α, by the way, εκείνο το πόρισμα για τον ΟΑΣΘ, που θα "τελείωνε το πάρτι", τι απέγινε κ.Υπουργέ; Νάδα; Τρίχες; Μπούρδες;
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Να σταματήσει η κυβέρνηση τους εκβιασμούς και την εκδικητική συμπεριφορά...
απέναντι στους απολυμένους εργαζόμενους του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το έργο της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο μετατράπηκε από έργο πνοής σε μια "πληγή" για την πόλη, με τους κατοίκους να επωμίζονται ένα τεράστιο κόστος και μια απίστευτη ταλαιπωρία, υπολειτουργούσε μέχρι και τη λήξη της οριακής προθεσμίας του στο τέλος του 2014. Η νέα κυβέρνηση που ανέλαβε ένα μήνα μετά χρειάστηκε έναν ολόκληρο χρόνο (!) για να "διαπραγματευτεί" το αυτονόητο...δηλαδή τη συνέχιση του έργου, με την αποδοχή όλων των πλευρών των αποτελεσμάτων της διαιτησίας.
Παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις του "αριστερού" αρμόδιου υπουργού κ. Σπίρτζη για την επαναπρόσληψη των απολυμένων και τις υποσχέσεις πως δεν θα πειραχθούν οι χαμηλοί και μεσαίοι μισθοί, τίποτα από όλα αυτά δεν τηρήθηκε. Η μη πρόσληψη του έμπειρου προσωπικού, "γεννά" ανησυχίες για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθούν οι ανασκαφές από εδώ και πέρα. Ο αποκλεισμός, των προστατευμένων από το νόμο, εκπροσώπων των εργαζομένων ενισχύει αυτές τις ανησυχίες όπως και για τις συνθήκες εργασίας των νέων εργαζομένων στο μετρό, αφού ήδη οι μισθοί περικόπηκαν πάνω από 30% και εργάζονται με 3μηνες συμβάσεις ομηρίας.
Παραβλέφθηκε ακόμα και η υπόσχεση του "αριστερού" υπουργού κ. Σπίρτζη για πραγματοποίηση τους αιτήματος των φορέων της πόλης, μετά από πρόταση του ΕΚΘ, για τη σύσταση της "Συμβουλευτικής Επιτροπής Παρακολούθησης του Έργου", όπως ορίζεται από το άρθρο 43. 3669/08 του νόμου περί δημοσίων έργων.
Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα της αναξιοπιστίας, η "αριστερή" κυβέρνηση, ο "αριστερός" υπουργός κ. Σπίρτζης και ο γνωστός από το παρελθόν του, "αριστερός" πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Μυλόπουλος, σε απόλυτη συμπαιγνία με την υπεργολάβο εταιρεία ΑΚΤΩΡ, "ξεχνώντας" κάθε δέσμευση που έχουν δώσει, σε όλες τις συναντήσεις μας αλλά και δημόσια με δηλώσεις τους, προχωρούν σε μια δίχως προηγούμενο εκδικητική στάση και έναν "φθηνό" εμπαιγμό των εργαζομένων, φθάνοντας ακόμα και στον εκβιασμό τους, πως αν δεν αποσύρουν τις αγωγές και τις οικονομικές τους διεκδικήσεις τότε... δεν θα επιστρέψουν στις δουλειές τους. Σημειώνουμε ότι οι εργαζόμενοι προσέφυγαν στη δικαιοσύνη για την παράνομη απόλυση τους μετά από εντολή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ χωρίς αποζημιώσεις.
Η Διοίκηση του Ε.Κ.Θ. στέκεται όλο αυτό το διάστημα δίπλα στον αγώνα των εργαζομένων για την επιστροφή τους στις θέσεις εργασίας τους και την εξασφάλιση των αποδοχών τους και στέλνει μήνυμα στην κυβέρνηση να σταματήσει την εξαπάτηση των εργαζομένων και να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της.
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ε.Κ.Θ. ΕΝΩΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΥΠΠΟ
ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Να σταματήσει η κυβέρνηση τους εκβιασμούς και την εκδικητική συμπεριφορά...
απέναντι στους απολυμένους εργαζόμενους του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το έργο της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο μετατράπηκε από έργο πνοής σε μια "πληγή" για την πόλη, με τους κατοίκους να επωμίζονται ένα τεράστιο κόστος και μια απίστευτη ταλαιπωρία, υπολειτουργούσε μέχρι και τη λήξη της οριακής προθεσμίας του στο τέλος του 2014. Η νέα κυβέρνηση που ανέλαβε ένα μήνα μετά χρειάστηκε έναν ολόκληρο χρόνο (!) για να "διαπραγματευτεί" το αυτονόητο...δηλαδή τη συνέχιση του έργου, με την αποδοχή όλων των πλευρών των αποτελεσμάτων της διαιτησίας.
Παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις του "αριστερού" αρμόδιου υπουργού κ. Σπίρτζη για την επαναπρόσληψη των απολυμένων και τις υποσχέσεις πως δεν θα πειραχθούν οι χαμηλοί και μεσαίοι μισθοί, τίποτα από όλα αυτά δεν τηρήθηκε. Η μη πρόσληψη του έμπειρου προσωπικού, "γεννά" ανησυχίες για τον τρόπο που θα πραγματοποιηθούν οι ανασκαφές από εδώ και πέρα. Ο αποκλεισμός, των προστατευμένων από το νόμο, εκπροσώπων των εργαζομένων ενισχύει αυτές τις ανησυχίες όπως και για τις συνθήκες εργασίας των νέων εργαζομένων στο μετρό, αφού ήδη οι μισθοί περικόπηκαν πάνω από 30% και εργάζονται με 3μηνες συμβάσεις ομηρίας.
Παραβλέφθηκε ακόμα και η υπόσχεση του "αριστερού" υπουργού κ. Σπίρτζη για πραγματοποίηση τους αιτήματος των φορέων της πόλης, μετά από πρόταση του ΕΚΘ, για τη σύσταση της "Συμβουλευτικής Επιτροπής Παρακολούθησης του Έργου", όπως ορίζεται από το άρθρο 43. 3669/08 του νόμου περί δημοσίων έργων.
Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα της αναξιοπιστίας, η "αριστερή" κυβέρνηση, ο "αριστερός" υπουργός κ. Σπίρτζης και ο γνωστός από το παρελθόν του, "αριστερός" πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Μυλόπουλος, σε απόλυτη συμπαιγνία με την υπεργολάβο εταιρεία ΑΚΤΩΡ, "ξεχνώντας" κάθε δέσμευση που έχουν δώσει, σε όλες τις συναντήσεις μας αλλά και δημόσια με δηλώσεις τους, προχωρούν σε μια δίχως προηγούμενο εκδικητική στάση και έναν "φθηνό" εμπαιγμό των εργαζομένων, φθάνοντας ακόμα και στον εκβιασμό τους, πως αν δεν αποσύρουν τις αγωγές και τις οικονομικές τους διεκδικήσεις τότε... δεν θα επιστρέψουν στις δουλειές τους. Σημειώνουμε ότι οι εργαζόμενοι προσέφυγαν στη δικαιοσύνη για την παράνομη απόλυση τους μετά από εντολή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ χωρίς αποζημιώσεις.
Η Διοίκηση του Ε.Κ.Θ. στέκεται όλο αυτό το διάστημα δίπλα στον αγώνα των εργαζομένων για την επιστροφή τους στις θέσεις εργασίας τους και την εξασφάλιση των αποδοχών τους και στέλνει μήνυμα στην κυβέρνηση να σταματήσει την εξαπάτηση των εργαζομένων και να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της.
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ε.Κ.Θ. ΕΝΩΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΥΠΠΟ
ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ