Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Άλλος ένας που "ήξερε" για τον Λιγνάδη και ...θα του έκοβε το λαιμό !


ώπα ρε βαρύμαγκα, πάρτο αλλιώς, θα βρεις! αφού τα ήξερες ΟΛΑ, αντί να κόβεις λαρύγγια και να λερώνεσαι, γιατί δεν έκανες κάτι πιο απλό, όπως π.χ. να πάρεις ένα τηλέφωνο στο 100. Ή, να τα καταγγείλεις στο σωματείο σου;

 Παρτσαλάκης για Λιγνάδη: Εξοργισμένος είναι ο γνωστός ηθοποιός για τις κατηγορίες εις βάρος του Δημήτρη Λιγνάδη. Ο ίδιος παραχώρησε δηλώσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega σε έντονο ύφος για τις τελευταίες εξελίξεις.

«Είμαι της άποψης ότι δεν παίρνουμε τον νόμο στα χέρια μας»

Αυτά για τα οποία κατηγορείται, είναι πράγματα που ακούγονται εδώ και 15 χρόνια, έχουν ειπωθεί εδώ και εκεί και παραπέρα. Έχω αρνηθεί πράγματα, δουλειές κι ιστορίες γιατί ήξερα ότι είναι μπερδεμένοι σε αυτές τις δουλειές αυτές οι εγκληματικές φυσιογνωμίες. Από την στιγμή που απόκτησα δύο παιδιά έκανα μια σκέψη, ότι αν ακολουθήσουν την δουλειά μου, θα πρέπει να τα προσέχω πολύ, γιατί ήξερα ποιοι είναι οι επικίνδυνοι άνθρωποι και που ήξερα ότι αν ο μη γένοιτο συνέβαινε κάτι στα παιδιά μου πολύ απλά αυτό το κάθαρμα δεν θα είχε λαρύγγι, γιατί είμαι της άποψης ότι δεν παίρνουμε τον νόμο στα χέρια μας αλλά στην περίπτωση του παιδιού μου εγώ τον παίρνω. Άνθρωποι που έχουν εξουσία κι είναι καθάρματα, θα την χρησιμοποιήσουν με λάθος τρόπο και θα καταστρέψουν ψυχές ανθρώπων. Εάν σε έναν άθλιο άνθρωπο δώσεις Υπουργείο, πολύ απλά θα καταστρέψει… Η Υπουργός Πολιτισμού έπεσε από τα σύννεφα και δεν ήξερε…Αυτό είναι μεγάλη ντροπή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου