Οι 5 σημαντικότερες ρυθμίσεις
για τον ΟΑΣΘ, με βάση την τροπολογία που αναμένεται να υπερψηφιστεί στο ν/σ του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που συζητείται αυτή την ώρα είναι:
1. - Παρατείνεται για 3 χρόνια η διάρκεια λειτουργίας του ΟΑΣΘ, που λήγει την 3-12-2019 ή όπως αναφέρει η τροπολογία "για τον απολύτως αναγκαίο χρόνο και πάντως όχι πέραν της 31-12-2022".
2.- Συνεχίζεται η δυνατότητα ανάθεσης έργου του ΟΑΣΘ σε ΚΤΕΛ και άλλους ιδιώτες, όπως προβλέπει ο Ν.4568/2018, άρθρ0 54, παρ.3 και 4, επομένως θα προχωρήσει κανονικά η σύμβαση για την ανάθεση 26 ακόμη περιφερειακών γραμμών στην ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
3.- Προστατεύονται απόλυτα οι θέσεις των εργαζομένων, καθώς στην τροπολογία αναγράφεται ότι "επιτρέπεται η καταγγελία συμβάσεων, πλην των συμβάσεων εξηρτημένης εργασίας".
4.- Αναστέλλεται ο συμψηφισμός απαιτήσεων του δημοσίου με απαιτήσεις από το δημόσιο που έχει ο ΟΑΣΘ, πρακτικά δηλαδή, η Δ.Ο.Υ. δεν θα μπορεί να κατάσχει τις επιδοτήσεις, ενώ "απελευθερώνεται" η φορολογική, αλλά και η ασφαλιστική ενημερότητα, την οποία ο ΟΑΣΘ θα μπορεί να λαμβάνει, παρά το γεγονός ότι οφείλει δεκάδες εκατομμύρια στη Δ.Ο.Υ. και τον ΕΦΚΑ.
5.- Επιτρέπεται στον ΟΑΣΘ να μισθώνει μεταχειρισμένα λεωφορεία τύπου Euro 4 και Euro 5, κατασκευής έτους 2005 και μετά.
makpress
Δείτε ολόκληρη την τροπολογία εδώ
για τον ΟΑΣΘ, με βάση την τροπολογία που αναμένεται να υπερψηφιστεί στο ν/σ του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που συζητείται αυτή την ώρα είναι:
1. - Παρατείνεται για 3 χρόνια η διάρκεια λειτουργίας του ΟΑΣΘ, που λήγει την 3-12-2019 ή όπως αναφέρει η τροπολογία "για τον απολύτως αναγκαίο χρόνο και πάντως όχι πέραν της 31-12-2022".
2.- Συνεχίζεται η δυνατότητα ανάθεσης έργου του ΟΑΣΘ σε ΚΤΕΛ και άλλους ιδιώτες, όπως προβλέπει ο Ν.4568/2018, άρθρ0 54, παρ.3 και 4, επομένως θα προχωρήσει κανονικά η σύμβαση για την ανάθεση 26 ακόμη περιφερειακών γραμμών στην ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
3.- Προστατεύονται απόλυτα οι θέσεις των εργαζομένων, καθώς στην τροπολογία αναγράφεται ότι "επιτρέπεται η καταγγελία συμβάσεων, πλην των συμβάσεων εξηρτημένης εργασίας".
4.- Αναστέλλεται ο συμψηφισμός απαιτήσεων του δημοσίου με απαιτήσεις από το δημόσιο που έχει ο ΟΑΣΘ, πρακτικά δηλαδή, η Δ.Ο.Υ. δεν θα μπορεί να κατάσχει τις επιδοτήσεις, ενώ "απελευθερώνεται" η φορολογική, αλλά και η ασφαλιστική ενημερότητα, την οποία ο ΟΑΣΘ θα μπορεί να λαμβάνει, παρά το γεγονός ότι οφείλει δεκάδες εκατομμύρια στη Δ.Ο.Υ. και τον ΕΦΚΑ.
5.- Επιτρέπεται στον ΟΑΣΘ να μισθώνει μεταχειρισμένα λεωφορεία τύπου Euro 4 και Euro 5, κατασκευής έτους 2005 και μετά.
makpress
Δείτε ολόκληρη την τροπολογία εδώ