Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Γιάννης Σαρίδης: Δεν είχα ποτέ πρόθεση να φύγω από το κόμμα, δεν θα ψηφίσω τη συνθηκολόγηση των Πρεσπών

Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΙΔΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 104,6

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΙΔΗΣ : «Δεν είχα ποτέ πρόθεση να φύγω από το κόμμα »
«Εγώ δεν είχα ποτέ τέτοια πρόθεση», λέει ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων, Ιωάννης Σαρίδης, σχολιάζοντας τις φήμες που τον θέλουν να είναι με το ένα πόδι εκτός του κόμματος, μετά το περιστατικό με τον κ. Καβαδέλλα.

Αναφερόμενος στο θέμα των αποχωρήσεων και του γενικότερου κλίματος στην Ένωση Κεντρώων ο κ. Σαρίδης είπε: «Ας παραδεχτούμε την αλήθεια και λίγο γενναίοι να είμαστε. Υπάρχει πρόβλημα, το οποίο οφείλαμε εδώ και πάρα πολύ καιρό να βρούμε τις λύσεις που έπρεπε»

Στη συνέχεια είπε: «Για λόγους ευθιξίας υπέβαλλα την παραίτησή μου από γραμματέας τη ΚΟ και συμπλήρωσε: «Έχω δεχτεί μεγάλη λάσπη το τελευταίο χρονικό διάστημα»

Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει κάποια διαφορά με το κόμμα ο κ. Σαρίδης είπε: «Ιδεολογική διαφορά με το κόμμα δεν έχω», ενώ ξεκαθάρισε πως ούτε τον ΣΥΡΙΖΑ έχει σκοπό να στηρίξει ούτε να ψηφίσει τη συμφωνία (σημ.makpress: ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ είναι, όχι συμφωνία!) των Πρεσπών. Τόνισε μάλιστα:« πως είναι δυνατόν, πως είναι δυνατόν να στηρίξω εγώ τη συμφωνία των Πρεσπών όταν διαφωνώ με το όνομα Μακεδονία, αφήστε και την εθνότητα και την ταυτότητα κι όλα τα υπόλοιπα».
www.themaradio.gr
FB: # ΘΕΜΑ Radio 104,6
Τwitter: Τhema_radiο

Απάντηση του Γιάννη Σαρίδη προς ηλίθιους


Φεύγει και ο Βουλευτής Αριστείδης Φωκάς από την ΈΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ