Κυριακή 29 Μαΐου 2016

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ....

Εδώ και τρεις μήνες βρίσκομαι για τρίτη φορά στη ζωή μου, αντιμέτωπος με την ασθένεια του Καρκίνου. Όντας απόλυτα σίγουρος ότι, με τη βοήθεια του Θεού, την αγάπη σας, με Πίστη και Ελπίδα, θα....
βγω νικητής και αυτή τη φορά, αποφάσισα να δώσω τη μάχη δημόσια. Αφενός γιατί η αγάπη και τα μηνύματά σας μου δίνουν απίστευτη δύναμη αλλά και γιατί νοιώθω πως έχω υποχρέωση να μιλήσω και να δώσω δύναμη σε χιλιάδες ανθρώπους και τις οικογένειές τους που δίνουν σιωπηλά τη μάχη με τον καρκίνο κάπου δίπλα μας. (Για το λόγο αυτό, με τη βοήθεια του φίλου Αποστόλη Ανδριανάκου και της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου (ΕΛ.Ε.Δ.) έχω φτιάξει την ιστοσελίδα: www.wincancer.gr, την οποία σας καλώ να επισκεφθείτε και να κοινοποιήσετε όπως και την https://www.facebook.com/Win-Cancer-804854979618422/ (μπορείτε να πατήσετε like για να παρακολουθείτε τις αναρτήσεις).

Επίσης, μέσα από αυτή τη διαδικασία ευελπιστώ να καταγράψω κακοτοπιές και προβλήματα του Ελληνικού Συστήματος Υγείας και –με τη συνδρομή όλων- να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε κάποια από αυτά, αλλά και να αναδείξουμε προσπάθειες που γίνονται στην κατεύθυνση της αποτελεσματικής αντιμετώπισης του Καρκίνου και οι οποίες χρειάζονται τη στήριξή μας.

Οφείλω πρώτα απ’ όλα να αναφερθώ στην πολύ σημαντική προσπάθεια που γίνεται εδώ και οκτώ χρόνια στην Πανεπιστημιακή Κλινική της Λάρισας, στην κατεύθυνση του οπισθοπεριτοναϊκού λεμφαδενικού καθαρισμού, ο οποίος έλειπε παντελώς από τον ελλαδικό χώρο και που πρέπει να στηριχθεί με κάθε τρόπο καθώς σώζει ζωές. 

Σας ζητώ ακόμα, να μου στείλετε κι εσείς βιωματικές εμπειρίες από το περιβάλλον σας, από ανθρώπους που επίσης βγήκαν νικητές από τη μάχη με τον Καρκίνο, για να τις αναρτήσουμε στη σελίδα.
______________

Είμαι σίγουρος ότι με την αγάπη και τη συνδρομή όλων (και την προσπάθεια που γίνεται από σειρά συλλόγων και ενώσεων που αγωνίζονται εδώ και χρόνια στηρίζοντας τον αγώνα κατά του Καρκίνου), θα δώσουμε δύναμη και ελπίδα σε χιλιάδες συμπολίτες μας.


Με εκτίμηση,
Δημήτρης Σιάχος