Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Αδέσποτο ...τσομπανόσκυλο, κόβει βόλτες ανενόχλητο στην παραλία

Μα, πού είναι το κράτος; (κλισέ, ε;)
Προσοχή: Στην Ν. Παραλία Θεσσαλονίκης , στο ύψος της σχολής τυφλών (Μπότσαρη) κυκλοφορεί εδώ και καιρό ένα τεράστιο αδέσποτο τσομπανόσκυλο με κομμένη ουρά (φωτό). Το συγκεκριμένο σκυλί είναι ...
από τις σπανιότατες περιπτώσεις αδέσποτου που δεν φοβάται τον άνθρωπο και ορμάει μόλις αισθανθεί απειλή. Μάλιστα, δεν φοβάται την κίνηση του να κάνεις πως σηκώνεις πέτρα, που εμπειρικά σας λέω την φοβούνται τα 99 στα 100 αδέσποτα.

Στο διά ταύτα: Έχει επιτεθεί σε σκυλιά και σε αφεντικά τους και σήμερα ήμουν αυτόπτης μάρτυρας άγριας επίθεσης του εναντίον ενός νεαρού που πήγε να σώσει το σκυλάκι του, και τον έκανε κομμάτια. Την ίδια στιγμή, αντί να τραβήξω βίντεο, τηλεφώνησα στο 100 επώνυμα αναφέροντας το αιματηρό περιστατικό και τον πανικό που επικράτησε.

40 λεπτά μετά και αστυνομία δεν φάνηκε. Στο μεταξύ έφυγε το θύμα για νοσοκομείο, και εντός 2 ωρών έφυγαν και όλοι όσοι ήταν μάρτυρες.

Που θέλω να καταλήξω; Όχι ότι μπορούσε να κάνει κάτι η αστυνομία (σε άλλες χώρες θα το πυροβολούσαν επί τόπου βέβαια) αλλά τουλάχιστον να έκανε μια καταγραφή του περιστατικού και να ενημέρωνε τις αρμόδιες (λέμε τώρα) υπΕρεσίες του Δήμου. Και όμως έφυγα απ το σημείο δυομιση ώρες μετά και η αστυνομία ακόμη να έρθει.

Όταν ακούσετε ότι το εν λόγω σκυλί έφαγε κάποιο παιδάκι, να θυμηθείτε την παρούσα ανάρτησή μου.

Σημειωτέον ότι είχα πάνω από 15 σκυλιά στη ζωή μου και αυτό το διάστημα έχω δυο, πάντα σε διαμέρισμα, άρα κάθε άλλο παρά εχθρός των σκυλιών είμαι, απλά σκυλί αδέσποτο που επιτίθεται σε ανθρώπους πρέπει να καταστρέφεται. Αλλά θα μου πείτε στην Ελλάδα, ζεις τι ψάχνεις;

Μετά βέβαια, αν φάει κανένα παιδάκι, όλοι θα ρωτάμε: μα καλά γιατί δεν έκανε κανείς τίποτα; Που είναι το κράτος;

Για πρώτη φορά παρακαλώ να κοινοποιήσετε την ανάρτησή μου μπας και ιδρώσει το αυτί κανενός αρμόδιου.

Γιώργος Καρράς

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου