχοι, είναι τα εξής:
Μετά
από 40 χρόνια ύπαρξης της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης που ίδρυσε ο «Εθνάρχης»
[λέμε και καμμιά μ… για γαρνιτούρα] Καραμανλής, ΠΟΤΕ [ο τόνος στο «πο»]
Θα πάψουν να σχηματίζονται
ουρές από ηλικιωμένους που προσέρχονται στα ιατρεία του ΙΚΑ για ιατρική
εξέταση ή για να τους γράψουν φάρμακά στο συνταγολόγιο, και να κλείνουν
ιατρικό ραντεβού στους ασφαλισμένους μετά από έξη μήνες;
Θα αρχίσει η καταβολή της
σύνταξης οποιουδήποτε συνταξιοδοτούμενου εντός μηνός από την κατάθεση όλων
των δικαιολογητικών στον αρμόδιο φορέα;
Θα πάψει να προβαίνει το
Δημόσιο σε άχρηστα ή υπερτιμολογημένα έργα και προμήθειες, ώστε να
θησαυρίζουν οι εργολάβοι και οι αναθέτοντες μιζολήπτες εις βάρος των έργων
κοινής ωφελείας;
Θ’ αρχίσει να παρέχει το
κράτος δωρεάν και σωστή παιδεία καταργώντας πλήρως και δια ροπάλου τα
πάσης φύσεως «ιδιαίτερα» μαθήματα, ακόμη δε και τα ιδιωτικά σχολεία, προ
πάντων δε τα εδώ παραρτήματα διαφόρων κωλεγίων, πρωτίστως δε τα φροντιστήρια;
Θα πάψουν να εισάγονται
στα ΑΕΙ φοιτητές με βαθμό κάτω από 14/20, έστω και αν σκούζουν πολλοί ότι
φεύγει πολύτιμο συνάλλαγμα στο εξωτερικό για να σπουδάσουν εκεί όσοι δεν
τα καταφέρνουν να σπουδάσουν εδώ; Τις ειδικότητες που έχει ανάγκη η
κοινωνία πρέπει να κανονίζει η πολιτεία και όχι οι γονείς.
Θα πάψει να αλλάζει το
σύστημα της παιδείας και η διδακτέα ύλη εξ αιτίας της αλλαγής κυβέρνησης ή
υπουργού και μόνον;
Θα πάψουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές όλων των βαθμίδων
της εκπαίδευσης να έχουν δεύτερη απασχόληση περιοριζόμενοι στο διδακτικό
και ερευνητικό έργο τους;
Θα μπορώ να προγραμματίζω
της ζωή μου με βάση ένα σταθερό οικονομικό και φορολογικό σύστημα;
Θα πάψω να βλέπω απαθή τον
πνευματικό μας κόσμο [Ακαδημία Αθηνών] που στέκεται απόμακρος και σιωπηλός
απέναντι σε οποιοδήποτε κοινωνικό ζήτημα, όσο σοβαρό και αν είναι;
Θα έχουν όλοι οι Έλληνες
το ίδιο επίπεδο περίθαλψης, θα καταργηθούν τα ράντζα, θα καταργηθούν οι Α,
Β και Γ θέσεις στους θαλάμους νοσηλείας και θα δικαιούνται όλοι νοσηλείας
σε τρίκλινους θαλάμους, εκτός αν η νοσηλεία σε μονόκλινο επιβάλλεται για
ιατρικούς και μόνον λόγους;
Θα πηγαίνω στο νοσοκομείο,
όποτε έχω ανάγκη και δεν θα με εξετάζει ο γιατρός ως αν περιεργάζεται
φακελάκι, ούτε θα εξαρτώμαι από το πότε θα ευδοκήσει ο κ. καθηγητής να με
βολέψει ως περιστατικό εφημερίας στις κλίνες που έχει καπαρωμένες, λες και
αποτελούν ιδιοκτησία του;
Θα γνωρίζω τα ονόματα όλων
αυτών που παραβιάζουν τον νόμο και διώκονται για ειδεχθή εγκλήματα, όπως η
παιδική πορνογραφία, ο βιασμός, η παιδεραστεία, ο φόνος, η απάτη, η
κατάχρηση δημοσίου χρήματος, η φοροδιαφυγή, η χρήση ναρκωτικών από
τηλεοπτικά πρότυπα ή «επώνυμα» εν γένει προσώπατα που υποβαθμίζουν τη ζωή
μου και εκθέτουν σε ποικίλους κινδύνους εμένα, τα παιδιά μου, τους
οικείους μου και ολόκληρη την νομοταγή κοινωνία που δεν διάγει «φίνα,
μάγκικα, εξυπνακίστικα και ωραία»;
Θα πάψει να είναι αδρανοποιημένη
την Αστυνομία φυλάττουσα όλα τα λαμόγια με τα δικά μου λεφτά και αδύναμη
να προστρέξει, όταν κινδυνεύει η ζωή μου και η περιουσία μου; Θέλω να
κυκλοφορώ ελεύθερος και ασφαλής οποιαδήποτε ώρα του 24ώρου σε οποιοδήποτε
σημείο της επικράτειας.
Θα πάψει να είναι απαθής η πολιτεία έναντι αυτών που δεν έχουν
ασφαλισμένα τα αυτοκίνητά τους και αποτελούν κινούμενους κινδύνους για όλο
το κοινωνικό σύνολο;
Θα πάψει η Δικαιοσύνη να
κλείνει τα μάτια στα ανομήματα των «μεγάλων» και να τα έχει ορθάνοιχτα
στις αμαρτίες των «μικρών»;
Θα πάψει να έρχεται ο
εφοριακός να με ελέγξει όντας προκατειλημμένος ότι είμαι φοροφυγάς και με
διάθεση «να τα βρούμε» με το αζημίωτο για εκείνον, αλλά με ζημία του
κράτους και της τσέπης μου;
Θα προάγονται και
μετατίθενται οι δημόσιοι υπάλληλοι αξιοκρατικά και με γνώμονα το έργο που
επιτέλεσαν για την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την εξυπηρέτηση του
πολίτη;
Θα πάψουν οι πολιτικοί να
με «δουλεύουν» προεκλογικώς και να με
ξεσκίζουν ατιμωρητί μετεκλογικώς;
Θα μπορώ να κατηφορίζω την
οδό Σοφοκλέους και την κάθετη αυτής οδό Μενάνδρου, όπως έκανα πριν 20
χρόνια, χωρίς να γίνομαι αξιοπερίεργο θέαμα για τους παρείσακτους
συνανθρώπους μου, οι οποίοι επιδίδονται καθημερινώς στην παραβίαση
πλειάδας διατάξεων του Ποινικού Κώδικα;
Θα πάψει να πλανάται η
παραμικρή υποψία ότι η προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη είναι μάταιη, επειδή ο
αντίπαλος είναι «ισχυρός» [«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»] και έχει τα μέσα και
τις διασυνδέσεις για να με συνθλίψει;
Θα πάψουν να μου πουλάνε
τα ΜΜΕ φύκια για μεταξωτές κορδέλες και να μην μπορώ να τους τρίβω τη
μούρη επί τόπου;
Θα μπορώ να πληρώνομαι τις
υπερωρίες που δουλεύω χωρίς να κινδυνεύω να χάσω τη δουλειά μου, αν
διαμαρτυρηθώ;
Θα πάψει να με δουλεύει ο
έμπορος κάνοντας δήθεν εκπτώσεις, αλλά
και να βλέπει την επιχείρησή του να καταρρέει, επειδή οι
διάφοροι λαθρομετανάστες πουλούν την λαθραία πραμάτεια τους μπροστά από το
μαγαζί του υπό τα απαθή βλέμματα της αστυνομίας και των
αλληλέγγυων δημοκρατορικών προοδευτικών δυνάμεων του τόπου;
Θα πάψουν να μοιράζουν σε
ΜΚΟ οι υπουργίσκοι και πάσης φύσεως παρατρεχάμενοι τα χρήματα που με τόσο
κόπο έχω αποκτήσει; Όσοι συνάνθρωποί μου είναι πονόψυχοι, ας ιδρύσουν όσες
ΜΚΟ θέλουν με τα δικά τους λεφτά και όχι και με τα δικά μου. Είμαι κι εγώ
πονόψυχος, αλλά τα λεφτά μου δεν μου περισσεύουν για να τα τρώνε οι
ΜΚΟλοι.
Θα πάψουν να υπάρχουν συμπολίτες
μου που θα έχουν τη δυνατότητα να προσφεύγουν στον γνωστό τού γνωστού για
να βρουν «λύση» σε ένα δίκαιο αίτημά τους
ή και σε ένα μη νόμιμο αίτημά τους;
Θα αρχίσει να λειτουργεί
απρόσκοπτα το ΑΣΕΠ και θα καταργηθούν όλες οι εξαιρέσεις που έχουν
θεσπισθεί για την πρόσληψη «εκτός ΑΕΣΠ»;
Θα αρχίσει με βλέπει
οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος ως τον εργοδότη του που του βγαίνει η Παναγία,
για να πληρώσει τον μισθό τού δημοσίου υπαλλήλου, και όχι ως σπαζαρχίδη;
Θα εξαφανισθεί ο
νεποτισμός από όλες τις εκφάνσεις του δημόσιου βίου, προ πάντων δε εκεί
όπου οι αποδοχές των καταλαμβανόντων οποιαδήποτε θέση προέρχονται από τα
χρήματά μου;
Θα απαλειφθεί το άρθρο 86 από
το Σύνταγμα;
Με λίγα λόγια: πότε θα
εφαρμοσθεί επί τέλους η συνταγματική περί ισονομίας επιταγή και θα
παραμερισθεί η νομικίστικη θεωρία περί αριστερής και δεξιάς ερμηνείας των
νόμων; Πότε θα επικρατήσει σεβασμός και αξιοκρατία παντού, ώστε να νοιώθω
πραγματικά υπερήφανος που γεννήθηκα και ζω σ’ αυτόν τον τόπο όντας
κληρονόμος μιας ανεξάντλητης και απαράμιλλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την
οποία δεν θα αναγκάζομαι να επικαλούμαι ως άλλοθι κάθε φορά που θα με
χλευάζουν οι «πολιτισμένοι» αλλοδαποί;
Και με ακόμη λιγότερα
λόγια: είσθε υπέρ ή κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων;
Σώτος – επί του παρόντος αμετάπειστος αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοαριστεροκεντροαριστεροσοσιαλιστοδημοκρατοκεντρωοκεντροδεξιοδεξιοακροδεξιοφασιστοχουντοβασιλοουτοπιστής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου