Το 2010 που λέτε, κάποια Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που έπαιζε μπάλα στις κερκίδες, εξέδωσε το γνωστόν πόρ[δ]ισμα Siemens. Ας θυμηθούμε ελάχιστα αποσπάσματά του, για να εμπεδώσουμε...
την ευθύνη των ψηφοφόρων που εν γνώσει τους έστελναν στο Κοινοβούλιο τέτοια πρόσωπα με αποκλειστικό σκοπό να παραβιάζουν το Σύνταγμα και τον όρκο τους για την πάρτη είτε τη δική τους είτε της παράταξής τους:
«A. OTE - SIEMENS
Αναστάσιος Μαντέλης
Πρόεδρος του ΟΤΕ (1985-1988),
Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Βιομηχανίας (09/1993-09/1995)
Υπουργός Επικοινωνιών και Μεταφορών (09/1997-04/2000)
Ως Υπουργός ενέκρινε τις «Προγραμματικές Συμφωνίες 8002» στις23.12.1997 ………. και απεδέχθη τα τιμήματα που του υπέβαλε ο ΟΤΕ χωρίς να ελέγξει τις τιμές της αγοράς.
……………………………………………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Χρήστος Βερελής
Υπουργός Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών (04/2000 – 03/2004)
Μέχρι τις 31 Αυγούστου 2001 ασκούσε την εποπτεία του ΟΤΕ όπως όριζε ο νόμος. Ο λόγος είναι, πως όταν σε μία εταιρεία το ποσοστό συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου πέσει κάτω από το 50% παύει να υφίσταται η εποπτεία της από τον αρμόδιο Υπουργό και η εταιρεία διοικείται πλέον με βάση τις διατάξεις του ν.2190/1920. Ο κ. Χρήστος Βερελής παρέλειψε να ασκήσει την εποπτεία που ανήκε στις αρμοδιότητές του σύμφωνα με τον ν.2246/1994. Χαρακτηριστικά μπορεί να αναφερθεί το γεγονός, ότι δεν αντέδρασε, όταν Διευθυντές του ΟΤΕ πρότειναν στην τότε Διοίκηση να μην γίνει κοστολογικός έλεγχος το 2000 λόγω σταθερότητας των τιμών, κατά παράβαση της «Προγραμματικής Συμφωνίας 8002».
……………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Γιάννος Παπαντωνίου,
Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (1996 – 2001)
Ως Υπουργός Οικονομίας σύμφωνα με το άρθρο 7 1α Ν.2187/1993 και 21 παρ. 3 Ν. 2733/1999 όριζε τα μέλη των ΔΣ του Οργανισμού, τα οποία σύμφωνα με την παραπάνω ανάλυση προξένησαν ζημιά στον ΟΤΕ. Ως υπεύθυνος Υπουργός δεν παρακολούθησε την λειτουργία του Οργανισμού όπως είχε υποχρέωση σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 1Αβ Ν. 2246/1994, ώστε μέσω ενεργειών του, για παράδειγμα μέσω ανάκλησης των μελών του ΔΣ του ΟΤΕ, να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον.
Εκτός τούτου δεν άσκησε τον απαιτούμενο έλεγχο κατά την διάρκεια της υπουργίας του στον ΟΤΕ, δεν έλεγξε την πορεία των προγραμματικών συμφωνιών και συνεπώς δεν προστάτευσε το δημόσιο συμφέρον ελέγχοντας την εφαρμογή των ρητρών που περιελάμβανε η προγραμματική συμφωνία 8002 με τη SIEMENS.
…………………………
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Νίκος Χριστοδουλάκης
Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (2001 – 2004)
Απορίες γεννώνται σχετικά με την παραμέληση του καθήκοντος εποπτείας που είχε σύμφωνα με τον ν.2414/1996.
……………………………………..…..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Μιχάλης Λιάπης
Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών (2004 – 2007).
Ο τότε Υπουργός παραβίασε το καθήκον ελέγχου που είχε σύμφωνα με τα άρθρα 7, 8 του ν.3429/2005. Ειδικώτερα: σύμφωνα με την κατάθεσή του στην Εξεταστική Επιτροπή, ο κ. Μιχάλης Λιάπης είχε, ως μέλος της Διυπουργικής Επιτροπής Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, το δικαίωμα ελέγχου νομιμότητας, δηλαδή το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να ελέγξει, αν μία ενέργεια της Διοίκησης της ΔΕΚΟ εμπίπτει στα όρια του νόμου
………………………………………………
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Γιώργος Αλογοσκούφης
Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (2004 – 2008).
Ο τότε Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών μέλος και αυτός όπως και ο τότε Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης της Διυπουργικής Επιτροπής Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών στην οποία ανήκε ο κρατικός έλεγχος των ΔΕΚΟ. Επομένως είχε και αυτός υποχρέωση ελέγχου νομιμότητας και σκοπιμότητας των ενεργειών της Διοίκησης του ΟΤΕ σύμφωνα με τα άρθρα 7, 8 Ν. 3429/2005.
…………………………………………
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Β. ΟΣΕ
Χρήστος Βερελής,
Υπουργός Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών (2000 – 2004)
Ο κ. Χρήστος Βερελής είχε κατά τη διάρκεια της υπουργίας του τη διαχείριση των καθυστερήσεων στις παραδόσεις του τροχαίου υλικού, όπως αυτό προβλεπόταν από τις ΠΣ 33α, 39 και 41α. Τις συμβάσεις αυτές τις είχε υπογράψει ο ΟΣΕ με Κοινοπραξίες, μέλος των οποίων ήταν και η Siemens. Ο τότε Υπουργός αν και – από ότι φαίνεται από την σχετική αλληλογραφία - είχε γνώση των προβλημάτων που υπήρχαν, παρέλειψε να δώσει εντολή για ενέργειες που θα προάσπιζαν τα συμφέροντα του ΟΣΕ. Αυτές οι ενέργειες αποτελούσαν μέρος των υποχρεώσεων που είχε ως εποπτεύων Υπουργός να παρακολουθεί σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 2 ν. 2414/1996 την πορεία εκτέλεσης συγκεκριμένου επιχειρησιακού σχεδίου του ΟΣΕ. Ενδεικτικά:
…………………………………………….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του
.
1.1.
1.1.1.
1.1.2. Μιχάλης Λιάπης
Υπουργός Επικοινωνιών και Μεταφορών (2004 – 2007)
Ο τότε Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Κώστας Γιαννακός έστειλε στο κ. Μιχάλη Λιάπη στις 03.01.2005 επιστολή με την οποία τον ενημέρωνε, ότι οι προμηθευτές δεν δεχόταν να πληρώσουν ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις υλοποίησης των ΠΣ/ΣΔ ούτε και να παραδώσουν ισοδύναμο υλικό. Αν και ο κ. Κώστας Γιαννακός πρότεινε την επαναδιαπραγμάτευση των ποινικών ρητρών σε ύψος πέραν του 7,5% ή την κήρυξη έκπτωτων των προμηθευτών, ο τότε Υπουργός δεν προέβη σε καμία ενέργεια.Συνέπεια της αδράνειας του κ. Μιχάλη Λιάπη ήταν η συνέχιση των εκκρεμοτήτων στην υλοποίηση των συμβάσεων εις βάρος των συμφερόντων του ΟΣΕ…
………………………………………………………………….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
1.
1.1.
Χρήστος Βερελής,
Υπουργός Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών (2000 – 2004)
Κατά την διάρκεια της Υπουργείας του και συγκεκριμένα το 2003 διακηρύχθηκε το έργο για τη διενέργεια δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού για την κατασκευή του Προαστιακού από τις Τρείς Γέφυρες μέχρι τον Πειραιά. Αν και ως εποπτεύων Υπουργός ώφειλε να προβεί σε έλεγχο των όρων της διακήρυξης, ο κ. Χρήστος Βερελής παρέλειψε οποιαδήποτε ενέργεια και επέτρεψε να διενεργηθεί ο διαγωνισμός με μία διάτρητη διακήρυξη, η οποία τελικά κατέπεσε με απόφαση του ΣτΕ στις 3.2.2006. Οι σημαντικές ελλείψεις στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η μή πρόβλεψη των αρχαιολογικών ευρημάτων που σίγουρα θα εμφανίζονταν κατά την κατασκευή του Προαστιακού, καθώς και οι νομικές ασάφειες σε σχέση με τα ιδιοκτησιακά καθεστώτα περιοχών από τις οποίες θα πέρναγε ο Προαστιακός, αποτελούν ενδείξεις τουλάχιστον αμελούς προετοιμασίας της αντίστοιχης διακήρυξης.
….. ……………………………………………………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του
1.1.
1.2.
1.2.1.
1.2.2. Μιχάλη Λιάπης,
Υπουργός Επικοινωνιών και Μεταφορών (2004 - 2007)
Επί υπουργίας του υπογράφτηκε η σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ και Κοινοπραξίας στην οποία συμμετείχε η Siemens για την εκτέλεση του έργου του Προαστιακού. Ο κ. Μιχάλης Λιάπης ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης με έκπτωση 0,964% αν και είχε ψηφισθεί ο ν.3263/2004, που προέβλεπε δυνατότητα εκπτώσεων από 18% μέχρι 35%. Ο τότε Υπουργός δεν χρησιμοποίησε την δυνατότητα που είχε σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 2β ν.3263/2004 να προκηρύξει εκ νέου το διαγωνισμό ώστε να ωφεληθεί το Ελληνικό Δημόσιο από το χαμηλότερο τίμημα. …
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Γ. Σύμβαση για εφοδιασμό Ψηφιακού Συστήματος Επικοινωνίας για τον ΟΣΕ (GSM-R)
Μιχάλης Λιάπης,
Υπουργός Επικοινωνιών και Μεταφορών (2004 – 2007)
Κατά την διάρκεια της Υπουργίας του προκηρύχθηκε το έργο για εφοδιασμό του ΟΣΕ με ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας (GSM-R). Ο κ. Μιχάλης Λιάπης δεν έλαβε όμως υπόψη του – ή αγνόησε – τη διαφορά προϋπολογισμού του έργου μεταξύ των υπηρεσιών του ΟΣΕ. Ενώ δηλαδή οι Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ υπολόγισαν ότι το τίμημα για την προμήθεια του GSM-R για 2.020 χιλιόμετρα θα έφτανε τα 40.000.000 € η προκήρυξη προέβλεπε ότι η προμήθεια του GSM-R για 730 χιλιόμετρα θα κόστιζε 60.000.000 €.
………………………………………….….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Δ. C4I
Γιάννος Παπαντωνίου
Υπουργός Εθνικής Άμυνας (2001- 2004)
Αν και ήταν ο υπεύθυνος – λόγω αρμοδιότητας – για την ανάθεση της εκτέλεσης του C4I αρνείται ότι είχε γνώση και συνεπώς ότι παρακολούθησε τη σχετική διαδικασία. Ισχυρίζεται ότι αγνοεί αν υπήρχαν περιθώρια αυτόνομων πολιτικών ενεργειών του τότε Υφυπουργού Δημόσιας Τάξης κ. Ευάγγελου Μαλέσιου και αφήνει ασαφές αν υπήρχε διαφωνία μεταξύ αυτού και του τότε Υπουργού Δημόσιας Τάξης κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη σχετικά με το ποιός είχε την πλήρη εποπτεία και τον έλεγχο των διαδικασιών …. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σημειωθεί ότι την ευθύνη για τη σύνθεση της Επιτροπής Αξιολόγησης που ανέλαβε την προετοιμασία για την υπογραφή της σύμβασης C4I την είχε το Υπουργείο Εθνικής ΄Αμυνας ….
……………………………………….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Γιώργος Βουλγαράκης
Υπουργός Δημόσιας Τάξης (08/03/2004 έως 14/2/2006)
Αν και καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός, παρακολούθησε πλημμελώς την εξέλιξη της σύμβασης C4I. Όπως ο ίδιος κατέθεσε, σε δύο - τουλάχιστον - περιπτώσεις επέδειξε άγνοια και αδιαφορία αναφορικά με την άσκηση της υπηρεσιακών του καθηκόντων. Συγκεκριμένα: τον Απρίλιο του 2005 έλαβε την πολιτική απόφαση να προχωρήσει σε διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης C4I. Δεν ήταν όμως σε θέση να αιτιολογήσει γιατί έλαβε αυτήν την απόφαση, παρά το γεγονός, ότι είχαν γίνει δοκιμές, που αποδείκνυαν, ότι το σύστημα δεν μπορούσε να επιφέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Οι γενικόλογες και αόριστες αναφορές του σχετικά με την στρατηγικά σημαντική σύσκεψη στην οποία αποφασίστηκε η επαναδιαπραγμάτευση, οι αντιφάσεις του σχετικά με το ποιός πήρε την τελική απόφαση …. και η χωρίς τεκμηρίωση επίκληση των απόψεων των νομικών συμβούλων του Υπουργείου ……. αποδεικνύουν ουσιώδεις παραλείψεις κατά την άσκηση της κρατικής εξουσίας του.
……………………………………..………………….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Βύρων Πολύδωρας
Υπουργός Δημόσιας Τάξης (2006-2007)
Αναφορικά με την δοκιμή/επίδειξη του συστήματος που έγινε στις 1.7.2004 ο κ. Βύρων Πολύδωρας αναγνώρισε ότι η επίδειξη απέτυχε και εξέθεσε με αυτόν τον τρόπο τον κ. Χρήστο Μαρκογιαννάκη, που ως Υφυπουργός Δημόσιας Τάξης ήταν υπεύθυνος για την έκβαση της σύμβασης του C4I ...
………………………………………………..………………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Προκόπης Παυλόπουλος
Υπουργός Εσωτερικών (2007-2009)
Οι αναφορές του σχετικά με την 7η τροποποίηση της σύμβασης που μετέθετε την εκπαίδευση, αφού είχε παραληφθεί οριστικά το σύστημα ασφαλείας, είναι ανακριβείς και αποσκοπούν να παραπλανήσουν σχετικά με την αιτία υπογραφής της …... Μέχρι και την 5η τροποποίηση γινόταν δεκτό ότι η εκπαίδευση στα Υποσυστήματα 8 μέχρι 30 ήταν υποχρέωση της εταιρείας. Συνεπώς η εκπαίδευση χρηστών, τεχνικών και διαχειριστών για τα Υποσυστήματα 1 έως 7 (CDSS) θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πριν από την σύνταξη του τελικού πρωτοκόλλου παραλαβής του C4I. Αυτή η ενέργεια δεν είχε πραγματοποιηθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2008 που άρχισε η διαδικασία δοκιμής των Υποσυστημάτων.
……………………………………………….
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Χρήστος Μαρκογιαννάκης
Υφυπουργός Δημόσιας Τάξης (2004-2006)
Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών με αρμόδιότητα στα θέματα δημόσιας τάξης (9/1/2009-10/10/2009)
Ανακριβώς καταθέτει ότι το σύστημα C4I απερρίφθη το 2005 μετά από 6μηνη διαδικασία. Σε έγγραφο της ΔΑΟΑ με ημερομηνία 12.10.2005 προς ΓΔΑΕ/ΥΠΕΘΑ (έγγραφο με αρ.Πρωτ. 2004-00/3/13/2ια) που είχε αποσταλεί και στον τότε Υφυπουργό αναφερόταν ότι οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν στις 2.4.2005 ….. Αναληθώς εξάλλου κατέθεσε ο τότε Υφυπουργός ότι οι Τεχνικοί Σύμβουλοι της BOARTES δεν είχαν υποβάλει εκθέσεις για την πορεία του έργου …….. Όπως προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα οι τεχνικοί σύμβουλοι της BOARTES (2004-30/27/2-2ρξδ/13/6/2004 έκθεσηBOARTES, 2.7.2004 έκθεση BOARTES, 2004-50/1/10-ρλγ/2/7/2004 έκθεση BOARTES) είχαν αποστείλει: α) εκθέσεις σχετικά με τις δοκιμές στα διάφορα Υποσυστήματα, β) αξιολόγηση της άσκησης ΙΕΤ-3 και της «στημένης» επίδειξης της 1/7/2004. Από όλες αυτές τις εκθέσεις προκύπτει σαφώς ότι το C4I δεν ήταν κατάλληλο για να χρησιμοποιηθεί.
……………………………………….………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Ε. Συγκάλυψη
I. Γιώργος Αλογοσκούφης
Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (2004 – 2008).
………… με το ν.3691/2008 κατήργησε την ανεξάρτητη Αρχή για την Καταπολέμηση της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες. Στη θέση της θέσπισε διοικητική επιτροπή ελέγχου την «Επιτροπή Καταπολέμησης Νομιμοποιησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και Χρηματοδότηση της Τρομοκρατίας» (ΕΝΕ) που εποπτεύετο από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Σημειώνεται ότι κατά το χρόνο κατάργησής της η Αρχή διερευνούσε μετά από γραπτή παραγγελία του τότε Προέδρου της Αρχής τις οικονομικές πτυχές του σκανδάλου της Siemens (βλ. κατάθεση κ. Γιώργου Ζορμπά στην Εξεταστική Επιτροπή, στις 06.07.2010, σελ. 20).
…………………………………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
ΙΙ. Ιωάννης Παπαθανασίου
Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (8/1/2009 - 5/10/2009)
Αν και από τις 13.03.2009 ………. έκανε αποδεκτή τη γνωμοδότηση του ΝΣΚ, η οποία υπεδείκνυε την διαδικασία που θα μπορούσε να οδηγήσει – μεταξύ άλλων – και στην έκπτωση της SIEMENS από συμβάσεις που είχε συνάψει με το Ελληνικό Δημόσιο ο κ. Γιάννης Παπαθανασίου δεν προέβη σε καμία περαιτέρω ενέργεια. Αυτό δε, παρά το γεγονός ότι ήταν σε γνώση της αλληλογραφίας μεταξύ SIEMENS και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών κ. Ιωάννη Σιδηρόπουλου και της επιστολής που είχε στείλει η εταιρεία στον Πρωθυπουργό με περιεχόμενο τις αναφορές στις ενέργειες της SIEMENS για τη καταπολέμηση των περιπτώσεων διαφθοράς δημοσίων αξιωματούχων.
……………………………………..
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
ΙΙΙ. Απόστολος Τσοχατζόπουλος
Υπουργός Εθνικής Άμυνας (1996 μέχρι 2001)
Στην κατάθεσή του στην Εξεταστική Επιτροπή …….. ανέφερε ότι από ένα στάδιο και μετά δεν παρακολούθησε τις πληρωμές του έργου ΕΡΜΗΣ …………. και παραδέχθηκε με αυτόν τον τρόπο την πλημμελή άσκηση των καθηκόντων του.
…………………………………………………………..……………… .
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.
Μιχάλης Λιάπης
Υπουργός Πολιτισμού (2007-2009)
Ως Υπουργός Πολιτισμού επόπτευε τον ΟΠΕΠ Α.Ε. και όριζε τα μέλη του ΔΣ τα οποία προξένησαν ζημία στο Ελληνικό Δημόσιο. Αν και υπήρξε καθυστέρηση στην κήρυξη της εταιρείας ως έκπτωτης για το έργο της προμήθειας φορητών συστημάτων πληροφόρησης των επισκεπτών προετοιμαζόταν - όπως προκύπτει από τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης - από το ΔΣ του Οργανισμού αδικαιολόγητα παράταση της σύμβασης προς όφελος της εταιρείας SIEMENS. Συνεπώς ως υπεύθυνος υπουργός δεν παρακολούθησε την λειτουργία του Οργανισμού όπως είχε υποχρέωση, σύμφωνα με το αρ. 2 παρ. 1α του Ν. 2246/1994, ώστε μέσω ενεργειών του να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον.
……………………………………
Προτείνεται η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του.»
Αφού η Επιτροπή πρότεινε τη διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών όλων των ανωτέρω υπουργών, είχε διαπιστώσει αναμφιβόλως ότι υπήρχαν ευθύνες και υπελείπετο η διερεύνηση των περαιτέρω ευθυνών.
ΒΕΒΑΙΑ, Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΥΘΥΝΩΝ ΕΓΙΝΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ, ΑΦΟΎ ΕΛΕΩ ΑΡΘΡΟΥ 86 Ο,ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΟΧΕΊΑ ΝΥΚΤΟΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.
Προτείναμε, σκουπίσαμε, τελειώσαμε μαλάκα και διεφθαρμένε ψηφοφόρε που το παίζεις και ανεύθυνος.
ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΔΙΚΕ ΜΟΥ!!!!!
Σωτήριος Καλαμίτσης
Επιστήθιος φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και ομόκελλος σε φυλακές τύπου Γ΄
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου