Η καθημερινή εικόνα συνωστισμού στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι τριτοκοσμική.
Με την «απο-ιδιωτικοποίηση», ο ....
κ. Παππάς δεσμεύθηκε ότι θα αυξηθούν τα λεωφορεία. Πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι από 240 λεωφορεία τον Αύγουστο, έσπασε το «φράγμα» των 400 λεωφορείων. Να θυμίσω ότι το 2016 στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν 622 λεωφορεία.
Και εδώ λοιπόν τα νούμερα ευημερούν, οι άνθρωποι όμως ταλαιπωρούνται! Δεν θα σχολιάσω τα χαλασμένα κλιματιστικά το καλοκαίρι που έκαναν τα αστικά κινητές σάουνες, ούτε τη χαλασμένη θέρμανση το χειμώνα που θα τα κάνουν κινητά ψυγεία. Την ανύπαρκτη καθαριότητα εσωτερικά και εξωτερικά.
Να χαιρετίσω πάντως το μεγάλο «κατόρθωμα» της νέας διοίκησης, να βάλει –επιτέλους- ειδικό λογισμικό στα αστικά ώστε να μην μας κλέβουν τα 10 σεντς, και τα όποια «ρέστα» που δεν επιστρέφονται ποτέ, όταν αγοράζουμε εισιτήριο εντός του λεωφορείου.
Η κατάσταση στα περισσότερα λεωφορεία τις ώρες αιχμής είναι απαράδεκτη. Οι χρήστες των λεωφορείων, περιμένουν 15’-30’ λεπτά ώστε να εμφανιστεί το λεωφορείο ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ γεμάτο.
Άντε να κόψεις εισιτήριο με τόσο κόσμο και να επωφεληθείς από το bonus των 10 σεντς! Με τόσο κόσμο το πιθανότερο είναι ότι θα ...χάσεις ολόκληρο το πορτοφόλι σου.
Ήταν προφανώς απαραίτητο να μετεξελιχθεί ο ΟΑΣΘ σε κάτι σύγχρονο και να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες του. Δεν το βλέπουμε όμως μέχρις στιγμής. Το ζητούμενο δεν ήταν από τους κακούς ιδιώτες να περάσουμε στο ανεπαρκές δημόσιο!
Ο ΟΑΣΘ μετακινεί ετησίως 167.000.000 περίπου επιβάτες, σε μια ευρωπαϊκή πόλη με συνθήκες Καλκούτας. Και μέχρι να παραδοθεί το μετρό θα μπορέσει να φτάσει άνετα και τα 300.000.000! Πώς όμως; Mε τα υπάρχοντα λεωφορεία, και χωρίς επενδύσεις;
Σκέφθηκε κανείς την ποιότητα των υπηρεσιών, την ποιότητα ζωής πολιτών κι επισκεπτών;
Κάθε προσπάθεια αλλαγής είναι καλοδεχούμενη, εφόσον όμως είναι #βιώσιμη και οδηγεί (έστω και με αργά βήματα) προς τη βελτίωση. Παρακαλούμε όχι άλλα επικοινωνιακά παιχνίδια. Η κατάσταση έχει πιάσει πάτο!
Κωνσταντίνος Ζέρβας
π.Αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης
Με την «απο-ιδιωτικοποίηση», ο ....
κ. Παππάς δεσμεύθηκε ότι θα αυξηθούν τα λεωφορεία. Πριν λίγες μέρες δήλωσε ότι από 240 λεωφορεία τον Αύγουστο, έσπασε το «φράγμα» των 400 λεωφορείων. Να θυμίσω ότι το 2016 στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν 622 λεωφορεία.
Και εδώ λοιπόν τα νούμερα ευημερούν, οι άνθρωποι όμως ταλαιπωρούνται! Δεν θα σχολιάσω τα χαλασμένα κλιματιστικά το καλοκαίρι που έκαναν τα αστικά κινητές σάουνες, ούτε τη χαλασμένη θέρμανση το χειμώνα που θα τα κάνουν κινητά ψυγεία. Την ανύπαρκτη καθαριότητα εσωτερικά και εξωτερικά.
Να χαιρετίσω πάντως το μεγάλο «κατόρθωμα» της νέας διοίκησης, να βάλει –επιτέλους- ειδικό λογισμικό στα αστικά ώστε να μην μας κλέβουν τα 10 σεντς, και τα όποια «ρέστα» που δεν επιστρέφονται ποτέ, όταν αγοράζουμε εισιτήριο εντός του λεωφορείου.
Η κατάσταση στα περισσότερα λεωφορεία τις ώρες αιχμής είναι απαράδεκτη. Οι χρήστες των λεωφορείων, περιμένουν 15’-30’ λεπτά ώστε να εμφανιστεί το λεωφορείο ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ γεμάτο.
Άντε να κόψεις εισιτήριο με τόσο κόσμο και να επωφεληθείς από το bonus των 10 σεντς! Με τόσο κόσμο το πιθανότερο είναι ότι θα ...χάσεις ολόκληρο το πορτοφόλι σου.
Ήταν προφανώς απαραίτητο να μετεξελιχθεί ο ΟΑΣΘ σε κάτι σύγχρονο και να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες του. Δεν το βλέπουμε όμως μέχρις στιγμής. Το ζητούμενο δεν ήταν από τους κακούς ιδιώτες να περάσουμε στο ανεπαρκές δημόσιο!
Ο ΟΑΣΘ μετακινεί ετησίως 167.000.000 περίπου επιβάτες, σε μια ευρωπαϊκή πόλη με συνθήκες Καλκούτας. Και μέχρι να παραδοθεί το μετρό θα μπορέσει να φτάσει άνετα και τα 300.000.000! Πώς όμως; Mε τα υπάρχοντα λεωφορεία, και χωρίς επενδύσεις;
Σκέφθηκε κανείς την ποιότητα των υπηρεσιών, την ποιότητα ζωής πολιτών κι επισκεπτών;
Κάθε προσπάθεια αλλαγής είναι καλοδεχούμενη, εφόσον όμως είναι #βιώσιμη και οδηγεί (έστω και με αργά βήματα) προς τη βελτίωση. Παρακαλούμε όχι άλλα επικοινωνιακά παιχνίδια. Η κατάσταση έχει πιάσει πάτο!
Κωνσταντίνος Ζέρβας
π.Αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης