Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Θεσσαλονίκη : 100 χρόνια "οράματα" κι από έργα ...τίποτε !


"...Ας τα πάρουμε ένα ένα:
Η συζήτηση για το μετρό ξεκίνησε από το 1918. Κοντεύει να τελειώσει. Το σύνολο των εκπροσώπων της πόλης θέλουν να τελειώσει, κάποιοι κοντράρουν για τα αρχαία της Βενιζέλου.
Για το αεροδρόμιο έπρεπε να περάσουν 73 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του για.... τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό του -έπρεπε να το πάρουν οι ξένοι...
Η συζήτηση για τη θαλάσσια συγκοινωνία ξεκίνησε το 1984. Δε φαίνεται ούτε πανί στον ορίζοντα.
Τραμ: η πρώτη μελέτη έγινε από το ΑΠΘ το 1986. Ακόμη στο... πουθενά.
Για την ανάπλαση της ΔΕΘ η πρώτη «κρούση» έγινε πριν από 20 χρόνια με μια «Έρευνα εναλλακτικών δυνατοτήτων αναδιάρθρωσης λειτουργιών και χώρου της ΔΕΘ» από το Πανεπιστήμιο. Σήμερα πάλι κάποιοι θέλουν να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί, κάποιοι άλλοι κοντράρουν επαναφέροντας παλιές ιδέες.
Η υποθαλάσσια αρτηρία που είχε προταθεί το 2007 ήταν μια συζήτηση που ξεκίνησε το 1968 και βασιζόταν σε σχέδιο του 1985. Σήμερα δεν υπάρχει καν συζήτηση.
Η συζήτηση της αξιοποίησης του παλιού εργοστασίου της ΥΦΑΝΕΤ ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Ακόμη κουφάρι...
Η 6η προβλήτα ξεκίνησε το 1972 με την έναρξη κατασκευής. Σήμερα, 49 χρόνια μετά, ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο λειτουργικά.
Ο σχεδιασμός της εσωτερικής περιφερειακής οδού ξεκίνησε το 1975, αλλά ο δρόμος κατασκευάστηκε στη δεκαετία του 1990, αναβαθμίστηκε αναγκαστικά σε μεγάλο τμήμα του το 2005 αλλά τα τελευταία έργα να αναμένονται να ολοκληρωθούν το 2020.
Η πρώτη συζήτηση για την απόδοση των στρατοπέδων της Θεσσαλονίκης στους Δήμους, ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Ακόμη το θέμα είναι σε εκκρεμότητα...
Άνθρωποι έχασαν περιουσίες και ζωές προσδοκώντας να δουν κάτι από τα παραπάνω να ολοκληρώνονται...

Είμαστε πλέον στην εποχή που τα θέματα μπαγιάτεψαν, πρέπει μόνο να ολοκληρωθούν, τίποτε άλλο. Να συζητάμε πλέον άλλα πράγματα, καινούρια, του μέλλοντος. Γιατί δε νοείται ανάπτυξη για τη Θεσσαλονίκη, προσέλκυση επενδύσεων και ποιοτικού τουρισμού, χωρίς βασικές υποδομές. Κι αυτό είναι ένα πεδίο που πρέπει να ενώνει όλες τις δυνάμεις της πόλης -δημάρχους, βουλευτές, υπουργούς- προκειμένου να υπηρετηθεί μια ατζέντα Θεσσαλονίκης με σαφή χρονικό ορίζοντα υλοποίησης"...

 
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο link που ακολουθεί:
https://www.protothema.gr/.../1089161/bagiatikes-kouvedes/

7 σχόλια:

  1. Συζητάμε γενικώς και περνάει η ώρα και αν κατά λάθος πάει κάτι να υλοποιηθεί σκάνε μύτη οι γνωστοί γνωστοί προοδευτικοί και η πόλη αποκτάει άλλους 5 συλλόγους προστασίας και 7 αντικαπιταλιστικές συλλογικότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αυτή την επένδυση πάνε να την πνίξουνε.
    Για όσους λένε ότι ο Ιβαν φεύγει από την Θεσσαλονίκη.

    Κυρίαρχος στο λιμάνι Θεσσαλονίκης ο Σαββίδης.

    Η Belterra θα αποκτήσει, και η Helanor θα πουλήσει, το 70% των μετοχών της, στην εταιρεία Melbery Investments σημαντικό έμμεσο μέτοχο της ΟΛΘ ΑΕ.

    Σε συμφωνία για να αυξήσει το ποσοστό μετοχών της στην ΟΛΘ ΑΕ και να καταστεί ο απόλυτος κυριάρχος στο λιμάνι ήρθε η συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη Belterra Investments Ltd με δύο σημαντικούς μετόχους της εταιρείας, τη Deutsche Invest Equity Partners GmbH(DIEP) και την Transconnect AG. Η επίσημη κοινή ανακοίνωση αναφέρει:

    https://www.paok24.com/podosfairo/163187/kyriarxos-sto-limani-thessalonikis-o-savvidis

    George

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί πουλάμε λιμάνια αεροδρόμια, δρόμους και όλη την Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουλάτε στην Ελλάδα; Πάλι μπερδεύτηκες με το που ζεις;

      Διαγραφή
    2. Για νά έρθει να επενδύσει ο Πούτιν ,αλλά έχασε το δρόμο

      Διαγραφή
    3. @ Ηράκλειτος
      Θα του δείξουν και θα του ανοίξουν τον δρόμο άλλοι...

      Διαγραφή
  4. 2010 - ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ : Η Ελλάδα παραιτήθηκε ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ και ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ από κάθε ασυλία που της παρείχε η εθνική της κυριαρχία... Η Ελλάδα πλέον δεν είναι πια ανεξάρτητη με βάση αυτήν την σύμβαση – όχι μόνο στην εξωτερική πολιτική γιατί της δεσμεύεται η εθνική κυριαρχία, αλλά και στην οικονομική πολιτική λόγω της δέσμευσης της εθνικής περιουσίας.

    Με αυτή τη δανειακή σύμβαση η Ελλάδα παραιτήθηκε αμετάκλητα και άνευ όρων από κάθε ασυλία που της παρείχε η εθνική της κυριαρχία.
    ΔΗΛΑΔΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.... Τα ξε-πουλήσαμε Ο Λ Α, δεν είναι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα ΤΙΠΟΤΑ δικό μας από το 2010 .... Εκκρεμεί βέβαια μία μήνυση που ανακοινώθηκε στην Βουλή των Ελλήνων στις 24 / 11 / 2011 !!!! Βο - λευτές πείτε αλεύρι??? ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ. 🇬🇷

    ΑπάντησηΔιαγραφή