Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

Οδηγώ και δεν σκέφτομαι

εξ ου και είμαι δημόσιος κίνδυνος, όπως χιλιάδες άλλοι οδηγοί. Εγώ, βέβαια, δεν οδηγώ μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο, αλλά είμαι απορροφημένος από τις πωλητικές εξαγγελίες διερωτώμενος ποιά θα είναι η κυβέρνηση που υπόσχονται, αλλά μετά την 25.06.2023 δεν θα κάνει πραγματικότητα  τις μεταρρυθμίσεις [αλλαγές τις αποκαλούν τώρα] που υπόσχονται, αλλά και υπόσχονταν, όλα τα κώματα, αλλά δεν υλοποίησαν τα τελευταία 50 χρόνια.

Κάποια στιγμή παρά λίγο να πατήσω έναν πεζό που διέσχιζε τον δρόμο, ενώ ήταν ...

αναμμένος ο Σταμάτης και εγώ είχα αναμμένο τον πράσινο φωτεινό σηματοδότη.  Και τούτο, διότι είχα τον νου μου σε ένα άρθρο του Γ. Χαρβαλιά που διάβασα στην εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ» και με ενημέρωνε, ότι αποτελεί πλέον επίσημη θέση πολλών ευρωπαϊκών κρατών η άποψη, ότι η κλιματική αλλαγή οφείλεται στον μετεωρισμό των αγελάδων λόγω του μεθανίου που εκλύουν αυτές περδόμενες. Στην Ολλανδία, λέει, θα σφάξουν 1,5 εκ. αγελάδες για τον λόγο αυτό. Μετ’ ου πολύ θα μας πουν, ότι για την κλιματική αλλαγή ευθύνονται οι Ινδοί, οι οποίοι  αρνούνται να σφάξουν τα εκατομμύρια των αγελάδων που είναι γι’ αυτούς ζώα ιερά.

Στο επόμενο φανάρι έκοψα ταχύτητα  προ του παλλόμενου κίτρινου σήματος, για να δώσω προτεραιότητα σε πεζούς που είχαν προ αυτών αναμμένο σταθερά τον Γρηγόρη. Δεν μου το συγχώρησαν οι επόμενοι εμού οδηγοί που άρχισαν να κορνάρουν με μανία. Οφείλω να ομολογήσω, ότι κάπως είχα αφαιρεθεί, καθώς άκουγα στο ραδιόφωνο τη φοβερή είδηση ότι ο Μπάμπης, ο δολοφόνος της Καρολάιν, θα μετείχε στις πανελλήνιες εξετάσεις για να εισαχθεί σε Νομική Σχολή, να γίνει δικηγόρος.

Όταν έφθασα στον προορισμό μου άνοιξα το κινητό και διάβασα τούτο το εξαιρετικό tweet.

 https://twitter.com/XyzContagion/status/1664663056608108544?t=yl12rNT6lXS834b43C7A5g&s=03

Και αμέσως μετά θυμήθηκα τον μανάβη της γειτονιάς μου που μου εξηγούσε προχθές με λεπτομέρειες την επενδυτική βαθμίδα που επιδιώκει με σοβαρές προοπτικές η χώρα και τα επί θύραις big deals των επικείμενων ξένων επενδύσεων. Την ώρα που διάλεγα  ακτινίδια Νέας Ζηλανδίας, μήλα Χιλής, γεώμηλα Αιγύπτου και καρυδόψυχα Τουρκίας. 

Σώτος

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου