Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Ο 59χρονος σταθμάρχης δεν καταλάβαινε το σήμα που του έδινε το σταθμαρχείο του Παλαιοφάρσαλου για το Intercity !

Εντάξει, καταλάβαμε από χιλιάδες στοιχεία, ότι ο άνθρωπος ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ακατάλληλος για τη δουλειά του και πήρε (άθελά του) στο λαιμό του, δεκάδες ανθρώπους. Βαρύ φορτίο και για τον ίδιο, που ίσως να μη φταίει τόσο. Ένα βόλεμα ήθελε, το πήρε, ποιός θα αρνιόταν; Το θέμα είναι.... να μάθουμε ποιός ήταν το "μέσον" του. Κατά 99% συνδικαλιστής ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ όπως βολεύει να λένε οι κηφήνες. ΟΛΟΙ ξέρουν ότι στον ΟΣΕ κάνουν κουμάντο από το 1980 μέχρι και σήμερα οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ. Οι διοικήσεις και οι μανατζαρέοι και οι τεχνοκράτες, είναι για να κάνουν αέρα στα αρχίδια των συνδικαλιστών, που είναι τα πραγματικά αφεντικά. Το ίδιο συμβαίνει και στη ΔΕΗ, στον ΟΑΣΘ, παντού, όπου βολεύτηκε κόσμος επί ΠΑΣΟΚ.

Φώτης Μακρίδης



Νέα στοιχεία για την τραγωδία των Τεμπών και τους χειρισμούς του σταθμάρχη της Λάρισας με το μοιραίο Intercity 62, έρχονται στο «φως» για να συνθέσουν το παζλ με τις λεπτομέρειες που οδήγησαν στη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών. Το δελτίο ειδήσεων του Open με την Ματίνα Παπαδέα αποκάλυψε πως όταν το Intercity 62 ξεκίνησε από το Παλαιοφάρσαλο για Λάρισα, ο έμπειρος σταθμάρχης του τοπικού σταθμού έδωσε αγγελία αναχώρησης στον σταθμάρχη της Λάρισας ο οποίος φέρεται να δυσκολευόταν να την καταλάβει. Το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει πως ο σταθμάρχης της Λάρισας, που είναι κατηγορούμενος για την τραγωδία των Τεμπών, έδειχνε να μην μπορεί να καταλάβει το σήμα και να συνεννοηθεί με τον συνάδελφό του στο Παλαιοφάρσαλο. Τότε, ο έμπειρος σταθμάρχης του Παλαιοφάρσαλου επικοινώνησε τηλεφωνικά γύρω στις 22:40 με τον σταθμάρχη που είχε την απογευματινή βάρδια στη Λάρισα, αλλά εκείνος του απάντησε πως έχει φύγει από τον σταθμό. Μάλιστα, ο σταθμάρχης από το Παλαιοφάρσαλο φέρεται να έδειξε την ανησυχία του στον συνάδελφό του από την Λάρισα και τον ρώτησε γιατί δεν κάθισε μέχρι να περάσει και το Intercity για να μην είναι μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης. Σημειώνεται πως η απογευματινή βάρδια του σταθμάρχη Λάρισας έληγε στις 23:00 και από την πλευρά του ισχυρίζεται ότι είχε διαχειριστεί όλη τη μέρα 35 τρένα και με δεδομένο ότι το μοιραίο Intercity αναχώρησε από τον σταθμό της Λάρισας στις 23:04, δεν έχει κάποια ευθύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου