Πολλοί ενοχλούν με τα σκίτσα τους και τα γραπτά τους. Απολύτως φυσιολογικό. Και πολλοί ενοχλούνται από τα ίδια σκίτσα και γραπτά. Και αυτό απολύτως φυσιολογικό.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
https://avmag.gr/111279/111279/
https://www.koutipandoras.gr/article/me-ton-arka-na-teleionoyme-ohi-me-tin-politiki-orthotita
Πολλοί ενοχλούν με τα σκίτσα τους και τα γραπτά τους. Απολύτως φυσιολογικό. Και πολλοί ενοχλούνται από τα ίδια σκίτσα και γραπτά. Και αυτό απολύτως φυσιολογικό. Περισσότερο από όλους, όμως, ενοχλήθηκαν, ως φαίνεται ο κ. Παπαϊωάννου και η κ. Λιάτσικου, οι οποίοι δεν αντέχουν τη φωνή τού Αρκάδος.
Πρέπει, λοιπόν, να φιμώσουμε τον Αρκάδα που με τα πνευματώδη και ευρηματικά σκίτσα του καυτηριάζει με απλό, αλλά αριστουργηματικό, τρόπο τη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα από την «υψηλή» πολιτική της εξαπάτησης και της αρπαχτής μέχρι την καθημερινότητά μας που κοσμούν η αβελτηρία, η αμνησία, το βόλεμα, ο ωχαδερφισμός και ο ραγιαδισμός, θυμίζοντάς μας συχνά-πυκνά πώς κάτι πρέπει να κάνουμε, για να αλλάξει αυτός ο τόπος και να γυρίσει πραγματικά σελίδα.
Οι κ.κ. Παπαϊωάννου και Λιάτσικου ασφαλώς και δικαιούνται να καταφέρονται κατά του Αρκάδος, καθότι αυτή είναι η πεμπτουσία τής ελευθερίας του λόγου. Το γεγονός, όμως, ότι αυτοί μπορούν να γράφουν ότι δεν τους αρέσει ο Αρκάς και πρέπει να εξοβελισθεί δεν τους αφήνει να σκεφτούν ότι και ο Αρκάς, αλλά και όσοι επικροτούν τα σκίτσα του, έχουν τα ίδια δικαιώματα για ελεύθερη και ακηδεμόνευτη έκφραση.
Να τελειώνουμε, λοιπόν, με τον Αρκάδα. Όπως ο άλλος που έλεγε «ή εμείς ή αυτοί», «ή τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν». Να μην μπορεί ο Αρκάς να σατιρίζει αυτούς που αποκαλούν ομοφοβικό και φασίστα όποιον δεν αρέσκεται στην ομοφυλοφιλία. Να μην μπορεί να γελοιοποιεί τους αριστερούς το πνεύμα με δεξιά τα θυλάκια. Να μην μπορεί να λέει τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Δεξιός, λοιπόν, ο Αρκάς, ακροδεξιός και φασίστας, επειδή αναδεικνύει τον υφέρποντα φασισμό και την υπερχειλή υποκρισία των προοδευτικών και αριστερών [μη χέσω] δυνάμεων.
Γεια σου ρε Αρκάδα λεβέντη. Τρίψε τους τη μούρη κι’ άσε τους να σκούζουν. Όσο σατιρίζεις τα καμώματα των ψευτοσοσιαλιστών, ψευτοσοσιαλδημοκρατών και λοιπών κεντροαριστερών και ακροαριστερών δυνάμεων, αυτό το συνονθύλευμα των δήθεν προοδευτικών τενεκέδων, μπορεί να συνέλθουμε κάποια στιγμή και να βγει κάτι καλό. ΄Ισως να μας φωτίσει το Άγιο Πνεύμα. Ωχ, τί έγραψα. Το Άγιο Πνεύμα. Lapsus calami-tsi. Θα με πάρει και θα με σηκώσει. Πρέπει να ξεχάσω να λέω «Θεέ μου», «βόηθα Παναγιά», «για όνομα του Θεού και της Παναγίας», «Χριστέ και Κύριε», να σταυροκοπιέμαι σε κάθε μαλακία που συναντώ, διότι θα μου την πέσουν οι προοδευτικοί και θα με κατατάξουν στους άλλους, τους οποίους πρέπει να τελειώσουν.
Να θυμίσω στους κ.κ. Λιάτσικου και Παπαϊωάννου ότι το Δικαστήριο του Στρασβούργου, ναι το δικαστήριο για τα δικαιώματα του ανθρώπου, δεν ευλογεί κείμενα όπως τα δικά τους. Επίσης, να τους θυμίσω
«Η έκφραση γνωμών αποτελεί συστατικό στοιχείο της προσωπικότητας και ιδιαιτερότητας του ανθρώπου. Η έκφραση γνώμης αποτελεί το σπουδαιότερο μέσο ανθρώπινης επικοινωνίας πέραν του γεγονότος ότι αποτελεί την κατ’ εξοχήν εκδήλωση της ανθρώπινης προσωπικότητας. Η περίφημη Rosa Luxemburg διατύπωσε την άποψη ότι «ελευθερία είναι πάντα η ελευθερία των διαφωνούντων», εκφράζοντας στην ουσία την ελευθερία της έκφρασης. Η εν λόγω φράση μάλιστα τελεί σε αρμονία με τη φράση που αποδίδεται στο Βολτέρο «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες», και η οποία σημάδεψε την περίοδο του Διαφωτισμού. Ο Ρήγας Φεραίος, μεγάλος Έλληνας λόγιος και συγγραφέας, ο οποίος μάλιστα θεωρείται πρόδρομος και πρωτεργάτης του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, διατύπωσε την άποψη ότι «Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά».*
Ασφαλώς και είσθε ελεύθεροι να γράφετε αυτά που γράφετε κ.κ. Λιάτσικου και Παπαϊωάννου. ΄Οπως και εγώ είμαι ελεύθερος να ασπάζομαι τη δασκαλίστικη απάντηση «Διότι οι άνθρωποι είναι αμόρφωτοι και εξαπατημένοι, χρειάζονται εκπαίδευση» στο ερώτημα «γιατί δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο;». Αφήστε, λοιπόν, τον Αρκάδα να πασχίζει να [μετα]μορφώσει τον κόσμο και να τον βγάλει από την απάτη, στην οποίαν είναι εγκλωβισμένος, και γράψτε ένα κείμενο για το τί αισθάνεσθε βλέποντας τούτη τη «φασιστική» γελοιογραφία.
Κι’ αν έχετε χρόνο, βρείτε μου ποιος φασίστας ευθύνεται για τούτο: ο Δήμαρχος, ο Περιφερειάρχης, ο Υπουργός Υποδομών ή άλλος τις;
Όσο για μένα, να σας συστηθώ:
αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοαριστεροκεντροαριστεροσοσιαλιστοδημοκρατοκεντρωοκεντροδεξιοδεξιοακροδεξιοφασιστοχουντοβασιλοουτοπιστής και έχω αυτές τις απορίες, τις οποίες παρακαλώ να μου λύσετε.
https://taxalia.blogspot.com/2012/08/blog-post_5293.html
Σώτος
*Από την εργασία του Παναγιώτη Θεότη «Το άρθρο 10 της ΕΣΔΑ για την ελευθερία της έκφρασης».
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
https://avmag.gr/111279/111279/
https://www.koutipandoras.gr/article/me-ton-arka-na-teleionoyme-ohi-me-tin-politiki-orthotita
Πολλοί ενοχλούν με τα σκίτσα τους και τα γραπτά τους. Απολύτως φυσιολογικό. Και πολλοί ενοχλούνται από τα ίδια σκίτσα και γραπτά. Και αυτό απολύτως φυσιολογικό. Περισσότερο από όλους, όμως, ενοχλήθηκαν, ως φαίνεται ο κ. Παπαϊωάννου και η κ. Λιάτσικου, οι οποίοι δεν αντέχουν τη φωνή τού Αρκάδος.
Πρέπει, λοιπόν, να φιμώσουμε τον Αρκάδα που με τα πνευματώδη και ευρηματικά σκίτσα του καυτηριάζει με απλό, αλλά αριστουργηματικό, τρόπο τη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα από την «υψηλή» πολιτική της εξαπάτησης και της αρπαχτής μέχρι την καθημερινότητά μας που κοσμούν η αβελτηρία, η αμνησία, το βόλεμα, ο ωχαδερφισμός και ο ραγιαδισμός, θυμίζοντάς μας συχνά-πυκνά πώς κάτι πρέπει να κάνουμε, για να αλλάξει αυτός ο τόπος και να γυρίσει πραγματικά σελίδα.
Οι κ.κ. Παπαϊωάννου και Λιάτσικου ασφαλώς και δικαιούνται να καταφέρονται κατά του Αρκάδος, καθότι αυτή είναι η πεμπτουσία τής ελευθερίας του λόγου. Το γεγονός, όμως, ότι αυτοί μπορούν να γράφουν ότι δεν τους αρέσει ο Αρκάς και πρέπει να εξοβελισθεί δεν τους αφήνει να σκεφτούν ότι και ο Αρκάς, αλλά και όσοι επικροτούν τα σκίτσα του, έχουν τα ίδια δικαιώματα για ελεύθερη και ακηδεμόνευτη έκφραση.
Να τελειώνουμε, λοιπόν, με τον Αρκάδα. Όπως ο άλλος που έλεγε «ή εμείς ή αυτοί», «ή τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν». Να μην μπορεί ο Αρκάς να σατιρίζει αυτούς που αποκαλούν ομοφοβικό και φασίστα όποιον δεν αρέσκεται στην ομοφυλοφιλία. Να μην μπορεί να γελοιοποιεί τους αριστερούς το πνεύμα με δεξιά τα θυλάκια. Να μην μπορεί να λέει τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.
Δεξιός, λοιπόν, ο Αρκάς, ακροδεξιός και φασίστας, επειδή αναδεικνύει τον υφέρποντα φασισμό και την υπερχειλή υποκρισία των προοδευτικών και αριστερών [μη χέσω] δυνάμεων.
Γεια σου ρε Αρκάδα λεβέντη. Τρίψε τους τη μούρη κι’ άσε τους να σκούζουν. Όσο σατιρίζεις τα καμώματα των ψευτοσοσιαλιστών, ψευτοσοσιαλδημοκρατών και λοιπών κεντροαριστερών και ακροαριστερών δυνάμεων, αυτό το συνονθύλευμα των δήθεν προοδευτικών τενεκέδων, μπορεί να συνέλθουμε κάποια στιγμή και να βγει κάτι καλό. ΄Ισως να μας φωτίσει το Άγιο Πνεύμα. Ωχ, τί έγραψα. Το Άγιο Πνεύμα. Lapsus calami-tsi. Θα με πάρει και θα με σηκώσει. Πρέπει να ξεχάσω να λέω «Θεέ μου», «βόηθα Παναγιά», «για όνομα του Θεού και της Παναγίας», «Χριστέ και Κύριε», να σταυροκοπιέμαι σε κάθε μαλακία που συναντώ, διότι θα μου την πέσουν οι προοδευτικοί και θα με κατατάξουν στους άλλους, τους οποίους πρέπει να τελειώσουν.
Να θυμίσω στους κ.κ. Λιάτσικου και Παπαϊωάννου ότι το Δικαστήριο του Στρασβούργου, ναι το δικαστήριο για τα δικαιώματα του ανθρώπου, δεν ευλογεί κείμενα όπως τα δικά τους. Επίσης, να τους θυμίσω
«Η έκφραση γνωμών αποτελεί συστατικό στοιχείο της προσωπικότητας και ιδιαιτερότητας του ανθρώπου. Η έκφραση γνώμης αποτελεί το σπουδαιότερο μέσο ανθρώπινης επικοινωνίας πέραν του γεγονότος ότι αποτελεί την κατ’ εξοχήν εκδήλωση της ανθρώπινης προσωπικότητας. Η περίφημη Rosa Luxemburg διατύπωσε την άποψη ότι «ελευθερία είναι πάντα η ελευθερία των διαφωνούντων», εκφράζοντας στην ουσία την ελευθερία της έκφρασης. Η εν λόγω φράση μάλιστα τελεί σε αρμονία με τη φράση που αποδίδεται στο Βολτέρο «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες», και η οποία σημάδεψε την περίοδο του Διαφωτισμού. Ο Ρήγας Φεραίος, μεγάλος Έλληνας λόγιος και συγγραφέας, ο οποίος μάλιστα θεωρείται πρόδρομος και πρωτεργάτης του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, διατύπωσε την άποψη ότι «Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά».*
Ασφαλώς και είσθε ελεύθεροι να γράφετε αυτά που γράφετε κ.κ. Λιάτσικου και Παπαϊωάννου. ΄Οπως και εγώ είμαι ελεύθερος να ασπάζομαι τη δασκαλίστικη απάντηση «Διότι οι άνθρωποι είναι αμόρφωτοι και εξαπατημένοι, χρειάζονται εκπαίδευση» στο ερώτημα «γιατί δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο;». Αφήστε, λοιπόν, τον Αρκάδα να πασχίζει να [μετα]μορφώσει τον κόσμο και να τον βγάλει από την απάτη, στην οποίαν είναι εγκλωβισμένος, και γράψτε ένα κείμενο για το τί αισθάνεσθε βλέποντας τούτη τη «φασιστική» γελοιογραφία.
Κι’ αν έχετε χρόνο, βρείτε μου ποιος φασίστας ευθύνεται για τούτο: ο Δήμαρχος, ο Περιφερειάρχης, ο Υπουργός Υποδομών ή άλλος τις;
Όσο για μένα, να σας συστηθώ:
αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοαριστεροκεντροαριστεροσοσιαλιστοδημοκρατοκεντρωοκεντροδεξιοδεξιοακροδεξιοφασιστοχουντοβασιλοουτοπιστής και έχω αυτές τις απορίες, τις οποίες παρακαλώ να μου λύσετε.
https://taxalia.blogspot.com/2012/08/blog-post_5293.html
Σώτος
*Από την εργασία του Παναγιώτη Θεότη «Το άρθρο 10 της ΕΣΔΑ για την ελευθερία της έκφρασης».