Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : Ο διάλογος Μήτσου - Γιάννας

-Καλώς ήρθες συντρόφισσα Γιάννα
-Καλώς σε βρίσκω σύντροφε Δημήτρη
-Να σε ρωτήσω κάτι συντρόφισσα....Έχω ένα ρόλεξ, μαϊμού δηλ. των 10 ευρώ. Επειδή εσύ είσαι του κόσμου, μήπως ξέρεις πως να το κουρδίσω?
-Σύντροφε Δημήτρη.....
δεν είμαι του κόσμου. Είμαι πλέρια αφοσιωμένη στα συμφέροντα της εργατιάς και των μεσαίων και χαμηλών λαϊκών στρωμάτων. Άλλωστε φοράω Vacheron Constantin. Δεν γνωρίζω την στρουκτούρα του ρόλεξ, ούτε το προτσές της κατασκευής του
-Είσαι σπαθί συντρόφισσα, το είχα πει στον Παφίλη
-Ευχαριστώ σύντροφε.Να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι?
-Φυσσικά συντρόφισσα, ότι θες
-Επειδή με ρωτάνε όλες οι φίλες μου με αγωνία....πότε επί τέλους θα είναι ώριμες οι συνθήκες για τον σοσιαλισμό στην χώρα μας σύντροφε Γενικέ Γραμματέα?
-Όταν θα μάθω να κουρδίζω το μαϊμού ρόλεξ μου συντρόφισσα Αγγελοπούλου-δασκαλάκη. Δηλαδή όχι και τόσο σύντομα....


Περικλής Δανόπουλος