Με χαρά είδαμε όλοι τον Απρίλιο το ιδιωτικό συνεργείο να κόβει τα δέντρα στο μέσο της περιφερειακής οδού και να αλλάζει όψη.Ενώ ο ρυθμός ηταν ικανοποιητικός και...
έφθασαν μέχρι μετά το τούνελ πρός τα δυτικά 10 περίπου ημέρες πριν το Πάσχα σταμάτησαν τα πάντα.Μία περίοδο με κλειστά σχολεία άρα χωρίς σχολικά λεωφορεία και με μειωμένη κίνηση.
Κι ενώ περιμέναμε να ξεκινήσουν μετά τις γιορτές σταμάτησαν την κοπή των δέντρων στη νησίδα στηθαία της περιφερειακής και απο την Δευτέρα εμφανίστηκε συνεργείο πού φτιάχνει τις μπάρες από είσοδο Μουδανιών.
Και ερωτώ οι πάνσοφοι της ΠΚΜ γιατί ταυτόχρονα δεν φτιάχνουν τις μπάρες και πιο μπροστά να συνεχιστεί η κοπή των δέντρων πού εχει σταματήσει;;
Δεν είναι σοφότερο να γίνεται ταυτόχρονα από το να περιμένουν να φθάσει το συνεργείο με τις μπάρες εκεί που σταμάτησε η κοπή και μετά να περιμένουν γιά να φτιάξουν τις μπάρες;;
Και η κυκλοφορία στην περιφερειακή θα ταλαιπωρηθεί δύο φορές και είναι ποντιακό ανέκδοτο ο προγραμματισμός
Το συνεργείο πού φτιάχνει τις μπάρες όταν φθάσει μετά το τούνελ θα αράξει και θα περιμένει ξανά όπως περιμένει τώρα το συνεργείο πού κόβει τα δέντρα θάμνους;;;
Ποιός το σκέφτηκε όλο αυτο;;που και πρακτικό δεν είναι και θα ταλαιπωρήσει δύο φορές την κυκλοφορία στον περιφερειακό
(Εξ αρχής και σε ραδιόφωνα ακούγαμε ενστάσεις γιατί πίσω από το συνεργείο πού έκοβε τα δέντρα δεν δούλευε ταυτόχρονα και το συνεργείο που επισκευάζει τα στηθαία ;;;θα είχαν τελειώσει ταυτόχρονα το κομμάτι έως τα κωνσταντινοπολίτικα !!)
Μπορεί κάποιος από την ΠΚΜ νά μάς ενημερώσει πρός τι ο διπλός κόπος και ταλαιπωρία των οδηγών;;Με αυτό τον σχεδιασμό. Θα πιάσουμε μέσα Ιουνίου γιά όλη την περιφερειακή.
Ευχαριστώ.
αναγνωστης
έφθασαν μέχρι μετά το τούνελ πρός τα δυτικά 10 περίπου ημέρες πριν το Πάσχα σταμάτησαν τα πάντα.Μία περίοδο με κλειστά σχολεία άρα χωρίς σχολικά λεωφορεία και με μειωμένη κίνηση.
Κι ενώ περιμέναμε να ξεκινήσουν μετά τις γιορτές σταμάτησαν την κοπή των δέντρων στη νησίδα στηθαία της περιφερειακής και απο την Δευτέρα εμφανίστηκε συνεργείο πού φτιάχνει τις μπάρες από είσοδο Μουδανιών.
Και ερωτώ οι πάνσοφοι της ΠΚΜ γιατί ταυτόχρονα δεν φτιάχνουν τις μπάρες και πιο μπροστά να συνεχιστεί η κοπή των δέντρων πού εχει σταματήσει;;
Δεν είναι σοφότερο να γίνεται ταυτόχρονα από το να περιμένουν να φθάσει το συνεργείο με τις μπάρες εκεί που σταμάτησε η κοπή και μετά να περιμένουν γιά να φτιάξουν τις μπάρες;;
Και η κυκλοφορία στην περιφερειακή θα ταλαιπωρηθεί δύο φορές και είναι ποντιακό ανέκδοτο ο προγραμματισμός
Το συνεργείο πού φτιάχνει τις μπάρες όταν φθάσει μετά το τούνελ θα αράξει και θα περιμένει ξανά όπως περιμένει τώρα το συνεργείο πού κόβει τα δέντρα θάμνους;;;
Ποιός το σκέφτηκε όλο αυτο;;που και πρακτικό δεν είναι και θα ταλαιπωρήσει δύο φορές την κυκλοφορία στον περιφερειακό
(Εξ αρχής και σε ραδιόφωνα ακούγαμε ενστάσεις γιατί πίσω από το συνεργείο πού έκοβε τα δέντρα δεν δούλευε ταυτόχρονα και το συνεργείο που επισκευάζει τα στηθαία ;;;θα είχαν τελειώσει ταυτόχρονα το κομμάτι έως τα κωνσταντινοπολίτικα !!)
Μπορεί κάποιος από την ΠΚΜ νά μάς ενημερώσει πρός τι ο διπλός κόπος και ταλαιπωρία των οδηγών;;Με αυτό τον σχεδιασμό. Θα πιάσουμε μέσα Ιουνίου γιά όλη την περιφερειακή.
Ευχαριστώ.
αναγνωστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου