Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Γαμώ τα υπουργεία μου

Νεοελληνικός διάλογος:

- Πού έχεις βάλει εκείνο το διαφανή γυάλινο αλογάκι που μας έφερε ο αδελφός μου;


- Πάνω στο αδιαφανή βάζο, το οποίο ράγισε καθώς έπαιζε η μικρή με εκείνο το επιρρεπή στις αταξίες παιδί.

- Εκείνο το δυστυχή που λέει όλο ψέμματα;

- Ναι, αλλά πρέπει να πω ότι είναι πολύ δημοφιλή παιδί στην τάξη του.

- Έχει και ο μπαμπάς του τον τρόπο του. Είχα ακούσει ότι έχει τεράστιο αφανή περιουσιακό στοιχείο.

- Δυστυχά έτσι συμβαίνει με τα καλομαθημένα παιδιά.

- Πιθανά αυτό να οφείλεται και στο ότι δεν διαβάζει πολύ.

- Έτσι μου είπε μια άλλη μαμά, αλλά δεν μου έδωσε λεπτομερή ραπόρτο.

- Έλα τώρα να δούμε το πιο λαοφιλή κόμμα της Βουλγαρίας.

- Εκείνο το επιμήκη πανώ τι λέει;

- Λέει ότι το διεθνή σκηνικό δεν ευνοεί το αντίπαλο κόμμα.

- Γι’ αυτό δεν δείχνει ευτυχή το πρόσωπο του αρχηγού του.

- Ναι το δυστυχή.

- Μα γιατί μιλάμε έτσι;

- Έτσι μαθαίνουν σήμερα τα ελληνικά στο σχολείο. Βλέπεις δεν τολμά το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να γράψει ότι 1+1 κάνουν 11, διότι θα τους πάρουν με τις ντομάτες. Αλλά πάνω στην ελληνική γλώσσα και στην ιστορία μπορούν να ασελγούν ασυστόλως όλα τα μαλακισμένα.

- Τα έχεις πάρει στο κρανίο βλέπω.

- Εντελά!

Σώτος

Κι όμως, το αντίθετο του "αυστηρό" είναι "το επιεική" κι όχι "το επιεικές"