Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Ανακοίνωση Κυρίζογλου για την ήττα του, με αιχμές

Σε όλη μου τη διαδρομή υπηρετώ με καθαρότητα, διαχρονική αξιοπιστία, συνέπεια και αφοσίωση την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αυτό εκτιμούν  και ...
επιβραβεύουν οι συμπολίτες μου που επί πέντε (5) τετραετίες που με εμπιστεύονται με την ψήφο τους.

Σήμερα η αυτοδιοικητική μας παράταξη «Σύγχρονοι Ισχυροί Δήμοι» πέτυχε μια μεγάλη νίκη και χαίρομαι που συνέβαλα σε αυτή, γιατί για άλλη μια φορά έβαλα μπροστά το «εμείς» αντί του «εγώ». Μολονότι οι δεσμεύσεις περί ουδετερότητας και απουσίας κυβερνητικών και κομματικών παρεμβάσεων δεν τηρήθηκαν, εγώ θα επιμείνω, κόντρα στα «νέα ήθη», να τηρώ τις υποσχέσεις μου και θα σεβαστώ το αποτέλεσμα της κάλπης. 

Εύχομαι στον συνάδελφο Δημήτρη Παπαστεργίου και στο νέο Διοικητικό μας Συμβούλιο να πετύχουν  στο έργο τους και να ανταποκριθούν στις ανάγκες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η χώρα χρειάζεται μία ισχυρή, διεκδικητική και αποτελεσματική Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αυτό απαιτούν οι συνάδελφοι αυτοδιοικητικοί και οι πολίτες και από αυτό κρινόμαστε. Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους μου από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι αγνά, χωρίς ιδιοτέλεια, άντεξαν στις πιέσεις και στήριξαν την υποψηφιότητα μου.

Λάζαρος Κυρίζογλου
Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης


Πάλι έφαγαν φάπα οι Καραμανλικοί;