Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: "Η αλητεία των τραπεζών και η δική μου περίπτωση"

Έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ο αναγνώστης, που γράφει "7 χρόνια πληρώνω κανονικότατα το στεγαστικό μου δάνειο και για πρώτη φορά αυτό το μήνα, καθυστέρησα 5 μέρες τη δόση. Κι ενώ,
υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες οφειλέτες τους, που δεν τους δίνουν δεκάρα και δεν τους κάνουν τίποτε, μου στέλνουν εμένα ειδοποιητήριο ότι καθυστέρησα 5 μέρες !"

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ:

Αγαπητό makpress,
Καλοκαίρι και μπλοκάρουμε ολοι λόγω capital controls
Δεν μπορούμε να πάρουμε πανω απο 60 ευρω ψάχνουμε λύσεις και ετσι για να πληρώσω το στεγαστικό μου δανειο παω στην λύση μεταφορά μεςω ebanking απο ΤΡΑΠΕΖΑ σε τράπεζα
Σοκάρομαι διότι δεν το ειχα ψάξει καθώς η μια τράπεζα με χρέωσε 1 ευρω η αλλη 4 και ετσι χρεώθηκα νταβατζηλίκι 5 ευρω
Παίρνω τηλέφωνο την Πειραιώς τους ζητώ να μου βρουν λύση τους στέλνω email η απαντηση δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα μια σιωπηρή ομως ανοχή θα υπάρξει μου είπαν
Σημειώνω οτι κάνοντας το σκατο παξιμάδι στερώντας απο οικογενεια καταφέρνω με χίλια ζόρια να πληρώνω το δανειο αφου με την βοηθεια του Θεού εχω ακομη δουλεια σε αντίθεση με πολλούς συμπατριώτες μου που δεν εχουν και προσεύχομαι για αυτούς να βρουν δουλεια και να μπορουν να ζήσουν τις οικογένειες τους και να εχουν υγεία .
Ήμουν τυχερός γιατι πληρωνόμουν πριν το ΣΑΒΒΑΤΟ μεχρι τωρα οπότε μπορουσα να βγαζω δυο φορες οπότε δεν ειχα κανενα προβλημα
Αυτο τον μήνα έτυχε να γινει το απροσδόκητο ετσι μπόρεσα να βγάλω 420 απο τα οποία κράτησα 200 για να ψωνίσω για τα προς το ζειν να πληρώσω και κατι ψιλά που χρωστούσα σε φίλο που ειχα δανειστεί (60 ευρω) Εβαλα λοιπόν 220 στην Πειραιώς και έλειπαν αλλα 80 μπόρεσα και τα έβαλα το ΣΑΒΒΑΤΟ 5/12/15 καθώς καθε ΣΑΒΒΑΤΟ αλλάζει η βδομαδα
Σημερα λοιπόν μετα απο 7 χρονια που δεν ειχα καθυστερήσει ουτε μια ημερα το δανειο μου ήρθε χαρτί για τα 80 ευρω που έβαλα 5 ημέρες αργότερα απο την Πειραιώς
Τους πήρα ούρλιαζαν οχι στον υπάλληλο που δεν μου φταίει αλλα στην αλητεία
Οταν εχεις εκατονταδες χιλιαδες ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ απο τα οποία μπορει να μην πάρεις φράγκο ποτε οταν πολλοί συμπατριώτες μας εχουν μπει στον Νομο Κατσελη οταν οταν οταν οταν υπάρχουν ανθρωποι που δουλεύουν μαύρα φαίνονται άνεργοι μπαίνουν στον Νομο Κατσελη δεν πληρώνουν φράγκο εχουν μονο την Α κατοικία και παίρνουν δικάσιμο 2020 κα οπου και παλι οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ θα πάρουν το ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ αφου απο τον μη έχοντα τι να πάρεις τι κανει η Πειραιώς ;;;;;
Στελνει ειδοποιητήριο σε αυτούς που πληρώνουν χρονια τωρα το δανειο και αυτο το μήνα μετα απο χρονια καθυστέρησαν τα 80 ευρω απο τα 300 για 5 ημέρες λόγω capital controls
Αλητεία και μονο αλλα οταν το ιδιο το Κρατος οι ΥΠΟΥΡΓΟΙ κάνουν πλάτες οταν δεν ασχολούνται με τις χρεώσεις των ΤΡΑΠΕΖΩΝ την αλητεία των επιτοκίων στο υποχρεωτικό πλέον πλαστικό χρημα οταν σε ολη την Ευρώπη τα επιτόκια ειναι 1.5 ευρω ποιος θα μας σώσει;;;
Τελείωσα την τηλεφωνική μου συζητηση ρωτώντας τον υπάλληλο ...οταν ολοι ασχολείστε ΤΡΑΠΕΖΕΣ Κρατος Τρόικα με λύση για τα κόκκινα δάνεια τι κάνουν οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ για να τιμήσουν αυτούς που ειναι καλοπληρωτές αυτούς που πληρώνουν του είπα δε αφου καταγράφεται η συζητηση δεν πρεπει αντι να τους στέλνετε επιστολές για καθυστέρηση 5 ημερών 80 ευρω μήπως θα έπρεπε να βρείτε ενα τροπο να τους επιβράβευσετε γέλασε και κλείσαμε το τηλέφωνο .
Η πικρία μου μεγαλη η αγανάκτηση η οργή οταν ξερω οτι πολλοί προσπαθούν να ειναι συνεπής και οταν ξερω απο τον περίγυρο μου ανθρώπους που δουλεύουν αλλα μαύρα εχουν ενα σωρο χρεη μπήκαν στον Νομο Μπαταξή Κατσελη (οχι ολοι αλλα τον εκμεταλλεύτηκαν και λαμόγια αρκετα οπως ολοι παραδέχονται και το Κρατος αδυνατεί να εντοπίσει ) εχουν δικαστήριο το 2022 κάνουν ζωάρα μη πληρώνοντας τίποτα χρονια τωρα και εμενα που καθυστέρησα μετα απο τόσα χρονια λόγω capital controls 80 ευρω απο τα 300 για 5 ημέρες μου έστειλαν και προειδοποίηση
ΤΟΣΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΣΗ;;;;;;;;
Και το Κρατος ;;;;;;
Μήπως να τα παρατήσω και να γίνω ένας απο τους πολλούς με κόκκινο δανειο;;;
Ετσι κι αλλιώς μια κατοικία και τίποτα άλλο στο ονομα μου δεν εχω για να μην νιώθω και ΜΑΛΑΚΑΣ οπως ένιωσα σημερα!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου