Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Όλη η Ελλάδα σε μια φωτογραφία - Την καλύτερη όλων των εποχών

Η φωτογραφία με τον Πολάκη να καπνίζει, θα μείνει στην ιστορία, από μια σωρεία σατανικών συμπτώσεων:

Ο Υπουργός Υγείας -υπουργείο που ξόδεψε εκατομμύρια ευρώ των φορολογουμένων, για να προωθήσει τον αντικαπνιστικό τρόπο ζωής- καπνίζει κάτω από τα εξής σημαδιακά :


-την πινακίδα "Υπουργείο Υγείας"
-την ελληνική σημαία
-το εθνόσημο της Ελλάδας.
-είναι Υπουργός Υγείας
-είναι γιατρός
-το κάνει την ημέρα που ένας συνάδελφός του, λέει στον ελληνικό λαό: "έλα μωρέ πώς κάνετε έτσι για τις αυξήσεις στις τιμές των τσιγάρων; μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τσιγάρο" !

Έχουμε δει γιατρούς να καπνίζουν μέσα στα ιατρεία τους, γιατρούς να μας συνιστούν να το κόψουμε ...καπνίζοντας, αλλά Υπουργός Υγείας να καπνίζει κάτω από την πινακίδα του Υπουργείου, δημόσια, σε συνέντευξη τύπου, δεν ξανάδαμε και μάλλον δεν ξανάδε ολόκληρος ο πλανήτης.

Στις ΗΠΑ θα ήταν αιτία, να μην ξαναδεί τη Βουλή ούτε σε προσπέκτους.

Στην Ελλάδα κάποιοι σύντροφοί του θα τον θεωρούν ήρωα.

Όλη η ιστορία της Ελλάδας σε μια φωτογραφία.

"Οι νόμοι πρέπει να τηρούνται, αλλά μόνο από τους άλλους, Δικός μου νόμος είναι ένας: σας γράφω όλους στα αρχίδια μου γιατί εγώ είμαι ...ΕΓΩ ρε".