Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Έχουμε κράτος ρε… [μια αληθινή ιστορία]

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Προχθές μπήκα στον λογαριασμό μου στο taxis, να θυμηθώ τις υποχρεώσεις μου και τον χρόνο εκπλήρωσής τους. Εμβρόντητος είδα μία καινούργια χρέωση 10Λ με προσαύξηση 4Λ. Σύνολο 14Λ. Ακολούθως παρετήρησα, ότι η οφειλή μου αυτή αφορά το σωτήριον έτος 2015. Μέχρι προχθές δεν υπήρχε. Και εγώ την αγνοούσα φυσικά.
Ποίας άλλης αποδείξεως χρείαν έχομεν, ότι ...
το κράτος λειτουργεί ακόμη και σε περιόδους εκτάκτων καταστάσεων ως αυτή του κορωναϊού; Και όσοι καταχερίζετε τους δημοσίους υπαλλήλους που δεν δουλεύουν, να το βουλώσετε. Διότι ακόμη και μετά από 5 χρόνια κάποιος ευσυνείδητος υπάλληλος ανεκάλυψε υπόλοιπο χρέους μου του 2015, έβαλε την προσαύξηση και το κότσαρε στον λογαριασμό μου.
Αν υποθέσουμε ότι ο εν λόγω υπάλληλος κοστίζει στο Δημόσιο € 1000/μήνα, τότε 1000/20/8 = € 6,25/ώρα και € 3,125/μισή ώρα. Δεν θα ανάλωσε μισή ώρα, για να προβεί στην χρέωση των €14Λ; Πανάξιος ο μισθός του.
Περιττό να σημειώσω ότι έσπευσα να εξοφλήσω το χρέος των 14Λ ηλεκτρονικώς πριν σκαρφαλώσει στα 15Λ και μου γίνει και καμμιά κατά Γάκη «αφαίρεση χρημάτων» [όχι κατάσχεση] από τον τραπεζικό λογαριασμό μου.
Ευτυχώς που οι τράπεζες δεν χρεώνουν προμήθεια για πληρωμές στο Δημόσιο.

Σώτος

Υ.Γ. Ο πασί-γνωστος Πολάκης και οι συν αυτώ κατακρίνουν την κυβέρνηση που, μεταξύ των άλλων, δεν μονιμοποιεί το επί συμβάσει νοσηλευτικό προσωπικό. Προφανώς αυτό που προσέλαβε με συμβάσεις το κώμα του. Όλα για το κώμα ρε γαμώ το. Κανείς, όμως, δεν τον ερωτά «γιατί τα νοσοκομεία δεν εφοδιάσθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ με αντιδραστήρια;». Και μη μας πει, ότι ο κορωναϊός απαιτεί ειδικά αντιδραστήρια. Ούτε τον ερωτά σε τί θα χρησιμεύσει τώρα η μονιμοποίηση των ήδη υπηρετούντων συμβασιούχων.
Την ίδια άποψη με τον Πολάκη ως προς τη μονιμοποίηση, αλλά όσων θα προσληφθούν τώρα, έχει και κάποιος καθηγητής πνευμονολόγος, του οποίου το όνομα δεν συγκράτησα. Με τη μονιμοποίηση, είπε, θα δοθεί κίνητρο στους γιατρούς και νοσηλευτές να μείνουν στην Ελλάδα. Δηλαδή, πού θα μπορούσαν να πάνε τώρα όλοι αυτοί; Κι’ αφού όλοι μαζί πρέπει να μετάσχουμε στην προσπάθεια ανάσχεσης του ιού, γιατί οι γιατροί και οι νοσηλευτές να μη διορισθούν με σύμβαση και να προσφέρουν στον λαό, αντί να είναι άνεργοι; Ή μήπως δεν είναι άνεργοι και θέλουν να βολευτούν εις το Πρυτανείον;