Κάθε χρόνο, κάθε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, τρώει 73.000 για τη συντήρησή του. Σε 5 χρόνια ΚΑΘΕ λεωφορείο του ΟΑΣΘ τρώει 365.000 ευρώ για συντήρηση!!!
Το αποκάλυψε στο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ο....
Πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας και ο Πρόεδρος των εργαζομένων Γιάννης Δήμκας. Και είναι αλήθεια καθώς η μισθοδοσία των ατόμων που απασχολούνται στο τεχνικό τμήμα είναι 15 εκ.ευρώ, συν ανταλλακτικά, επισκευές έξω κλπ, το κονδύλι για τη συντήρηση είναι 18 εκ.ευρώ το χρόνο για 230 λεωφορεία. 73.000 το χρόνο, όσο κάνουν 7 λεωφορεία που έφερε ο Ζέρβας απ΄τη Λειψία, κοστίζει ΤΟ ΧΡΟΝΟ κάθε (ναι, κάθε!) ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ. Σε αντίστοιχες ιδιωτικές εταιρείες το κόστος δεν ξεπερνά σε καμία περίπτωση τις 10.000 το χρόνο.ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ, το βαρέλι χωρίς πάτο ! Βαρεθήκαμε να πληρώνουμε πεταμένα δισεκατομμύρια ευρώ !
Ιδού τα αποδεικτικά, επειδή κι εμείς όταν διαβάσαμε το νούμερο, ζαλιστήκαμε:
ΔΗΜΚΑΣ:
https://www.rthess.gr/article/117295/proedros-ergazomenon-oasth-sto-rth-1200-1300-eyro-o-mesos-misthos-mas
ΣΚΟΔΡΑΣ:
73.000€ τον χρόνο για συντήρηση;;;; που την κάνουν την συντήρηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήNASA
ΔιαγραφήΜάλλον έχει έρθει προσωπικό από την NASA
ΔιαγραφήΗ Mercedes πάντως στην Γερμανία νομίζω ότι χρεώνει λιγότερα για το σέρβις. Δημόσιες μεταφορές θέλουμε όμως.
ΔιαγραφήΟ κρατικοδίαιτος "ιδιωτικός" ΟΑΣΘ και τα κατορθώματα του μονοπωλίου που είχε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στο Maranello να τα πηγαίνατε για συντήρηση 73.000 ευρώ το χρόνο δε θα δίνατε.
ΑπάντησηΔιαγραφή