Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: "Ας ασχοληθεί λοιπόν και ο κ Τζιτζικώστας με τά του οίκου του"

Μετά από αυτήν την σοβαρή δήλωση του Περιφερειάρχη .......

πρέπει να καταλάβει ο κ.Μπουτάρης ότι είναι ο ένας από τους 38 δημάρχους της Κεντρικής Μακεδονίας και ας ασχοληθεί με τα του οίκου του», είπε ο GG.
Άς σοβαρέψει η συζήτηση η οποία δέν είναι σε προεκλογική περίοδο γιά να κατηγορηθούμε και ενώ έχει τελειώσει και το θέμα υποψήφιος αρχηγός ΝΔ πρέπει ο κ Τζιτζικώστας να καταλάβει επίσης ότι είναι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και να ενημερώσει τούς πολίτες της περιφέρειας του
Α)Ενώ από την άνοιξη του 2015 είναι έτοιμο το νέο περιφερειακό κτίριο πού θα εξοικονομούσε χιλιάδες ευρώ την περιφέρεια απο τα ενοίκια πού πληρώνει για να στεγάζονται οι υπηρεσίες της και ενώ την άνοιξη του 2015 έλεγε ο περιφερειακός σύμβουλος ...η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών στο νέο ιδιόκτητο και σύγχρονο κτήριο της Περιφέρειας θα αρχίσει σταδιακά μέσα στο καλοκαίρι(2015) , ενώ μετά την παράδοση του έργου θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τις εσωτερικές εργασίες στα διατηρητέα κτήρια. «Θα βοηθήσει πρώτα από όλα στην εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και στην εσωτερική λειτουργία των υπηρεσιών, ενώ θα μειωθεί αρκετά και το λειτουργικό κόστος», υπογράμμισε ο κ. Θάνος.
Γιατί μέχρι σήμερα 9 μήνες μετά δέν έχουν μετεγκατασταθεί οι υπηρεσίες και πληρώνονται χιλιάδες ευρώ σε ενοίκια ενώ το κτίριο είναι έτοιμο;;
Β)Τί γίνεται με την πίστα της διεύθυνσης συγκοινωνιών πού εγκαινιάστηκε κόστισε 4700000 στην Ν Ραιδεστό;Γιατί δέν λειτουργεί;;
Εγκαινιάστηκε χθες το πρώτο στην Ελλάδα κέντρο εξέτασης νέων οδηγών στη Νέα Ραιδεστό της Θέρμης Με 11 πίστες εξετάσεων οδηγών
Της Φανής Σοβιτσλή
Τέλος στην ταλαιπωρία των υποψήφιων οδηγών, που έσπευδαν σε διάφορες περιοχές ανά τον νομό για να δώσουν τις πολυπόθητες εξετάσεις, βάζει η νομαρχία Θεσσαλονίκης, κληροδοτώντας στην πόλη το μεγαλύτερο στην Ελλάδα πάρκο εξέτασης νέων οδηγών. Βρίσκεται στη Νέα Ραιδεστό της Θέρμης και πρόκειται να λειτουργήσει εντός διμήνου, φιλοξενώντας κάθε μήνα πάνω από 1.000 υποψήφιους.
Το έργο είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα έργα στον τομέα των μεταφορών και επικοινωνιών στον νομό Θεσσαλονίκης, συνολικού κόστους 4,7 εκατομμυρίων ευρώ, και κατασκευάστηκε με κονδύλια που εξασφαλίστηκαν μέσω του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης
Γ)Πότε θά παραδοθεί ένα έργο ανάσα ο κόμβος της λαχαναγοράς πού έπρεπε νά έχει ήδη παραδοθεί και ανήκει στην Περιφέρεια;;
Ο Κ16 θα είναι ένας πολλαπλός πολυώροφος κόμβος και σήμερα κατασκευάζονται 9 γέφυρες, οι 3 στη διασταύρωση του ΠΑΘΕ με την εσωτερική περιφερειακή, η μία πάνω από την εσωτερική περιφερειακή (επί της οδού Πόντου, διπλής κυκλοφορίας) και οι υπόλοιπες 5 πάνω από τον σωληνοδιάδρομο των ΕΛ.ΠΕ. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 89,5 εκατ. ευρώ αλλά με την έκπτωση που έδωσε ο ανάδοχος εργολάβος, η εταιρεία J&P ΑΒΑΞ, μειώθηκε στα 52,6 εκατ. ευρώ. Η σύμβαση υπογράφηκε το Νοέμβριο του 2011 αλλά υπήρξαν καθυστερήσεις στην έναρξη του έργου, το οποίο ξεκίνησε τελικά στο τέλος του 2012 και υπολογίζεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015.
Δ)Τί γίνεται με τό κομμάτι Παραλίμνη Γιαννιτσά πού θα ένωνε την Χαλκηδόνα μέ τα Γιαννιτσά;;
Θυμίζω ότι τό έργο Χαλκηδόνα Παραλίμνη κατασκεύαστηκε και παραδόθηκε το 2013 από τότε πλήρης αδράνεια
Ο οδικός άξονας “Χαλκηδόνα- Παραλίμνη”, που εγκαινιάστηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία, έχει μήκος 12 περίπου χιλιομέτρων και είναι η παράκαμψη της Πελλαίας Χώρας, η οποία περιλαμβάνει το τμήμα από το πέρας του οικισμού της Χαλκηδόνας με κατεύθυνση προς Γιαννιτσά ως πριν από τον οικισμό της Παραλίμνης.
Ε)Πότε θά παραδοθεί ο δρόμος Ποτίδαιας Κασσανδρείας πού έπρεπε να δοθεί στούς πολίτες τον Φεβρουάριο 2015;
Το έργο Ποτίδαια – Κασσάνδρα δημοπρατήθηκε στις 6 Ιουλίου 2010 και η σύμβαση υπογράφηκε στις 29 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Ανάδοχος του έργου είναι η τεχνική εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε. με έκπτωση 33%. Το μήκος του έργου είναι 17χλμ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Μακεδονία-Θράκη 2007-2013.
Η προβλεπόμενη διάρκεια για την κατασκευή του οδικού δικτύου είναι 1.500 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης(4 χρόνια και δύο μήνες), με προϋπολογισμό 79,6 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ε.Π. Μακεδονία - Θράκη.Τό έργο πρέπει να παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2015 .
ΣΤ)Πότε θα παραδοθεί ο δρόμος Θεσσαλονίκης Πολυγύρου πού έπρεπε να παραδοθεί το 2015;;
Το «Θέρμη – Γαλάτιστα», ένα τμήμα της ε.ο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την πρωτεύουσα της Χαλκιδικής και σηκώνει μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας στο κεντρικό τμήμα του νομού αλλά και προς Σιθωνία και Άγιο Όρος, έχει απαράδεκτα μικρό πλάτος, πολλές στροφές, κατεστραμμένο σε πολλά σημεία οδόστρωμα και, με μία κουβέντα, έχει φτωχές συνθήκες ασφαλούς και άνετης κυκλοφορίας.
Το έργο αυτό, που δημοπρατήθηκε από την Εγνατία Οδό Α.Ε., τελικά ανατέθηκε σε ανάδοχο, την ΤΡΙΚΑΤ, το καλοκαίρι του 2012 με χρόνο παράδοσης τον Αύγουστο του 2015. Μόνο που η εργολαβική σύμβαση δεν περιλαμβάνει το κρίσιμο κομμάτι των στροφών, αυτά τα 3 χλμ., για τα οποία προβλέπεται αλλαγή της χάραξης, κάτι που ίσως δεν το γνώριζαν πολλοί όταν πληροφορούνταν για βελτίωση του τμήματος Θέρμης- Γαλάτιστας.
Όπως πληροφορείται η Voria.gr, μέχρι σήμερα μέτωπα εργασιών έχουν ανοίξει στο 50% του έργου ενώ έχει εκτελεστεί, βάσει οικονομικών στοιχείων, κάτι περισσότερο του 40% του συμβατικού προϋπολογισμού (τα ασφαλτικά, που αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος της δαπάνης, είναι στα τελευταία στάδια της κατασκευής).
Η αρχαιολογική έρευνα, που εκτελείται απο τη ΙΣΤ Εφορία Αρχαιοτήτων, αναμένεται να ολοκληρωθεί στο επόμενο τρίμηνο εάν δεν υπάρξουν αντίξοοες καιρικές συνθήκες. Εάν παράλληλα, ολοκληρωθούν οι διαδικασίες των απαλλοτριώσεων και επιταχυνθούν οι ρυθμοί των εργασιών, το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2015, αφού δοθεί κάποια μικρή παράταση. Θα ολοκληρωθεί λοιπόν, εκτός του υποτμήματος των 3 χιλιομέτρων.
Ζ)Πότε θά αποκατασταθούν οι προστατευτικές μπάρες της περιφερειακής πού σε πολλά σημεία είναι εντός του οδοστρώματος αποτελώντας κίνδυνο γιά τα οχήματα και τις ζωές χιλιάδων οδηγών πού την διασχίζουν καθημερινά;
Η) Πότε θά αποκατασταθεί το οδόστρωμα στην συμμαχική οδό όπου σέ πολλά σημεία είναι λόγω τών μεγάλων λακούβων κίνδυνος γιά τούς οδηγούς δικύκλων καί οχημάτων ;;
Θ)Έχει προμηθευθεί η Περιφέρεια με αλάτι η όχι;;;Γιατί η κ Αντιπεριφερειάρχης μπέρδεψε τούς πολίτες
Ανήκει ο δρόμος Θεσσαλονίκης Ωραιοκάστρου στην περιφέρεια η στον δήμο;;
Ι)Είστε υπέρ της εξόρυξης του χρυσού καί με τους εργαζόμενους η κατά και υπέρ των διαμαρτυρόμενων κατοίκων ;;;Καθαρή θέση εχει πάρει η διοίκηση της Περιφέρειας;;
Αυτά ειναι ερωτήματα σοβαρά πού απασχολούν χιλιάδες κατοίκους της Περιφέριεας καί πατώντας στην σωστή απάντηση πού έδωσε ο Περιφρειάρχης είναι ώρα να ασχοληθεί και ο ίδιος με τα τους οίκου του και να δώσει απαντήσεις .
ΥΓ εκλογές δέν υπάρχουν ούτε εσωκομματικές ούτε περιφερειακές οπότε καλόπιστα περιμένουμε απαντήσεις στά θέματα πού απασχολούν και αφορούν την ζωή των κατοίκων της Περιφέρειας χωρίς κομματικές σκοπιμότητες και σκοτεινά κέντρα θέματα πραγματικά πού απλά μένει να απαντηθούν και δρομολογηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου