Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Ο ΓΙΑΝΝΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ και η …..ΝΟΝΗ ΔΟΥΝΙΑ !

του Βλάση Γωγούση

Δεν το χωράει ο νους μου βρε παιδιά


Ο - κατά τα άλλα - αξιόλογος και συμπαθέστατος Υπουργός της άρτι συσταθείσας κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ , ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, δήλωσε χθες στους δημοσιογράφους ότι επιθυμεί ( ή …αξιώνει - δεν θυμάμαι ακριβώς ) , να γράφουν το όνομα του με ένα….Ν , ήτοι ΓΙΑΝΗΣ και όχι ΓΙΑΝΝΗΣ !
Στην παρατήρηση ότι αυτό αποτελεί…. ορθογραφικό …ατόπημα απάντησε :
« Δικό μου είναι κι` όπως θέλω θα το γράφω !»
Εμ ! αν είναι έτσι φίλε ΓΙΑΝΝΝΗ, θα μπορούσε και η άλλη πολιτευόμενη , το εκκρηκτικό μοντέλο ΝΟΝΗ ΔΟΥΝΙΑ , να προβεί στη δήλωση ότι :
«το κάτωθεν του ομφαλού μου …αναπαραγωγικό όργανο θα το αποκαλώ ……μο@ί και όχι μου@ί, δικό μου είναι κι` όπως θέλω θα το γράφω »!!
Εσείς τι λέτε φίλοι αναγνώστες;;


Δρ Βλάσης Γωγούσης
Ειδικός……γυναικολόγος

Σημ. παθολόγος είμαι αλλά δικαίωμα μου είναι και γω τη ειδικότητα μου όπως θέλω να τη....... γράφω !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου