Τα μέλη της ομάδας βοήθησαν δεκάδες ηλικιωμένους να επιβιβαστούν και να αποβιβαστούν από τα τα λεωφορεία, απάντησαν σε ερωτήσεις που αφορούσαν σε πληροφορίες δρομολογίων. Να σημειωθεί πως τα μέλη της ομάδας υποστήριξης ελέγχου επιβατών πραγματοποιούν, παράλληλα μία έρευνα που αφορά το ποσοστό των επιβατών που δεν ακυρώνει εισιτήριο για να μετακινηθεί με το λεωφορείο.
Να σημειωθεί, πως οι επιβάτες σχολίασαν με θέρμη την ευγένεια και τη διάθεση των μελών της νέας ομάδας που με χαμόγελο ανταποκρίθηκαν στα καθήκοντα τους.
Σημαντικό είναι το συμπέρασμα που προέκυψε από τους επιβάτες που χρησιμοποίησαν εισιτήριο προκειμένου να μετακινηθούν. Οι εν λόγω επιβάτες δεν έκρυψαν την ικανοποίηση τους από τη νέα υπηρεσία καθώς όπως είπαν τα χρήματα που διέθεσαν για να αγοράσουν εισιτήριο βρίσκει ανταπόδοση.
Τα μέλη της νέας υπηρεσίας κατέγραψαν τις απόψεις των επιβατών έτσι ώστε η ποιότητα των δρομολογίων να βελτιωθεί. Οι δύο απόψεις αφορούν τις μικρές καθυστερήσεις, από πέντε έως δέκα λεπτά σε κάποια δρομολόγια και η πυκνότητα του κόσμου σε ορισμένες γραμμές κατά τις ώρες αιχμής.
Τέλος, να σημειωθεί πως τα μέλη της ομάδας υποστήριξης και ελέγχου του ΟΑΣΘ διαθέτουν ειδικό εξοπλισμό προκειμένου να προσφέρουν, αφόσον χρειαστει, πρώτες βοήθειες έως ότου καταφθάσει το ασθενοφόρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου