Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Δημαρχοι: "Καλά τα ΄παμε κ.Σπίρτζη, αλλά ...στείλε μας κι εκείνο το σχέδιο που λέγαμε"

Σπίρτζης: Δεν θέλουμε ιδιώτες στη συγκοινωνία
-Πώς θα διώξετε τον ΟΑΣΘ;  - Ε, θα δούμε, θα το δουν οι αρμόδιοι.
Θα αποστείλουμε γραπτό κείμενο στους δημάρχους για να ξεκινήσει η διαβούλευση, δήλωσε....
ο υπουργός Μεταφορών στο δημαρχείο Ευόσμου.
Δημόσιο φορέα χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτών προκρίνει το σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης που παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη σχετική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο δημαρχείο Ευόσμου.

«Ήταν μια πρώτη σύσκεψη με τους δημάρχους, από ό,τι φαίνεται υπάρχει κοινός τόπος για τη δημιουργία ενός ενιαίου φορέα, επιθυμούμε τη συμμετοχή της αυτοδιοίκησης, στόχος μας είναι η βελτίωση των συγκοινωνιών, ο νέος φορέας να καλύπτει το σύνολο του νόμου, να μη χαθεί καμιά θέση εργασίας, θα αποστείλουμε γραπτό κείμενο στους δημάρχους για να ξεκινήσει η διαβούλευση, επιλέγουμε να έχουμε έναν δημόσιο φορέα χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτών», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλιδου τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει ένας ελεγκτικός μηχανισμός για τις συγκοινωνίες, καθώς και ότι έχει αρχίσει μια διαβούλευση γι' αυτό.

Ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ και δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου εμφανίστηκε επί της αρχής θετικός ως προς τη συμμετοχή των δήμων στον σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών, αλλά επί της ουσίας επιφυλακτικός στο προς συζήτηση σχέδιο που κατέθεσε ο υπουργός..
«Κάλλιο αργά παρά ποτέ, συζητήσαμε το ζήτημα των συγκοινωνιών, για το θέμα των λεωφορείων, για το μέτρο και για τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ και τις θαλάσσιες συγκοινωνίες. Ακούσαμε θεωρητικά το σχέδιο, περιμένουμε πλέον από τον κ. Σπίρτζη, όπως ο ίδιος δεσμεύτηκε, να καταθέσει γραπτώς την πρότασή του. Για να αποφανθούμε επί του σχεδίου, πρέπει να έχουμε μποστά μας στοιχεία συγκεκριμένα και μετρήσιμα. Το αν θα συμμετάσχουν οι δήμοι στον νέο φορέα με χρήματα, όλοι οι δήμαρχοι ομολόγησαν ότι υπάρχει αδυναμία λόγω των περικοπών στους ΟΤΑ. Θα μπορούσαμε να συμμετάσχουμε με ακίνητα; Είναι κάτι που προβληματίζει. Είμαστε, πάντως, επιφυλακτικοί ως προς τη βιωσιμότητα ενός τέτοιου σχήματος», δήλωσε ο κ. Κυρίζογλου.

Πηγή: http://www.voria.gr/article/spirtzis-choris-idiotes-o-neos-foreas-sigkinonion-tis-thessalonikis