Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Οι μεγάλες καθυστερήσεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ πάνε στη βουλή

Ερώτηση στη Βουλή για την εξυπηρέτηση του κοινού της Θεσσαλονίκης και τις μεγάλες καθυστερήσεις από τον ΟΑΣΘ κατέθεσε σήμερα ...
( 4 Φεβρουρίου 2019) ο βουλευτής ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης

« Η κυβέρνηση ακολούθησε τακτική αποδόμησης του ΟΑΣΘ, αφού με την εσκεμμένη άρνηση καταβολής των κρατικών οφειλών δημιούργησε οικονομική ασφυξία και ….προχώρησε στην «κρατικοποίησή του» , υποσχόμενη καλύτερες υπηρεσίες και λιγότερες κρατικές δαπάνες. Σήμερα, 18 περίπου μήνες μετά, η κατάσταση της λειτουργίας του ΟΑΣΘ και η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι κάτι παραπάνω από τραγική»

Τα παραπάνω επισημαίνει ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σάββας Αναστασιάδης , στην ερώτηση που κατέθεσε προς Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη, τονίζοντας επιπλέον ότι η κατάσταση των λεωφορείων είναι κάκιστη και καθημερινά ακινητοποιούνται αρκετά από αυτά λόγω βλάβης στους δρόμους.

« Το 2016 ο μέσος όρος των κυκλοφορούντων λεωφορείων ήταν 480 , ενώ το 2018 ήταν 360… Τα ετήσια έσοδα το 2016 ήταν 56 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2018 μειώθηκαν στα 35 εκατομμύρια ευρώ»

Ρωτά, λοιπόν, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών να απαντήσει για την κατάσταση στη οποία οδήγησε τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης; Ποιο είναι το ύψος των χρημάτων που έχει καταβάλλει η κυβέρνηση στον ΟΑΣΘ από την ημέρα «κρατικοποίησης» μέχρι σήμερα; Ποιο είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης;