Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022

Αηδιαστική συμπεριφορά από την Τράπεζα Πειραιώς - Επώνυμη καταγγελία

Σήμερα το πρωί πήγαμε με πατέρα μου τον Γιώργο Ζιγκιρίδη 95 ετών στην Τράπεζα Πειραιώς περιμένανε στην ουρά για 45' λεπτά όρθιοι, έξω, λόγω των περιορισμών του ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ, έφτασε... η σειρά μας και αφού πραγματοποιήθηκε έλεγχος των πιστοποιητικών μας λέει : "είστε για ταμείο η έχετε ραντεβού;" του απαντώ "είναι για μεταβολή στοιχείων λογαριασμού" , μου λέει "έπρεπε να έχετε κλείσει ραντεβού, πρέπει να φύγετε"....Τον παρακαλώ ας περιμένουμε λίγο ο Πατέρας μου είναι 95 ετών περίμενε έξω τόση ώρα , δεν με ενδιαφέρει κύριε πάρτε τηλέφωνο να κλείσετε ραντεβού.....
Αυτοί οι όλοι οι καραγκ.....που μας έπαιρναν 24 ώρες να βγάλουμε κάρτες , να κάνουμε προθεσμιακές , να πιούμε καφέ.....με τόση ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ δεν εξυπηρέτησαν έναν άνθρωπο 95 ετών ....Λυπάμαι πραγματικά....



έγραψε στο facebook ο γνωστός Ορκωτός Λογιστής, συγγραφέας φορολογικών βιβλίων και Αντιδήμαρχος Νεάπολης Συκεών, Δημήτρης Ζιγκερίδης, ο οποίος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. (σημειώστε ότι ο άνθρωπος αναφέρεται στον πατέρα του με Π κεφαλαίο. Αυτό δείχνει το σεβασμό που δεν έδειξαν οι τραπεζικοί). Η τυπολατρία δεν είναι δικαιολογία όταν πρόκειται να εξυπηρετήσεις έναν 95χρονο, που περιμένει καρτερικά στην ουρά για 45΄ όρθιος. Στοιχειώδης ανθρωπιά, επιβάλει να σκιστείς να τον εξυπηρετήσεις βρε μπαγλαμά υπάλληλε! Όπως σκίστηκες να ανοίξεις την Τράπεζα Κυριακάτικα για να βγάλεις εγγυητική επιστολή στον ΠΑΟΚ (το θυμάστε;). Κι εκεί δεν το προέβλεπε το πρωτόκολλο, αλλά το έκανες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου