Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Εσύ πόσο θα τρομοκρατηθείς απόψε;

Λοιπόν θεωρώ σωστό για πρώτη φορά να μοιραστώ μαζί σας κάτι πολύ προσωπικό.

Το 2015 μέσω ενός ποντικού που έφερε την νόσο του Hanta μολύνθηκα και έμεινα 14 ημέρες στο ΑΧΕΠΑ.

Ο ιός εισήλθε στον οργανισμό μου μέσ από τα βιολογικά υγρά του άρρωστου ποντικού που μου ροκάνισε τα καλώδια του αυτοκινήτου μου.
Η νοσηλεία μου στο ΑΧΕΠΑ ήταν μια από τις χειρότερες περιόδους της ζωής μου αλλά με τα πλέον ευεργετικά αποτελέσματα.

Ο ιός Hanta χτυπάει ή στους πνεύμονες ή στα νεφρά.
Όποιον χτυπήσει στους πνεύμονες το πιο πιθανόν είναι να τον στείλει.
Όποιον χτυπήσει στα νεφρά,το πιο πιθανόν είναι να του τα αχρηστέψει.

Εμένα με χτύπησε στα νεφρά.
Επί ημέρες με ξετίναζε στην κυριολεξία.
Οι γιατροί αναγκάστηκαν επειδή μου έφερε νεφρική ανεπάρκεια να μου καρφώσουν ένα σωλήνα στην σφαγίτιδα φλέβα (όπως φαίνεται στην φώτο) και να μου κάνουν αιμοκαθάρσεις μαζί με τους άλλους νεφροπαθείς.

Καθημερινά ερχόντουσαν συναγωνιστές (Αδέρφια) και με έβλεπαν να λιώνω στο κρεββάτι.
Στο τέλος τους ζήτησα να μην ξανάρθουν. Δεν άντεχα να βλέπω την λύπη τους...
Η συνέχεια εδώ :