1. Περίσσευαν δηλαδή τόσο καιρό 50 άτομα στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ και τώρα τους καλούν να μεταταχθούν στον ΟΑΣΘ; Με τι απασχολούνταν μέχρι σήμερα αυτοί και ΔΕΝ θα λείψουν από την Εγνατία, αφού ....
θα φύγουν για τον ΟΑΣΘ και τον ΣΑΣΘ; Πληρώνονταν 50 άτομα, που δεν χρειάζονται στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ και τώρα θα πάνε να δουλέψουν στον ΟΑΣΘ;
2. Όσοι μέχρι τώρα έλεγαν ότι υπάρχει "περίσσεια διοικητικών υπαλλήλων στα γραφεία του ΟΑΣΘ", τι λένε για την προσθήκη κι άλλων 10 διοικητικών υπαλλήλων στον κρατικό ΟΑΣΘ;;; Αφού ο ΟΑΣΘ "ήταν γεμάτος υπαλλήλους", γιατί στέλνουν ακόμη 10;
3. Αυτοί που θα μεταταχθούν, πώς διορίστηκαν στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ; Με ΑΣΕΠ; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
3. είναι "ηθικό πλεονέκτημα" να τους διορίζετε χωρίς ΑΣΕΠ, με το κόλπο της μετάταξης;
Επειδή, δημοσιο-γραφία είναι να ρωτάς όσα δεν θέλουν να τους ρωτάς. Όλα τα άλλα είναι δημόσιες σχέσεις.
θα φύγουν για τον ΟΑΣΘ και τον ΣΑΣΘ; Πληρώνονταν 50 άτομα, που δεν χρειάζονται στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ και τώρα θα πάνε να δουλέψουν στον ΟΑΣΘ;
2. Όσοι μέχρι τώρα έλεγαν ότι υπάρχει "περίσσεια διοικητικών υπαλλήλων στα γραφεία του ΟΑΣΘ", τι λένε για την προσθήκη κι άλλων 10 διοικητικών υπαλλήλων στον κρατικό ΟΑΣΘ;;; Αφού ο ΟΑΣΘ "ήταν γεμάτος υπαλλήλους", γιατί στέλνουν ακόμη 10;
3. Αυτοί που θα μεταταχθούν, πώς διορίστηκαν στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ; Με ΑΣΕΠ; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Ξανά περιληπτικά:
1. περίσσευαν τόσοι στην Εγνατία οδό; Πληρώνουμε τόσο καιρό ...50 αβαράδες;
2. Αφού ήδη βρίσκατε υπεράριθμους τους υπαλλήλους του ΟΑΣΘ, γιατί διορίζετε ακόμη 10;3. είναι "ηθικό πλεονέκτημα" να τους διορίζετε χωρίς ΑΣΕΠ, με το κόλπο της μετάταξης;
Επειδή, δημοσιο-γραφία είναι να ρωτάς όσα δεν θέλουν να τους ρωτάς. Όλα τα άλλα είναι δημόσιες σχέσεις.