Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΤΩΡΑ: Δήλωση Χρυσούλας Γιαταγάνα για ΣΥΡΙΖΑ

Ευχαριστώ θερμά τον Αλέξη Τσίπρα, για την εξόχως τιμητική πρόταση να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.
Δεν αποδέχτηκα την πρόταση αυτή, γιατί έχω μάθει να...
κερδίζω η ίδια, με τον αγώνα μου, την όποια θέση μου ανήκει.
Είχα ζητήσει να δώσω τη μάχη του σταυρού στην Α’ Θεσσαλονίκης, για να κρίνουν οι συμπολίτες μου εάν επιθυμούν να υπάρχει και η δική μου φωνή στην επόμενη Βουλή.
Δηλώνω, ότι θα είμαι πάντοτε παρούσα, σε όλους τους αγώνες που θα δώσει ο Ελληνικός Λαός για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων του.

ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ:
Δεν μπαίνουν στις λίστες του ΣΥΡΙΖΑ η Ραχήλ Μακρή και η Χρυσούλα Γιαταγάνα.
Η προερχόμενη από τους ΑΝΕΛ ανεξάρτητη βουλευτής, Ραχήλ Μακρή, την οποία μέχρι χθες όλες οι πληροφορίες ήθελαν να είναι εντός ψηφοδελτίων, φαίνεται να μένει εκτός, αφού η πρόταση που της έγινε από τον ίδιο τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, είναι να κατέβει στη μονοεδρική των Γρεβενών, ενώ η εκλογική της περιφέρεια είναι αυτή της Κοζάνης, η οποία είναι πενταεδρική.
Εκτός ψηφοδελτίων φαίνεται να μένει και η έτερη προερχόμενη από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, Χρυσούλα Γιαταγάνα. 
Οι περιπτώσεις Μακρή και Γιαταγάνα σύμφωνα με κύκλους της Κουμουνδούρου βρήκαν προσχώματα στους διαύλους επικοινωνίας Τσίπρα - Καμμένου, καθώς ο δεύτερος φέρεται να είχε ζητήσει από τον Αλέξη Τσίπρα να μην τις συμπεριλάβει ώστε να μην υποστούν τις εκλογικές απώλειες στις περιφέρειές τους οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου