Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Ο κ.
Καστανίδης, μέγας πωλητικός της Π[ασοκικής]ορδής, είχε ετοιμάσει το νομοσχέδιο
περί εχθροπάθειας, στην αιτιολογική έκθεση του οποίου ...
έγραφε τον Φεβρουάριο του
2011 ότι, ενόψει της προετοιμασίας της ελληνικής κοινωνία …. για να γίνει πολυπολιτισμική,
απαραίτητη είναι η ψήφιση διατάξεων που θα κολάζουν την εχθροπάθεια. Ακολούθησε
ο νόμος 4285/2014 με σκοπό να προσαρμοσθούμε σε διεθνείς αποφάσεις κ.λπ. στο
πνεύμα του σχεδίου Καστανίδη, αλλά με τρόπο που καταργεί στην ουσία την
ελευθερία του λόγου.
Ας θυμηθούμε τί ψήφισε η προηγούμενη
συγκυβέρνηση [ΝΔ-ΠΑΣΟΚ] συναινουσών και των λοιπών δυνάμεων του «συνταγματικού
τόξου».
΄Αρθρο 2 ν. 4285/2014
Το άρθρο 2 του ν. 927/1979 αντικαθίσταται ως εξής:
«Αρθρο 2 - Δημόσια επιδοκιμασία ή άρνηση εγκλημάτων
1. ΄Οποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, επιδοκιμάζει, ευτελίζει ή κακόβουλα αρνείται την ύπαρξη ή τη σοβαρότητα εγκλημάτων γενοκτονιών, εγκλημάτων πολέμου, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, του Ολοκαυτώματος και των εγκλημάτων του ναζισμού που έχουν αναγνωριστεί με αποφάσεις διεθνών δικαστηρίων ή της Βουλής των Ελλήνων και η συμπεριφορά αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων ή μέλους της που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, όταν η συμπεριφορά αυτή εκδηλώνεται κατά τρόπο που μπορεί να υποκινήσει βία ή μίσος ή ενέχει απειλητικό ή υβριστικό χαρακτήρα κατά μίας τέτοιας ομάδας ή μέλους της, τιμωρείται με τις ποινές της παραγράφου 1 του προηγούμενου άρθρου.
2. Αν η πράξη της προηγούμενης παραγράφου τελέστηκε από δημόσιο λειτουργό ή υπάλληλο, κατά την άσκηση των ανατεθειμένων σε αυτόν καθηκόντων, επιβάλλεται φυλάκιση έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων έως είκοσι πέντε χιλιάδων (10.000 -25.000) ευρώ».
Όλως
περιέργως με βάση αυτή τη διάταξη διώχθηκε ο Γερμανός ιστορικός Χάινς Ρίχτερ που, μολονότι λατρεύει την
Ελλάδα, έχει την απίθανη άποψη ότι οι Κρητικοί άμαχοι φέρθηκαν βάρβαρα, όταν
πετσόκοβαν τους ουρανοκατέβατους Γερμανούς αλεξιπτωτιστές τον Μάιο του 1941. Με
το άκουσμα της είδησης για τη δίωξη αδυνατούσα να κατανοήσω πώς η άποψη του
Ρίχτερ εμπίπτει στην ως άνω διάταξη. Ποιό έγκλημα εις βάρος του ελληνικού λαού
αρνήθηκε ο εν λόγω;
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο
Ρεθύμνου, όμως, τον αθώωσε με το
σκεπτικό ότι «το συγκεκριμένο άρθρο
κρίνεται αντίθετο με το Σύνταγμα και το ευρωπαϊκό δίκαιο και ως εκ τούτου
ανίσχυρο και ανεφάρμοστο».
Σωστός ο δικαστής. Ακόμη πιο σωστοί
οι Κρητικοί που λιάνιζαν τους Γερμανούς αλεξιπτωτιστές. Αλλά η ελευθερία της
γνώμης δεν πρέπει να λιανίζεται επ’ ουδενί. Ούτε με νόμους δήθεν
αντιρατσιστικούς που καταντούν ρατσιστικοί. Αφού αυτά πιστεύει ο κ. Ρίχτερ,
δικαίωμά του. Εμείς πιστεύουμε ότι κάνει λάθος και είμαστε περήφανοι για την
αντίσταση των Κρητικών και όσα έκαναν στους Γερμανούς αλεξιπτωτιστές. Τελεία
και παύλα.
Άλλωστε, ο κ. Φίλης πιστεύει ότι δεν
υπήρξε γενοκτονία των Ποντίων χωρίς να κινηθεί εναντίον του κάποια διαδικασία,
έστω και με βάση το άρθρο 86 του Συντάγματος. Ούτε καν μία αντίδραση από τους
συντρόφους του [σύντροφος = συν–τροφή, αυτός που τρώει μαζί με κάποιον άλλον.
Μιλάμε για μεγάλη πρόοδο της αριστεράς στη μάσα].
Σώτος
Υ.Γ.
Ας θυμηθούμε και άρθρο του Φαήλου από τον Φεβρουάριο του 2013, όπου γράφει τα
πράγματα με το όνομά τους. Οι επισημάνσεις δικές μου.
«Λοιπόν,
αδέρφια, ναι, είναι αλήθεια. Πολλοί εκ των εταίρων μας έχουν δρακόντειους
νόμους κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Την πιο αυστηρή νομοθεσία την έχουν οι
Γερμαναράδες. Στο δε
Βέλγιο μπορείς να κονομήσεις μέχρι 8 χρονάκια κάθειρξη. «Τρίτη, Πέμπτη
μακαρόνια, φάτε μάγκες βγάλτε χρόνια και την Κυριακή έχει κρέας, τζάμπα είναι
κι ο κουρέας». Ήρθε κι η κυρία Μάλστρομ, σκανδιναβικής εκτροφής
υποθέτω, και μας κούνησε το δάχτυλο να εναρμονιστούμε κι άλλο με την Απόφαση
Πλαίσιο 2008/913 «για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων
ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου».
Ξέρετε
γιατί οι βόρειοι έχουν τέτοιο νταλκά και τέτοιους νόμους; Να σας πω εγώ. Γιατί ιστορικά είναι βουτηγμένοι στις
ενοχές. Γιατί ο ρατσισμός υφέρπει
στις κοινωνίες τους κι ήταν κολαούζοι του Αδόλφου.
Η
Γερμανία είναι η
Πατρίδα του Φυλετικού Ρατσισμού. Αυτή έδωσε το εφαρμοσμένο know how, πως βάζεις στην μηχανή του κιμά
Εβραίους, Έλληνες, Ρώσους, τσιγγάνους, Πολωνούς, ανάπηρους κ.λπ. Κι ακόμη το
μάτι τους γυαλίζει.
Το
Βέλγιο είναι η χώρα των Βαλλόνων
και των Φλαμανδών. Όταν εισέβαλαν οι Γερμανοί
είχαν φοβερές απώλειες. Τρεις από διάρροια και δυο στραμπουληγμένους
αστραγάλους. Οι δυο
άσπονδοι μέτοχοι του κράτους – εταιρεία, συναγωνίστηκαν ποιος θα δώσει τους
περισσότερους εθελοντές στα Waffen SS για
το ανατολικό μέτωπο. Ξεχώριζε
όμως ο Βαλλόνος Λεόν Ντεγκρέλ, που πέθανε εξόριστος
στην Ισπανία, φιλοξενούμενος του Φράνκο κι αμετανόητος. Το κόμμα του, οι
Ρεξιστές, πριν τον πόλεμο είχε φτάσει στο 20%! Όταν με τις χιλιάδες άνδρες του και
την στολή των SS παρήλαυνε
στην βελγική πρωτεύουσα, χιλιάδες πολιτών τους έραιναν με λουλούδια.
Γι’
αυτόν είχε πει ο Αδόλφος «αν είχα έναν γιο, θα ήθελα να ήταν ο Λεόν»! Τι
συγκινητικό, ε;
Οι
Ολλανδοί αφού κάτι λίγοι
σκέφτηκαν να υπερασπιστούν την χώρα λακκούβα μετά το ξανασκέφτηκαν καλύτερα,
κουνούσαν το μαντήλι στους διερχόμενους ναζί κι ύστερα μερικές χιλιάδες στρατεύτηκαν στα SS, για να μην υστερήσουν από τις γύρω
χώρες.
Η
Ιστορία της κατοχικής Γαλλίας είναι μια Ιστορία μαζικού δωσιλογισμού. Στην
γαλλική Μεραρχία
Εθελοντών των Waffen SS «Καρλομάγνος»
υπηρέτησαν στο Ανατολικό Μέτωπο συνολικά μερικές δεκάδες χιλιάδες…μόνο. Διότι
οι Γερμανοί αρνήθηκαν το αίτημα οι Γάλλοι εθελοντές να πολεμήσουν με γαλλικές
στολές, γάλλους αξιωματικούς και υπό γαλλική σημαία. Αλλιώς θα ήταν εκατοντάδες
χιλιάδες, σε μια χώρα όπου τα φιλοναζιστικά αισθήματα υπονόμευσαν την άμυνα της
χώρας το 1939-40, ο αντισημιτισμός είχε χτυπήσει ταβάνι κι ο ήρωας του Α’ ΠΠ, ο
Στρατάρχης Πεταίν, έγινε νούλα των Γερμανών και πέθανε ως προδότης στη φυλακή. Αν δεν υπήρχε ο σπουδαίος Ντε Γκωλ, η
Γαλλία θα έβγαινε ατιμασμένη από τον Β’ ΠΠ, σαν τροτέζα της Βουλώνης.
Η
κυρία επίτροπος, αν ξέρει την Ιστορία των σκανδιναυικών χωρών, μπορεί να σας πει
για την ψιλοαντίσταση της Δανίας και μετά για το «Freikorp Danmark», το
«Εθελοντικό Σώμα Δανία» των SS, με το οποίο οι χιλιάδες Δανοί SS μετά
ενώθηκαν με τις χιλιάδες Νορβηγούς,
Σουηδούς και Φινλανδούς εθελοντές στην μεραρχία «Nordland».
Και
πολέμησαν γενναιότατα όλοι αυτοί για την φυλετική θεωρία και την επικράτηση του
Εθνικοσοσιαλισμού. Όταν έπεφτε το Βερολίνο, αυτοί οι ξένοι εθελοντές
υπερασπίζονταν με φανατισμό τον Αδόλφο, ώσπου τίναξε τα μυαλά του στον αέρα.
Χώρια
βέβαια τις αμέτρητες χιλιάδες που υπηρέτησαν ένοπλα τον κατακτητή μέσα στις
κατεχόμενες χώρες τους.
Έχουν
λοιπόν οι εταίροι μας θάψει πολύ πράμα στην αυλή τους, όπως η γάτα ξέρετε τι
και εδώ και χρόνια φτιάχνουν …νόμους.
Εμάς
όμως δεν μας αφορούν οι ενοχές τους, γιατί είμαστε η μόνη ευρωπαϊκή χώρα (μέχρι Ινδική, Αραβική, Αγγλική, κι
Αρμενική Λεγεώνα είχαν οι Γερμανοί!), που δεν έστειλε εθελοντές στο Ανατολικό μέτωπο να
φορέσουν την στολή των SS ή της Βέρμαχτ. Προσπάθησε να το κάνει η
δοσιλογική ΕΣΠΟ και την αφάνισε η ΠΕΑΝ του Περρίκου ανατινάζοντας τα γραφεία
τους στην Πατησίων. Για να τον συκοφαντήσει τότε το ΚΚΕ ως …προδότη, ενώ ήδη οι
Γερμανοί τον είχαν ντουφεκίσει, αφού του παρουσίασαν όπλα για την γενναία
στάση του. Πέραν των λίγων χιλιάδων ταγματασφαλιτών που έδρασαν μόνο στην
Ελλάδα, του Πούλου που για λίγο πήγε με τους δωσίλογους του να κυνηγήσει
γιουγκοσλάβους αντάρτες στην Σλοβενία, κανείς
Έλληνας, πλην ενός (1), του Σεβαστιανού Φουλίδη, ορκισμένου
αντικομμουνιστή και πράκτορα της Abwher από
προπολεμικά, δεν πολέμησε στο Ανατολικό Μέτωπο με γερμανική ή άλλη στολή του
Άξονα.
Ούτε
και μπόρεσαν να στήσουν ναζιστική οργάνωση της προκοπής.
Γιατί λοιπόν τόση πρεμούρα να φορέσουμε καπέλο ένα νόμο με
περίεργους όρους περί «εχθροπάθειας» και πρόκλησης «μίσους»; Όροι
υποκειμενικοί, με ερμηνεία λάστιχο, που θα δημιουργήσουν εγκλήματα γνώμης.
Δεν
χρειαζόμαστε τέτοιες ολοκληρωτικές διατάξεις, όσο κι αν αρέσουν στον κύριο
Ρουπακιώτη και κάποιους άλλους. Υπάρχει
νόμος, ο 927/1979, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Διώκει αυτεπάγγελτα πράξεις ή ενέργειες
που μπορεί να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά ομάδων ή ατόμων λόγω
φυλετικής ή εθνικής καταγωγής ή θρησκεύματος.
Υπάρχει
ο Ποινικός Κώδικας, όπου στην παράγραφο 3 του άρθρου 79 του Ποινικού Κώδικα,
προβλέπεται το ρατσιστικό κίνητρο ως επιβαρυντική περίσταση σε οποιοδήποτε
έγκλημα. Χωρίς όμως «τρύπες» για υποκειμενικές ερμηνείες.
Αν
ψηφιστεί ως έχει το έκτρωμα αυτό, τότε, πχ θα
διώκονται οι ιερείς μας, όταν θα κηρύττουν στις εκκλησίες μας κατά των
μαρτύρων του Ιεχωβά. Θα διώκονται οι Αξιωματικοί όταν θα μιλούν στους στρατιώτες τους για τον εχθρό, για τους φονιάδες,
βιαστές, λεηλάτες και καταπατητές της Κύπρου. Θα
διώκεται όποιος θα επισημαίνει τον αναχρονισμό και την βαρβαρότητα του Ισλάμ. Του Ισλάμ της βίας κατά των γυναικών, των ομοφυλοφίλων, του Ισλάμ της
κλειτοριδεκτομής, των απαγχονισμών και της Γενοκτονίας των Χριστιανών της
Συρίας.
Θα
διώκεται η μισή Αριστερά για τον εγκωμιασμό των κομμουνιστικών καθεστώτων κι η
Ρεπούση για το περί «συνωστισμού» πόνημα της και την αποχώρηση της στην ενός
λεπτού σιγή στη Βουλή, για την Μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας του Ποντιακού
Ελληνισμού.
Αν
ο στόχος κάποιων είναι να εξουδετερώσουν την άνοδο της Χρυσής Αυγής με τέτοια
κατασταλτικά μέτρα που θα διώκουν πεποιθήσεις και γνώμες, γιατί τα αληθινά
ρατσιστικά εγκλήματα ήδη διώκονται, τότε πρόκειται
περί ανοησίας που θα τη γιγαντώσει.
Η
πιο αποτελεσματική αντιρατσιστική πολιτική είναι
η συντριβή της λαθρομεταναστευτικής εισβολής, η απέλαση των παρανόμων και η
γρήγορη απόδοση πολιτικού ασύλου, στους λίγους που το δικαιούνται, με παράλληλη
άμβλυνση των κοινωνικών αντιθέσεων. Η απάντηση είναι ασφαλή σύνορα, ασφαλείς δημόσιοι
χώροι, ασφαλή σπίτια. Το κράτος δικαίου
και η πατριωτική πολιτική.
Η
Απόφαση Πλαίσιο θέτει τους
στόχους, δεν σε υποχρεώνει στο
πως θα τους πετύχεις. Κι εμείς έχουμε ήδη υπερεπάρκεια νόμων και
για τον ρατσισμό. Δεν μας αφορούν οι ενοχές των βόρειων ευρωπαίων. Δεν
αφορούν τα εθνικά συμφέροντα οι ιδεοληψίες της όποιας αριστεράς, που προσπαθεί
ως σημαιοφόρος της πολιτικής ορθότητας να επιβάλει διατάξεις ολοκληρωτικού
χαρακτήρα.
Αντίκεινται στο
πολιτικό DNA της Κεντροδεξιάς, αντίκεινται στη δημοκρατία.»