"η Κυβέρνηση πρέπει να μεριμνήσει να «αποζημιωθούν», οι μέτοχοι οι οποίοι είδαν να χάνεται, «αλά Μαδούρο», η περιουσία τους"
Ο κ.Σπίρτζης εσκεμμένα ξεχνάει την παροιμία ...
«στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί» και με μία ακόμη επίδειξη πολιτικού θράσους εγκαλεί τη Κυβέρνηση για την πολιτική της στο φλέγον ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Αφορμή η χθεσινή τροπολογία για τον ΟΑΣΘ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία λύνεται, προσωρινά βέβαια, ο γόρδιος δεσμός της λειτουργίας του οργανισμού που δημιουργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης του Σύριζα (μη έγκαιρη δημιουργία της ΑΣΥΘ, της διαδόχου δηλαδή εταιρείας του ΟΑΣΘ, καθυστέρηση έναρξης της εκκαθάρισης, διαγωνισμός προμήθειας λεωφορείων χωρίς χρηματοδότηση κλπ).
Τώρα πλέον η νέα διοίκηση του οργανισμού μπορεί να ενοικιάσει μεταχειρισμένα λεωφορεία, να υπογράψει τη σύμβαση εκχώρησης γραμμών στα ΚΤΕΛ και να προκηρύξει τον διαγωνισμό προμήθειας νέων λεωφορείων.
Φυσικά, έτσι θα δώσει τέλος στην αδυναμία του οργανισμού να παράξει το αναγκαίο μεταφορικό έργο και με τους πολίτες να περιμένουν ώρες στις στάσεις ή να συνωστίζονται, σε σημείο λιποθυμίας, μέσα στα λεωφορεία.
Οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης εισέρχονται πλέον σε νέα φάση, με τους πολίτες να είναι εκείνοι που πρώτοι θα το αντιληφθούν στην καθημερινότητά τους και με τον κ.Σπίρτζη και τον ΣΥΡΙΖΑ να συνεχίζουν να δίνουν μάχες οπισθοφυλακών.
Τέλος, όποια απόφαση και να ληφθεί για το μέλλον του ΟΑΣΘ η Κυβέρνηση πρέπει να μεριμνήσει να «αποζημιωθούν», οι μέτοχοι οι οποίοι είδαν να χάνεται, «αλά Μαδούρο», η περιουσία τους.
Ο κ.Σπίρτζης εσκεμμένα ξεχνάει την παροιμία ...
«στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί» και με μία ακόμη επίδειξη πολιτικού θράσους εγκαλεί τη Κυβέρνηση για την πολιτική της στο φλέγον ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Αφορμή η χθεσινή τροπολογία για τον ΟΑΣΘ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία λύνεται, προσωρινά βέβαια, ο γόρδιος δεσμός της λειτουργίας του οργανισμού που δημιουργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης του Σύριζα (μη έγκαιρη δημιουργία της ΑΣΥΘ, της διαδόχου δηλαδή εταιρείας του ΟΑΣΘ, καθυστέρηση έναρξης της εκκαθάρισης, διαγωνισμός προμήθειας λεωφορείων χωρίς χρηματοδότηση κλπ).
Τώρα πλέον η νέα διοίκηση του οργανισμού μπορεί να ενοικιάσει μεταχειρισμένα λεωφορεία, να υπογράψει τη σύμβαση εκχώρησης γραμμών στα ΚΤΕΛ και να προκηρύξει τον διαγωνισμό προμήθειας νέων λεωφορείων.
Φυσικά, έτσι θα δώσει τέλος στην αδυναμία του οργανισμού να παράξει το αναγκαίο μεταφορικό έργο και με τους πολίτες να περιμένουν ώρες στις στάσεις ή να συνωστίζονται, σε σημείο λιποθυμίας, μέσα στα λεωφορεία.
Οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης εισέρχονται πλέον σε νέα φάση, με τους πολίτες να είναι εκείνοι που πρώτοι θα το αντιληφθούν στην καθημερινότητά τους και με τον κ.Σπίρτζη και τον ΣΥΡΙΖΑ να συνεχίζουν να δίνουν μάχες οπισθοφυλακών.
Τέλος, όποια απόφαση και να ληφθεί για το μέλλον του ΟΑΣΘ η Κυβέρνηση πρέπει να μεριμνήσει να «αποζημιωθούν», οι μέτοχοι οι οποίοι είδαν να χάνεται, «αλά Μαδούρο», η περιουσία τους.