Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Βλάσης Γωγούσης

Τον Βλάση Γωγούση δεν είχα την τιμή να γνωρίσω προσωπικώς. Μου έκανε, όμως, εκείνος τη μεγάλη τιμή, διαβάζοντας άρθρα μου σ’ taxalia, να μου τηλεφωνήσει και να με ενθαρρύνει στα ....
γραφόμενά μου.

 Μου έκανε την ακόμη μεγαλύτερη τιμή να μου στείλει το βιβλίο του «Γιατί δεν αυτοκτόνησες;». Αυτός είναι ο λόγος που σε σωρεία άρθρων μου που δημοσιεύθηκαν στο ίδιο ιστολόγιο υπέγραφα ως «Φίλος του γιατρού Γωγούση». Διότι ήταν μεγάλη τιμή για μένα να με θεωρεί ο Βλάσης Γωγούσης φίλο του, έστω και μακρόθεν

Πρόκειται για ένα βιβλίο που κυριολεκτικά ρούφηξα και έκτοτε συνιστώ σε όποιον πάει να μου θυμίσει τον εμφύλιο ή συμμοριτοπόλεμο ή όπως άλλως θέλει κανείς να τον αποκαλεί. Δείγμα της νοοτροπίας και της σκέψης του Βλάση Γωγούση είναι το άρθρο τούτο.
https://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_4708.html

Όλες οι πληροφορίες για τον γιατρό συνέκλιναν στο ότι ήταν ο άνθρωπος που προσέφερε πολύ περισσότερα από όσα του προσέφεραν.

Δεν θέλω να γράψω επικήδειο, διότι δεν το αξίζω. Θέλω να γράψω μόνον πώς έφυγε από κοντά μας ένα ευπατρίδης. Ένα άξιο τέκνο της Ελλάδος.

Όποιος θέλει να κάνει μνημόσυνο στον Βλάση Γωγούση που απέδρασε σήμερα από τον μάταιο τούτο κόσμο, δεν έχει παρά να διαβάσει το βιβλίο του. Ούτε κεριά ούτε μητροπολίτες ούτε λαμπάδες ούτε χορωδίες.

Καλό Παράδεισο γιατρέ μου!

Σωτήριος Καλαμίτσης