Τα προβλήματα του -άθλιου σε υπέρτατο βαθμό- ΟΑΣΘ συνεχίζονται και τα διαβάζετε όλοι καθημερινά σε όλα τα sites και κοινωνικά δίκτυα. Αν δεν τα διαβάζετε, τα ζείτε -όσοι μετακινείστε με τον ΟΑΣΘ- μέσα στο λεωφορείο και...
τα ακούτε από τους αγανακτισμένους οδηγούς, που
.... κ.ο.κ.
Η κοινωνία της Θεσσαλονίκης έδωσε πίστωση χρόνου στη νέα κυβέρνηση, αλλά η πίστωση τελειώνει !
O ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον κατάφερε να αποσυμφορήσει λιγάκι τον ΟΑΣΘ, αναθέτοντας ένα μικρό κομμάτι 6 γραμμών και 25 λεωφορείων στα ΚΤΕΛ, που παρέχουν υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου με το 1/3 του κόστους του ΟΑΣΘ, αλλά η ΝΔ, παρά το γεγονός ότι εξήγγειλε νέα συνεργασία με 4 ΚΤΕΛ, για περιφερειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, που θα βοηθούσε πολύ τη συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης, φαίνεται πως "βάλτωσε" στη γραφειοκρατία ή στο φόβο της πολιτικής ηγεσίας απέναντι στις αντιδράσεις των συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ, που αντιδρούν στη μοναδική άμεσα εφαρμόσιμη λύση της Σ.Δ.Ι.Τ., για ...να μην αποδυναμωθεί το προνόμιο της απεργίας τους, όπως ομολόγησε δημόσια ο πρόεδρός τους Δημήτρης Τσερμενίδης.
Ακόμη περισσότερο βάλτωσε ο διορισμός νέας διοίκησης στον ΟΣΕΘ, τον εποπτικό φορέα δηλαδή για τις συγκοινωνίες, αφού η μόνη είδηση που παίζει για τον ΟΣΕΘ στα ΜΜΕ της πόλης, είναι ότι θα διορίσουν τον (κτηνίατρο επαγγελματικά) π.βουλευτή Δημήτρη Γαλαμάτη, ως Πρόεδρο για να δώσει λύσεις, τη στιγμή που δεν έχει καμία αντίστοιχη εμπειρία.
Ήδη, οι γκρίνιες ονομαστικοποιούνται πλέον στο πρόσωπο του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, όπως σε αυτό το άρθρο https://parallaximag.gr/parallax-view/oasth-an-echei-tsipa-pano-tou-as-paraitithei-kapoios
και προφανώς ...έρχεται καταιγίδα για τη νέα διοίκηση του Υπουργείου Μεταφορών, τις άστοχες επιλογές της σε πρόσωπα και την ατέλειωτη κωλυσιεργία στην αντιμετώπιση άμεσων προβλημάτων (ακόμη δεν έχουν κατεβάσει ν/σ για την παράταση της "ζωής" του ΟΑΣΘ, που τελειώνει σε λίγες ημέρες!!!) .
τα ακούτε από τους αγανακτισμένους οδηγούς, που
- είτε κινδυνεύει η ζωή τους με τα σαράβαλα που οδηγούν
- είτε δεν μπορούν να κλείσουν τις πόρτες από τον κόσμο
- είτε δεν μπορούν να σταματήσουν στις στάσεις γιατί είναι γεμάτοι, αλλά ο κόσμος τους "ορμάει"
- είτε επειδή δεν βρίσκουν λεωφορείο, αφού όλα σχεδόν είναι χαλασμένα
- είτε επειδή κινδυνεύουν να δουν το λεωφορείο τους να διαλύεται σε κομμάτια και να τους τραβάνε βίντεο για να κάνουν χαβαλέ στο facebook οι πιτσιρικάδες...
.... κ.ο.κ.
Η κοινωνία της Θεσσαλονίκης έδωσε πίστωση χρόνου στη νέα κυβέρνηση, αλλά η πίστωση τελειώνει !
O ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον κατάφερε να αποσυμφορήσει λιγάκι τον ΟΑΣΘ, αναθέτοντας ένα μικρό κομμάτι 6 γραμμών και 25 λεωφορείων στα ΚΤΕΛ, που παρέχουν υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου με το 1/3 του κόστους του ΟΑΣΘ, αλλά η ΝΔ, παρά το γεγονός ότι εξήγγειλε νέα συνεργασία με 4 ΚΤΕΛ, για περιφερειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, που θα βοηθούσε πολύ τη συγκοινωνία στο κέντρο της πόλης, φαίνεται πως "βάλτωσε" στη γραφειοκρατία ή στο φόβο της πολιτικής ηγεσίας απέναντι στις αντιδράσεις των συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ, που αντιδρούν στη μοναδική άμεσα εφαρμόσιμη λύση της Σ.Δ.Ι.Τ., για ...να μην αποδυναμωθεί το προνόμιο της απεργίας τους, όπως ομολόγησε δημόσια ο πρόεδρός τους Δημήτρης Τσερμενίδης.
Ακόμη περισσότερο βάλτωσε ο διορισμός νέας διοίκησης στον ΟΣΕΘ, τον εποπτικό φορέα δηλαδή για τις συγκοινωνίες, αφού η μόνη είδηση που παίζει για τον ΟΣΕΘ στα ΜΜΕ της πόλης, είναι ότι θα διορίσουν τον (κτηνίατρο επαγγελματικά) π.βουλευτή Δημήτρη Γαλαμάτη, ως Πρόεδρο για να δώσει λύσεις, τη στιγμή που δεν έχει καμία αντίστοιχη εμπειρία.
Ήδη, οι γκρίνιες ονομαστικοποιούνται πλέον στο πρόσωπο του Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, όπως σε αυτό το άρθρο https://parallaximag.gr/parallax-view/oasth-an-echei-tsipa-pano-tou-as-paraitithei-kapoios
και προφανώς ...έρχεται καταιγίδα για τη νέα διοίκηση του Υπουργείου Μεταφορών, τις άστοχες επιλογές της σε πρόσωπα και την ατέλειωτη κωλυσιεργία στην αντιμετώπιση άμεσων προβλημάτων (ακόμη δεν έχουν κατεβάσει ν/σ για την παράταση της "ζωής" του ΟΑΣΘ, που τελειώνει σε λίγες ημέρες!!!) .