Ανησυχία και πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει η υπόθεση που είδε το φως της δημοσιότητας με πρωταγωνιστή άνδρα που ...
εισέπτραττε ποσά έναντι ασφαλίστρων, στη Κρήτη, τα οποία όμως ποτέ δεν εξέδιδε!
Αντ’αυτών έδινε στους πελάτες τους πλαστά πιστοποιητικά, κι εκείνοι έμεναν ήσυχοι ότι τα οχήματά τους ήταν ασφαλισμένα!
Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών με ανακοίνωσή του ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό με ποιον τρόπο να αποφύγει παρόμοια περιστατικά:
«Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Νομού Ηρακλείου (ΣΑΔΝΗ) έχει λάβει γνώση για την παράνομη δραστηριότητα του «ασφαλιστή» με τα πλαστά συμβόλαια και έχει προβεί στις αναγκαίες ενέργειες, ώστε να σταματήσει την δραστηριότητα του στο νομό Ηρακλείου και η υπόθεση να πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Προς αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον ως Σύλλογος εφιστούμε την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό αφενός να ζητά από τον εκάστοτε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να επιδεικνύει την ασφαλιστική του ταυτότητα, η οποία εκδίδεται και ανανεώνεται από το οικείο Επιμελητήριο, καθώς και να επιβεβαιώνει ηλεκτρονικά την εγκυρότητα της ασφάλισης του αυτοκινήτου του μέσω της ιστοσελίδας του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών (www.hic.gr).
Ο ΣΑΔΝΗ δίνει καθημερινά μάχη για την προστασία των δικαιωμάτων των ασφαλισμένων, ενώ η διοργάνωση σχετικής ανοιχτής ημερίδας προς ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού βρίσκεται στα άμεσα σχέδια μας».
Πηγή :cretalive.gr
εισέπτραττε ποσά έναντι ασφαλίστρων, στη Κρήτη, τα οποία όμως ποτέ δεν εξέδιδε!
Αντ’αυτών έδινε στους πελάτες τους πλαστά πιστοποιητικά, κι εκείνοι έμεναν ήσυχοι ότι τα οχήματά τους ήταν ασφαλισμένα!
Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών με ανακοίνωσή του ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό με ποιον τρόπο να αποφύγει παρόμοια περιστατικά:
«Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Νομού Ηρακλείου (ΣΑΔΝΗ) έχει λάβει γνώση για την παράνομη δραστηριότητα του «ασφαλιστή» με τα πλαστά συμβόλαια και έχει προβεί στις αναγκαίες ενέργειες, ώστε να σταματήσει την δραστηριότητα του στο νομό Ηρακλείου και η υπόθεση να πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Προς αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον ως Σύλλογος εφιστούμε την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό αφενός να ζητά από τον εκάστοτε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να επιδεικνύει την ασφαλιστική του ταυτότητα, η οποία εκδίδεται και ανανεώνεται από το οικείο Επιμελητήριο, καθώς και να επιβεβαιώνει ηλεκτρονικά την εγκυρότητα της ασφάλισης του αυτοκινήτου του μέσω της ιστοσελίδας του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών (www.hic.gr).
Ο ΣΑΔΝΗ δίνει καθημερινά μάχη για την προστασία των δικαιωμάτων των ασφαλισμένων, ενώ η διοργάνωση σχετικής ανοιχτής ημερίδας προς ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού βρίσκεται στα άμεσα σχέδια μας».
Πηγή :cretalive.gr