Η ώρα που θα πληρώνουμε για να μπούμε στη Θεσσαλονίκη, ερχόμενοι από την Εγνατία, έφτασε. Από την άλλη Δευτέρα, θα λειτουργούν τα διόδια και το αντίτιμο θα είναι ....
0,50 ευρώ (αναλυτικά εδώ).
Αυτό δημιουργεί δύο προβλήματα:
το πρώτο στους τακτικούς "πελάτες" δηλαδή σε εργαζόμενους στη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου ή δυτικά προς Διαβατά, Ιωνία, Χαλκηδόνα κ.λ.π. που θα πρέπει να πληρώνουν περί τα 25 ευρώ το μήνα και
το δεύτερο, στις ημέρες γενικής εξόδου (αργίες, τριήμερα, κ.λπ.), όπου είναι βέβαιο ότι θα δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα χιλιομέτρων και κίνδυνος ατυχημάτων, καθώς τα Ι.Χ. τρέχουν με πάνω από 100 χλμ στο συγκεκριμένο δρόμο, πλησιάζοντας τα διόδια.
Τα διόδια είναι μετωπικά και με 3 μόνο γκισέ, πράγμα που αποτελεί ...εγγύηση ταλαιπωρίας!
Θα ασχοληθεί κανείς ή θα εκτονωνόμαστε βρίζοντας τα κοριτσάκια που θα διορίσουν να μαζεύουν τα μισόευρα;
Στο makpress τα γράφουμε έγκαιρα, αλλά δεν βλέπουμε να συγκινείται κανείς!
0,50 ευρώ (αναλυτικά εδώ).
Αυτό δημιουργεί δύο προβλήματα:
το πρώτο στους τακτικούς "πελάτες" δηλαδή σε εργαζόμενους στη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου ή δυτικά προς Διαβατά, Ιωνία, Χαλκηδόνα κ.λ.π. που θα πρέπει να πληρώνουν περί τα 25 ευρώ το μήνα και
το δεύτερο, στις ημέρες γενικής εξόδου (αργίες, τριήμερα, κ.λπ.), όπου είναι βέβαιο ότι θα δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα χιλιομέτρων και κίνδυνος ατυχημάτων, καθώς τα Ι.Χ. τρέχουν με πάνω από 100 χλμ στο συγκεκριμένο δρόμο, πλησιάζοντας τα διόδια.
Τα διόδια είναι μετωπικά και με 3 μόνο γκισέ, πράγμα που αποτελεί ...εγγύηση ταλαιπωρίας!
Θα ασχοληθεί κανείς ή θα εκτονωνόμαστε βρίζοντας τα κοριτσάκια που θα διορίσουν να μαζεύουν τα μισόευρα;
Στο makpress τα γράφουμε έγκαιρα, αλλά δεν βλέπουμε να συγκινείται κανείς!