Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία που αγαπήσαμε και πώς τά κατάντησαν

Κι άλλη όμορφη ιστορία για τα ΕΛΤΑ απο Λέσβο (συγνώμη απο Μυτιλήνη μην μπερδέψω και τον Πρωθυπουργό!!)


Σύγχρονες(?) ταχυδρομικές υπηρεσίες υψηλής(?) ποιότητας.


Το δέμα με παραλήπτη την φοιτήτρια κόρη έχει μια μυρουδιά από το γράμμα στον στρατιώτη που είναι στον πόλεμο. Πέρα από τα χρειαζούμενα, κουβαλάει χαρά, καημό, προσμονή και περίσσια αγάπη. Μα ναι το ξέχασα. Κουβαλάει και τις ευχές τις γιαγιάς.

Παρακαλώ λοιπόν παρακολουθήστε με ευλάβεια την πορεία του από το πατρικό στο φοιτητικό σπίτι.

Ο χαζομπαμπάς παραδίδει το δέμα νωρίς το πρωί στο γραφείο των ΕΛ.ΤΑ της Μυτιλήνης με προορισμό την Θεσσαλονίκη. Το ημερολόγιο γράφει 25/2/2015
Το δέμα θα φθάσει στο διακομιστικό κέντρο του Πειραιά μετά από σύντομο χρονικό διάστημα πέντε ημερών !
Δύο ημέρες ακόμα και θα βρεθεί στο κέντρο διανομής της Θεσσαλονίκης.
Ο χαζομπαμπάς παρακολουθεί την πορεία του δέματος μέσω την σχετικής διαδικτυακής υπηρεσίας των ΕΛΤΑ. http://www.elta.gr
Αυθημερόν θα σταλεί σε λάθος κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ, δηλαδή της Άνω Τούμπας, αντί του σωστού καταστήματος στο οποίο έπρεπε να καταλήξει, δηλαδή της Καλαμαριάς.
Η τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα Καλαμαριάς εκπλήσσει ευχάριστα. Η αρμόδια υπάλληλος είναι εξυπηρετικότατη και ευγενέστατη. Καλώντας άμεσα από άλλη τηλεφωνική γραμμή, ζητάει από το κατάστημα Άνω Τούμπας να σταλεί το δέμα στο κατάστημά της.
Η νύχτα έρχεται και το δέμα φεύγει.
Το επόμενο πρωί το δέμα βρίσκεται στην …. Αθήνα ‼! (Σωστά διαβάσατε.)
Στο κατάστημα Καλαμαριάς σας απαντά ένας κύριος, εξ ίσου ευγενέστατος και εξυπηρετικός με την χθεσινή συνάδελφό του, από τον οποίο μαθαίνετε (αλλά δεν θέλετε να το πιστέψετε) ότι δεν υπάρχει διαδικασία αποστολής του δέματος από το κατάστημα Άνω τούμπας σε απόσταση πέντε χιλιομέτρων που είναι το κατάστημα Καλαμαριάς, αλλά θα έπρεπε πρώτα να επιστραφεί στο κέντρο διανομής Θεσσαλονίκης. Προφανώς εκεί ξαναέγινε λάθος ‼!
Άμεση επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών των ΕΛ.ΤΑ. Γίνεται γνωστό το τηλέφωνο της προϊσταμένης του αρμόδιου τμήματος στην οποία πρέπει να γίνει η διαμαρτυρία και να βρεθεί μια άκρη..
Το τηλέφωνο κτυπάει αλλά δεν το σηκώνει κανείς. Νέα κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών για να πάρετε την εξήγηση ότι στην πραγματικότητα το τηλεφώνημά σας βρίσκεται σε … αναμονή και ότι θα πρέπει να επιμείνετε.
Ο επιμένων νικά. Η υπεύθυνη (και αυτή ευγενέστατη και εξυπηρετική) θα κοιτάξει το θέμα και θα καλέσει σε λίγο.
Το δέμα εντοπίστηκε. Δίνονται οδηγίες για την εκ νέου φόρτωση του δέματος με προορισμό την Θεσσαλονίκη. «Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα αύριο Παρασκευή, να έχει παραδοθεί.»
Αμ δε ‼ Το δέμα έφτασε την Δευτέρα 9-3-2015. Δηλαδή μετά από δώδεκα ημέρες που βολόδερνε στη μισή Ελλάδα.
Μην παραλείψετε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ για να μάθετε ότι προσφέρουν «… σύγχρονες ταχυδρομικές υπηρεσίες υψηλήςποιότητας…».


Διά του λόγου το αληθές, να η πορεία του δέματος όπως αυτή εμφανίζεται στη σελίδα των ΕΛΤΑ.


Υ Γ Κάποιοι συγκρίνουν παρόμοιες ιστορίες με ιδιωτικά courier

Συμφωνώ και αυτά κάνουν λάθη αλλά τα ΕΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου