Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Πάτωσε η τηλεθέαση της φετινής γελοίας EUROVISION

Η Eurovision, από ένας ευχάριστος διαγωνισμός Ευρωπαϊκών χωρών, που διαγωνίζονταν με τραγούδια χαρακτηριστικά ως επί το πλείστον της μουσικής και της ...
γλώσσας κάθε χώρας, έγινε ένας γελοίος αχταρμάς παγκόσμιας μπούρδας, γεμάτος συμφέροντα, πολιτικές σκοπιμότητες και πνιγμένος στην προπαγάνδα κάποιων ελίτ και στην ομοιόμορφη trans κοινωνία, που θέλει να επιβάλλει η ελίτ, χρησιμοποιώντας ακόμη και αυτόν τον δημοφιλή διαγωνισμό. 

Τηλεθέαση eurovision 2016

Με δεδομένο ότι η Ελλάδα δεν βρισκόταν στον μεγάλο τελικό, τα νούμερα έδειξαν μεγάλη πτώση, σε σχέση με τον περσινό τελικό της Eurovision, στον οποίο η Μαρία Έλενα Κυριάκου είχε εκπροσωπήσει την Ελλάδα.

Ο τελικός του μουσικού διαγωνισμού σημείωσε 31,3% στο γενικό σύνολο, ενώ η μέγιστη τιμή του έφτασε στο 45,8%, στο τέταρτο 01:15 – 01:30, όταν η δηλαδή η ψηφοφορία πλησίαζε προς το τέλος.

Τηλεθέαση eurovision 2015

Μέχρι και 73,4% ποσοστό τηλεθέασης σημείωσε χθες η μετάδοση του 60ου Διαγωνισμού της Eurovision, κάνοντας τους ιθύνοντες της κρατικής τηλεόρασης να τρίβουν με ευχαρίστηση τα χέρια τους.
Η υπέροχη διοργάνωση στη Βιέννη, η πολύ καλή αναμετάδοση από τον Γιώργο Καπουτζίδη και τη Μαρία Κοζάκου, τα υπέροχα γραφικά και τα ενδιαφέροντα τραγούδια όπως βέβαια και αργότερα η μάχη ανάμεσα σε Σουηδία και Ρωσία για τη νίκη, έφεραν πολύ καλά νούμερα τηλεθέασης στη ΝΕΡΙΤ. Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen ο μέσος όρος τηλεθέασης στο σύνολο για τον τελικό της Eurovision ήταν 53,9%. Στο δυναμικό κοινό 15 - 44 ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 61,7% ενώ λίγο μετά τη μία το πρωί έφτασε μέχρι και το 73,4%.