Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Στο ΚΘΒΕ γίνεται ΔΟΥΛΕΙΑ

Σε μια εποχή μιζέριας το ΚΘΒΕ δείχνει τον δρόμο.

της Κατερίνας Νικολάου



Για έναν νέο άνθρωπο στην πόλη το θέατρο και ειδικά οι παραστάσεις του Κρατικού ήταν "για λίγους". Το εισιτήριο θεωρούνταν ακριβό, οι παραστάσεις βαριές και γενικά το Κρατικό έμοιαζε να είναι σε έναν "γυάλινο πύργο". Ίσως φταίει η προαγόμενη υποκουλτούρα της φθηνής τηλεόρασης και της νεοελληνικής "επιθεώρησης".  

Τον τελευταίο καιρό όμως κάτι άλλαξε. Το ΚΘΒΕ βγήκε έξω! "Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο θέατρο, θα πάει το θέατρο στον Μωάμεθ", σκέφτηκαν. Και έτσι είδαμε δράσεις εξωστρέφειας με τις παραστάσεις να βγαίνουν από το θέατρο και να ζωντανεύουν απροσδόκητα στην πόλη. 

Καθιέρωσε έτσι ένα ισχυρό brand που δεν αναπαύεται στις δάφνες του, αλλά "τραβά" το θεατή, που ακόμα κι αν δε δει την παράσταση καταλαβαίνει πως "κάτι γίνεται στο Κρατικό". Αυτό στο marketing λέγεται "θετική εμπειρία πελάτη". 

Είδαμε το ΚΘΒΕ να έρχεται σε συνεννόηση με ΧΟΡΗΓΟΥΣ (άγνωστη λέξη μέχρι πρότινος) ώστε να μειώνει το κόστος των παραστάσεων για τον οργανισμό.

Είδαμε πακέτα εισιτηρίων με προσφορές ώστε να γίνει το θέατρο πιο προσιτό, ειδικά σε περίοδο κρίσης. 

Είδαμε παραστάσεις από ροκ όπερα μέχρι κλασσικό ρεπερτόριο, από κείμενα χαμένα μέχρι πρότινος μέχρι καθιερωμένα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων.

Είδαμε παραστάσεις με διεθνείς προδιαγραφές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ακόμα και Δούρειο Ίππο της εξωτερικής πολιτικής της χώρας!

Να κάνει όσα δεν βλέπουμε καλά καλά ΙΔΙΩΤΙΚΑ θέατρα να κάνουν. Μια σοβαρή και ολοκληρωμένη καμπάνια marketing. 

Η πόλη με τον τρόπο αυτό ξαναανακαλύπτει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και το καλό θέατρο. Θα ήθελα πάρα πολύ να δω και άλλους οργανισμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς, να μην περιμένουν "το μάννα εξ ουρανού". Να βγουν έξω και να δουλέψουν. Το Κρατικό δείχνει τον δρόμο της εξωστρέφειας. Ας τον ακολουθήσουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου