Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Ψάχνοντας στα κανάλια χθες, έγκλειστος ων, έπεσα πάνω στην ταινία για τους δύο πανάξιους δικαστές Τερτσέτη και Πολυζωΐδη που αγωνίστηκαν για την ....
ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης απέναντι στην εκτελεστική εξουσία και για την υποταγή τού δικαστή στη φωνή τής συνείδησής του. Ίσως ο σεναριογράφος και ο σκηνοθέτης να υπερέβαλαν στην αναπαράσταση των γεγονότων, ίσως και όχι. Όμως, γιατί να υπερέβαλαν; Μήπως κάτι τέτοια δεν συμβαίνουν υπογείως στις «πολιτισμένες» ημέρες μας; Στάθηκα στο σημείο, όπου ο Πολυζωΐδης λέει επευθυνόμενος στον δικαστή Βούλγαρη, υπέρμαχο της θανατικής καταδίκης του Κολοκοτρώνη: «Εσύ δεν μετατέθηκες από τη Χαλκίδα στο Ναύπλιο; Για μια μετάθεση λοιπόν». Για μια μετάθεση. Όπως συμβαίνει και σήμερα [;].
Χωρίς παρελάσεις και λογύδρια λόγω κορωναϊού παρακολουθήσαμε χθες τα χιλιοειπωμένα μπλα μπλα των πωλητικών αρχηγών επί τη 199η επετείω, αλλά και το άχρωμο διάγγελμα της ΠτΔ με φόντο και τη σημαία της Ενωμένης [λέμε και καμμιά μ…] Ευρώπης με τα κλειστά λόγω πανδημίας σύνορα. Σαν να κλείνουμε τα σύνορα της Αττικής, ώστε να μην εισέρχονται οι Βοιωτοί ή οι Μακεδόνες [πραγματικοί, όχι ερζάτς].
Η κυρία Κατερίνα, ως άριστη γνώστις των συνταγματικών δικαιωμάτων των Ελλήνων, μας εξήγησε γιατί ο καθολικός κατ’ οίκον περιορισμός δεν τα προσβάλλει.
Εγώ θαύμασα τον δάσκαλο που ύψωσε μόνος του τη σημαία στο σχολείο που διευθύνει. Μεγαλύτερη τιμή δεν αποτίθηκε χθες στους αγωνιστές του ΄21.
Στάθηκα και σε διάφορα αρθρογραφήματα γνωστών εθνομηδενιστών. Και θυμήθηκα πόσο με …. παρεπλάνησαν οι γίγαντες καθηγητές μου που, μεταξύ πολλών άλλων, μου δίδαξαν το κρυφό σχολειό, τον χορό τού Ζαλόγγου, την έξοδο του Μεσολογγίου. Διάβασα και τους πολέμιους της Ορθοδοξίας που μου είπαν πως ο κλήρος δεν έπαιξε ρόλο στην Επανάσταση, αλλ’ αντιθέτως την πολέμησε. Οι ίδιοι που κάθε μέρα ξεμπροστιάζουν τις πομπές ένιων κληρικών, για να καταλήξουν πως όλοι ανεξαιρέτως οι παπάδες είναι παιδεραστές. Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν μου λένε πως όλοι ανεξαιρέτως οι πωλητικοί τ’ αρπάζουν, αφού έχουμε ως παράδειγμα τον Άκη και τον Γιάννο, αλλά και τον Τομπούλογλου και τον Τασούλα;
Όλως παραδόξως τα ΜΜΕ δεν μετέδωσαν δηλώσεις των Κραουνάκη, Μενεγάκη, Λε Πα, Μαζωνάκη και λοιπών celebrities επί τη επετείω.
Και πάνω που έγραφα τούτες τις αράδες, μου ήλθε μήνυμα από τον γνωστό και μη εξαιρετέο, άμα δε και εξαίρετο φίλο, Διονύσιο Ρηγόπουλο που μάχεται ως Δον Κιχώτης, για να εφαρμοσθεί το ψηφιακό του πόνημα στο Δημόσιο,
http://www.kathimerini.gr/896653/opinion/epikairothta/politikh/h-apotypwsh-toy-kratoys-lydia-li8os-gia-oloys-mas
http://makpress.blogspot.com/2019/08/blog-post_30.html
αλλά κανείς δεν το θέλει. Ούτε ο Κούλης και το αιπηταιλοικώ του κράτως. Ιδού τί μου έγραψε:
«Ευχαριστώ, Σωτήρη, γι' αυτό το κείμενο.
https://www.zougla.gr/apopseis/article/to-zitima-den-ine-enas-koronaios---ala-mia-katarefsi
Μένω σπίτι, επειδή έχω πάρα πολλά να κάνω. Θα μπορούσα να αξιοποιήσω πολλαπλάσιο χρόνο! Συμμερίζομαι, όμως, τις ανησυχίες του Κλεάνθη Γρίβα. Επίσης, εκτιμώ την αναλυτική τεκμηρίωση του άρθρου, παρότι δεν έχω καιρό να εντρυφήσω σ' αυτήν.
Το email σου, στάθηκε αφορμή να ανακαλύψω έναν άλλο θησαυρό, που θέλω να μοιραστώ μαζί σου (για την περίπτωση που δεν τον έχεις δει).
Αναζητώντας, ως συνήθως, την πηγή, πέρασα από τη ζούγκλα (για την οποία έχω σοβαρές επιφυλάξεις)
και έφτασα στο ιστολόγιο του συγγραφέα.
http://www.grivas.info/emvolia/367-kl-grivas-koronaios-epidimia-panikou-ison-apodimia-tis-logikis
(Η φυσιογνωμία του μου φαίνεται γνώριμη, αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ συναντηθεί.)
Μια ανάγνωση του σχετικού λήμματος στη Βικιπαίδεια, μου κέντρισε το ενδιαφέρον να αναζητήσω περισσότερα για τον πατέρα του.
Με συνάρπασε το αφιέρωμα http://www.grivas.info/politikes-dolofonies/163-20-6-1947
Το διάβασα με δάκρυα στα μάτια. Είναι ενδεικτικό του τι γινόταν στην πατρίδα μας κατά τον εμφύλιο.
Ίσως με άγγιξε τόσο επειδή μου θύμιζε και την ιστορία του παππού μου, Χρίστου Καρβούνη, χειρουργού εκτελεσμένου από τους Γερμανούς το 1943, (40 χρονών, αφού αρνήθηκε τη χάρη που του έδωσαν, προσπαθώντας να σώσει και τους άλλους). Εκεί οι εκτελεστές δεν ήταν Έλληνες, αλλά οι κουκουλοφόροι που υπέδειξαν ποιους να πιάσουν οι Γερμανοί ήταν.
Και κατάλαβα ακόμη περισσότερο, γιατί ο πατέρας μου, που ήταν νομάρχης στα Γιάννενα το 1947-1948, θεωρούσε σημαντικό προσωπικό του επίτευγμα ότι σταμάτησε στον νομό του ακόμα και τις εκτοπίσεις των αριστερών. (Σε μια εποχή που ένα μέρος του νομού Ιωαννίνων ανταρτοκρατείτο και όταν ο ίδιος έβγαινε απ' την πόλη, οδηγούσε μόνος του το τζιπ, επειδή ο οδηγός του ήταν οικογενειάρχης...)
Είναι αφάνταστο τι έχει ζήσει αυτή η χώρα και πόσα εγκλήματα ανέχεται ή και διαπράττει η εκάστοτε εξουσία...
Μέρα που είναι σήμερα, σκέφτομαι και τον ξεσηκωμό του 1821, και τι επακολούθησε τα χρόνια μετά την απελευθέρωση.
Και το συγκρίνω με τα ανδραγαθήματα των Ελλήνων στο Β΄ΠΠ, και τι επακολούθησε, και πάλι, μετά την απελευθέρωση.
Για να μη σκαλίσουμε τα ενδιάμεσα και τα μετέπειτα...
Αλλά εξακολουθώ να αισιοδοξώ και να πιστεύω στη μακραίωνη θετική πορεία της ανθρωπότητας και στις δυνατότητες διαφάνειας που μας δίνει η τεχνολογία. Δυνατότητες που πριν από λίγα χρόνια ούτε τις ονειρευόμασταν. Έχουμε σήμερα ισχυρά ειρηνικά όπλα στα χέρια μας, αλλά φοβάμαι ότι οι πατριώτες που συνδυάζουν την καθαρή καρδιά με τη διάθεση να δράσουν αποτελεσματικά σπανίζουν. Έχω όμως την ελπίδα ότι υπάρχουν όσοι χρειάζονται για να αξιοποιήσουν τις αυξημένες δυνατότητες που έχουμε. Αρκεί να καταφέρουμε εγκαίρως να τους βρούμε!»
Ναι αγαπητέ Διονύση. Από τη στιγμή που ο δάσκαλος των Γιαννιτσών αποτελεί την οπισθοφυλακή τού Έθνους με μπροστάρηδες τους Εβροφύλακες [όχι ευρωφύλακες], υπάρχει ελπίδα.
Αν και η 5η φάλαγγα είναι παρούσα
https://infognomonpolitics.gr/2020/03/ethniko-doro-ypegrapsan-paramoni-tis-25is-martiou-kini-ypourgiki-apofasi-gia-28-chotspot-se-oli-tin-ellada-ta-perissotera-se-stratopeda-yparchi-mesa-stin-ellada-parallilo-syban-choris-koronoio/
ενώ ο ΓΑΠ μας ενημέρωσε ότι ήλθε η ώρα για παγκόσμια δημοκρατική διακυβέρνηση [το 2010 έλεγε «we need global governance and we need it fast»] και ο Ντέπιουτης μας ειδοποίησε ότι μετά το τέλος της πανδημίας τίποτε δεν θα είναι όπως πριν. Όλα ταιριάζουν σ’ αυτό που είχε πει ο Πολυζωΐδης σε έναν εκ των Αντιβασιλέων «Ο Κολοκοτρώνης μας ελευθέρωσε και είπε στον Όθωνα ‘Έλα να μας κυβερνήσεις΄. Σεις, όμως, μας θέλετε με σκυμμένα τα κεφάλια». Όπως μας έχουν επί 188 χρόνια και συνεχίζουν.
Παραμονή τής μέγιστης εθνικής εορτής, λοιπόν, υπογράφουν υπουργική απόφαση για τη δημιουργία 25 κέντρων λαθρομεταναστών στην ηπειρωτική Ελλάδα. Αυτοί με τα σκυμμένα κεφάλια και τους κώλους τουρλωτούς. Για μια μη μετάθεση στην πωλητική αφάνεια. Υπό το απλανές βλέμμα της κυρά Κατίνας υπήκοντες στα κελεύσματα της ΕΕ και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, αφεντικών των ΜΚΟ.
Σώτος
Ψάχνοντας στα κανάλια χθες, έγκλειστος ων, έπεσα πάνω στην ταινία για τους δύο πανάξιους δικαστές Τερτσέτη και Πολυζωΐδη που αγωνίστηκαν για την ....
ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης απέναντι στην εκτελεστική εξουσία και για την υποταγή τού δικαστή στη φωνή τής συνείδησής του. Ίσως ο σεναριογράφος και ο σκηνοθέτης να υπερέβαλαν στην αναπαράσταση των γεγονότων, ίσως και όχι. Όμως, γιατί να υπερέβαλαν; Μήπως κάτι τέτοια δεν συμβαίνουν υπογείως στις «πολιτισμένες» ημέρες μας; Στάθηκα στο σημείο, όπου ο Πολυζωΐδης λέει επευθυνόμενος στον δικαστή Βούλγαρη, υπέρμαχο της θανατικής καταδίκης του Κολοκοτρώνη: «Εσύ δεν μετατέθηκες από τη Χαλκίδα στο Ναύπλιο; Για μια μετάθεση λοιπόν». Για μια μετάθεση. Όπως συμβαίνει και σήμερα [;].
Χωρίς παρελάσεις και λογύδρια λόγω κορωναϊού παρακολουθήσαμε χθες τα χιλιοειπωμένα μπλα μπλα των πωλητικών αρχηγών επί τη 199η επετείω, αλλά και το άχρωμο διάγγελμα της ΠτΔ με φόντο και τη σημαία της Ενωμένης [λέμε και καμμιά μ…] Ευρώπης με τα κλειστά λόγω πανδημίας σύνορα. Σαν να κλείνουμε τα σύνορα της Αττικής, ώστε να μην εισέρχονται οι Βοιωτοί ή οι Μακεδόνες [πραγματικοί, όχι ερζάτς].
Η κυρία Κατερίνα, ως άριστη γνώστις των συνταγματικών δικαιωμάτων των Ελλήνων, μας εξήγησε γιατί ο καθολικός κατ’ οίκον περιορισμός δεν τα προσβάλλει.
Εγώ θαύμασα τον δάσκαλο που ύψωσε μόνος του τη σημαία στο σχολείο που διευθύνει. Μεγαλύτερη τιμή δεν αποτίθηκε χθες στους αγωνιστές του ΄21.
Στάθηκα και σε διάφορα αρθρογραφήματα γνωστών εθνομηδενιστών. Και θυμήθηκα πόσο με …. παρεπλάνησαν οι γίγαντες καθηγητές μου που, μεταξύ πολλών άλλων, μου δίδαξαν το κρυφό σχολειό, τον χορό τού Ζαλόγγου, την έξοδο του Μεσολογγίου. Διάβασα και τους πολέμιους της Ορθοδοξίας που μου είπαν πως ο κλήρος δεν έπαιξε ρόλο στην Επανάσταση, αλλ’ αντιθέτως την πολέμησε. Οι ίδιοι που κάθε μέρα ξεμπροστιάζουν τις πομπές ένιων κληρικών, για να καταλήξουν πως όλοι ανεξαιρέτως οι παπάδες είναι παιδεραστές. Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν μου λένε πως όλοι ανεξαιρέτως οι πωλητικοί τ’ αρπάζουν, αφού έχουμε ως παράδειγμα τον Άκη και τον Γιάννο, αλλά και τον Τομπούλογλου και τον Τασούλα;
Όλως παραδόξως τα ΜΜΕ δεν μετέδωσαν δηλώσεις των Κραουνάκη, Μενεγάκη, Λε Πα, Μαζωνάκη και λοιπών celebrities επί τη επετείω.
Και πάνω που έγραφα τούτες τις αράδες, μου ήλθε μήνυμα από τον γνωστό και μη εξαιρετέο, άμα δε και εξαίρετο φίλο, Διονύσιο Ρηγόπουλο που μάχεται ως Δον Κιχώτης, για να εφαρμοσθεί το ψηφιακό του πόνημα στο Δημόσιο,
http://www.kathimerini.gr/896653/opinion/epikairothta/politikh/h-apotypwsh-toy-kratoys-lydia-li8os-gia-oloys-mas
http://makpress.blogspot.com/2019/08/blog-post_30.html
αλλά κανείς δεν το θέλει. Ούτε ο Κούλης και το αιπηταιλοικώ του κράτως. Ιδού τί μου έγραψε:
«Ευχαριστώ, Σωτήρη, γι' αυτό το κείμενο.
https://www.zougla.gr/apopseis/article/to-zitima-den-ine-enas-koronaios---ala-mia-katarefsi
Μένω σπίτι, επειδή έχω πάρα πολλά να κάνω. Θα μπορούσα να αξιοποιήσω πολλαπλάσιο χρόνο! Συμμερίζομαι, όμως, τις ανησυχίες του Κλεάνθη Γρίβα. Επίσης, εκτιμώ την αναλυτική τεκμηρίωση του άρθρου, παρότι δεν έχω καιρό να εντρυφήσω σ' αυτήν.
Το email σου, στάθηκε αφορμή να ανακαλύψω έναν άλλο θησαυρό, που θέλω να μοιραστώ μαζί σου (για την περίπτωση που δεν τον έχεις δει).
Αναζητώντας, ως συνήθως, την πηγή, πέρασα από τη ζούγκλα (για την οποία έχω σοβαρές επιφυλάξεις)
και έφτασα στο ιστολόγιο του συγγραφέα.
http://www.grivas.info/emvolia/367-kl-grivas-koronaios-epidimia-panikou-ison-apodimia-tis-logikis
(Η φυσιογνωμία του μου φαίνεται γνώριμη, αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ συναντηθεί.)
Μια ανάγνωση του σχετικού λήμματος στη Βικιπαίδεια, μου κέντρισε το ενδιαφέρον να αναζητήσω περισσότερα για τον πατέρα του.
Με συνάρπασε το αφιέρωμα http://www.grivas.info/politikes-dolofonies/163-20-6-1947
Το διάβασα με δάκρυα στα μάτια. Είναι ενδεικτικό του τι γινόταν στην πατρίδα μας κατά τον εμφύλιο.
Ίσως με άγγιξε τόσο επειδή μου θύμιζε και την ιστορία του παππού μου, Χρίστου Καρβούνη, χειρουργού εκτελεσμένου από τους Γερμανούς το 1943, (40 χρονών, αφού αρνήθηκε τη χάρη που του έδωσαν, προσπαθώντας να σώσει και τους άλλους). Εκεί οι εκτελεστές δεν ήταν Έλληνες, αλλά οι κουκουλοφόροι που υπέδειξαν ποιους να πιάσουν οι Γερμανοί ήταν.
Και κατάλαβα ακόμη περισσότερο, γιατί ο πατέρας μου, που ήταν νομάρχης στα Γιάννενα το 1947-1948, θεωρούσε σημαντικό προσωπικό του επίτευγμα ότι σταμάτησε στον νομό του ακόμα και τις εκτοπίσεις των αριστερών. (Σε μια εποχή που ένα μέρος του νομού Ιωαννίνων ανταρτοκρατείτο και όταν ο ίδιος έβγαινε απ' την πόλη, οδηγούσε μόνος του το τζιπ, επειδή ο οδηγός του ήταν οικογενειάρχης...)
Είναι αφάνταστο τι έχει ζήσει αυτή η χώρα και πόσα εγκλήματα ανέχεται ή και διαπράττει η εκάστοτε εξουσία...
Μέρα που είναι σήμερα, σκέφτομαι και τον ξεσηκωμό του 1821, και τι επακολούθησε τα χρόνια μετά την απελευθέρωση.
Και το συγκρίνω με τα ανδραγαθήματα των Ελλήνων στο Β΄ΠΠ, και τι επακολούθησε, και πάλι, μετά την απελευθέρωση.
Για να μη σκαλίσουμε τα ενδιάμεσα και τα μετέπειτα...
Αλλά εξακολουθώ να αισιοδοξώ και να πιστεύω στη μακραίωνη θετική πορεία της ανθρωπότητας και στις δυνατότητες διαφάνειας που μας δίνει η τεχνολογία. Δυνατότητες που πριν από λίγα χρόνια ούτε τις ονειρευόμασταν. Έχουμε σήμερα ισχυρά ειρηνικά όπλα στα χέρια μας, αλλά φοβάμαι ότι οι πατριώτες που συνδυάζουν την καθαρή καρδιά με τη διάθεση να δράσουν αποτελεσματικά σπανίζουν. Έχω όμως την ελπίδα ότι υπάρχουν όσοι χρειάζονται για να αξιοποιήσουν τις αυξημένες δυνατότητες που έχουμε. Αρκεί να καταφέρουμε εγκαίρως να τους βρούμε!»
Ναι αγαπητέ Διονύση. Από τη στιγμή που ο δάσκαλος των Γιαννιτσών αποτελεί την οπισθοφυλακή τού Έθνους με μπροστάρηδες τους Εβροφύλακες [όχι ευρωφύλακες], υπάρχει ελπίδα.
Αν και η 5η φάλαγγα είναι παρούσα
https://infognomonpolitics.gr/2020/03/ethniko-doro-ypegrapsan-paramoni-tis-25is-martiou-kini-ypourgiki-apofasi-gia-28-chotspot-se-oli-tin-ellada-ta-perissotera-se-stratopeda-yparchi-mesa-stin-ellada-parallilo-syban-choris-koronoio/
ενώ ο ΓΑΠ μας ενημέρωσε ότι ήλθε η ώρα για παγκόσμια δημοκρατική διακυβέρνηση [το 2010 έλεγε «we need global governance and we need it fast»] και ο Ντέπιουτης μας ειδοποίησε ότι μετά το τέλος της πανδημίας τίποτε δεν θα είναι όπως πριν. Όλα ταιριάζουν σ’ αυτό που είχε πει ο Πολυζωΐδης σε έναν εκ των Αντιβασιλέων «Ο Κολοκοτρώνης μας ελευθέρωσε και είπε στον Όθωνα ‘Έλα να μας κυβερνήσεις΄. Σεις, όμως, μας θέλετε με σκυμμένα τα κεφάλια». Όπως μας έχουν επί 188 χρόνια και συνεχίζουν.
Παραμονή τής μέγιστης εθνικής εορτής, λοιπόν, υπογράφουν υπουργική απόφαση για τη δημιουργία 25 κέντρων λαθρομεταναστών στην ηπειρωτική Ελλάδα. Αυτοί με τα σκυμμένα κεφάλια και τους κώλους τουρλωτούς. Για μια μη μετάθεση στην πωλητική αφάνεια. Υπό το απλανές βλέμμα της κυρά Κατίνας υπήκοντες στα κελεύσματα της ΕΕ και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, αφεντικών των ΜΚΟ.
Σώτος