Ο κ. Ι. Φωτιάδης νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης- «Νέοι Ορίζοντες»
-Οι προτεραιότητες της νέας διοίκησης
- Αγωνία για το μέλλον των επιχειρήσεων και της πόλης
O κ. Ιωάννης Φωτιάδης είναι ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης -«Νέοι Ορίζοντες» παίρνοντας τη «σκυτάλη» από τον κ. Γεώργιο Ιωαννίδη ο οποίος βρισκόταν στην ηγεσία του Συνδέσμου από την ίδρυσή του, τον Δεκέμβριο του 2012, έως σήμερα.
Την περασμένη εβδομάδα διεξήχθησαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο χτες, Τρίτη (18/7) συγκροτήθηκε σε Σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Ιωάννης Φωτιάδης, α’ αντιπρόεδρος: Γεώργιος Ιωαννίδης, β’ αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μαραντέλος, γ’ αντιπρόεδρος: Χρήστος Αραμπατζής, Γενικός Γραμματέας: Θεόδωρος Μωϋσίδης, Ταμίας: Σάββας Μουρατίδης και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Κυριάκος Τσαταλμπασίδης.
Για την Ελεγκτική Επιτροπή εξελέγησαν οι: Ελένη Ταχματζίδου και Γεώργιος Καρυπίδης, ενώ το τρίτο μέλος θα αναδειχτεί μετά από κλήρωση ανάμεσα στον Αθανάσιο Νικολόπουλο και τον Στυλιανό Χαριτωνίδη οι οποίοι πήραν ίδιο αριθμό ψήφων.
Οι προτεραιότητες
Απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες οι οποίοι συγκροτούν το νέο ΔΣ του Συνδέσμου ο νέος πρόεδρός του, Ιωάννης Φωτιάδης, αφού τους ευχαρίστησε για τη μαζική συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, διαβεβαίωσε ότι ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης –«Νέοι Ορίζοντες» θα εξακολουθήσει να παρεμβαίνει πάνω σε όλα τα ζητήματα που επηρεάζουν οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα και θα προσπαθεί να σταθεί –με όσα μέσα διαθέτει- αρωγός προς τις επιχειρήσεις- μέλη του. Ιδιαίτερη έμφαση, είπε, θα δοθεί στην ενημέρωση των μελών σχετικά με προγράμματα και εργαλεία που «τρέχουν» σήμερα για τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων και επαγγελματιών και τα οποία μπορούν να δώσουν «ανάσα» στο επιχειρείν ώστε να πάρει «στροφές» η μηχανή της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
Στην ομιλία του ο κ. Φωτιάδης επισήμανε πως ο σύνδεσμος θα συνεχίσει να δίνει «μάχη» για την επίλυση μιας σειράς προβλημάτων που συνθλίβουν τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες όπως η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, ο φορολογικός Αρμαγεδδώνας που «σαρώνει» την όποια υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα έχει απομείνει στη χώρα, οι συσσωρευμένες οφειλές προς τα ασφαλιστικά ταμεία και την εφορία και το αυξημένο κόστος παραγωγής και ενέργειας.
Το τελευταίο «κύμα» λουκέτων εάν…
«Η κυβέρνηση επιμένει να κινείται στη λανθασμένη –όπως αποδείχτηκε εκ του αποτελέσματος- συνταγή των φόρων βυθίζοντας περαιτέρω την ελληνική οικονομία στην ύφεση», είπε χαρακτηριστικά ο νέος πρόεδρος του συνδέσμου ο οποίος εκτιμά πως αν δεν υπάρξει άμεσα αλλαγή πολιτικής τότε «θα είναι αναπόφευκτο ένα νέο κύμα λουκέτων στην αγορά το οποίο θα είναι και το… τελευταίο, καθώς θα εξαφανισθεί ολοσχερώς η ελληνική μεσαία και μικρή επιχείρηση».
Η καθημερινότητα
Επίσης ο κ. Φωτιάδης υπογράμμισε ότι η νέα διοίκηση του Συνδέσμου θα εντείνει τις πιέσεις προς την κυβέρνηση ώστε να λάβει μέτρα για την επανεκκίνηση της οικονομίας, αλλά και να επιλύσει μια σειρά προβλημάτων που επηρεάζουν την καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης ειδικότερα. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη επιτάχυνσης των μεγάλων έργων όπως η κατασκευή του μετρό, η αναβάθμιση του αεροδρομίου και της Βιομηχανικής Περιοχής στη Σίνδο, καθώς και η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για τις επενδύσεις στο λιμάνι προκειμένου να βγει η πόλη από το τέλμα στο οποίο έχει οδηγηθεί τα τελευταία χρόνια και να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην περιοχή.
ΟΑΣΘ: Η κρατικοποίηση δεν είναι λύση
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο ζήτημα του ΟΑΣΘ που επηρεάζει όχι μόνο τους εργαζόμενους αλλά και τις επιχειρήσεις της πόλης, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες βίωσαν τις αρνητικές επιπτώσεις της ακινησίας των λεωφορείων με την αγορά να βρίσκεται -για πολλοστή φορά- σε απόγνωση, οδηγούμενη σε πλήρη διάλυση.
Σύμφωνα με τον κ. Φωτιάδη η λύση που επελέγη από την κυβέρνηση με την κρατικοποίηση του Οργανισμού δεν αποκλείεται να πυροδοτήσει νέο γύρο προβλημάτων που θα σημάνει νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό και τις επιχειρήσεις. «Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εντάσσει τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών στο Υπερταμείο και ιδιωτικοποιεί ό,τι έχει απομείνει υπό την ‘’ομπρέλα’’ του Δημοσίου, ο κ. Σπίρτζης καταθέτει νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, γεγονός που αναμένεται να επιβαρύνει περαιτέρω τον κρατικό προϋπολογισμό», σημειώνει ο κ. Φωτιάδης ο οποίος διερωτάται, επίσης, εάν η κυβέρνηση έχει ενημερώσει για το σχέδιό της, τους ευρωπαϊκούς θεσμούς ή θα υποχρεωθεί για άλλη μια φορά να «μαζέψει» το νομοσχέδιο προκαλώντας νέα αναστάτωση στην πόλη.
Όπως, επίσης, εξήγησε ο νέος πρόεδρος του ΣΕΘ- «Νέοι Ορίζοντες» είναι ορατός ο κίνδυνος οι μέτοχοι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη, ενώ παραβιάζεται και η ευρωπαϊκή νομοθεσία, καθώς οποιαδήποτε αλλαγή του καθεστώτος του ΟΑΣΘ δεν μπορεί να γίνει πριν τις 3 Δεκεμβρίου 2019, οπότε λήγει η ισχύουσα σύμβαση μεταξύ του Δημοσίου και του Οργανισμού.
Ο κ. Φωτιάδης επισήμανε ακόμη πως πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις στον ΟΑΣΘ σε επίπεδο εξορθολογισμού του τρόπου λειτουργίας του μοναδικού δημόσιου μέσου μεταφοράς που διαθέτει αυτή τη στιγμή η πόλη, αλλά σε καμία περίπτωση η κρατικοποίηση δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση, καθώς θα κοστίσει πολύ περισσότερο στον ελληνικό λαό, ενώ δεν αποκλείεται η πόλη να βρεθεί για ακόμη φορά σε ένα νέο αδιέξοδο.
-Οι προτεραιότητες της νέας διοίκησης
- Αγωνία για το μέλλον των επιχειρήσεων και της πόλης
O κ. Ιωάννης Φωτιάδης είναι ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης -«Νέοι Ορίζοντες» παίρνοντας τη «σκυτάλη» από τον κ. Γεώργιο Ιωαννίδη ο οποίος βρισκόταν στην ηγεσία του Συνδέσμου από την ίδρυσή του, τον Δεκέμβριο του 2012, έως σήμερα.
Την περασμένη εβδομάδα διεξήχθησαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο χτες, Τρίτη (18/7) συγκροτήθηκε σε Σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Ιωάννης Φωτιάδης, α’ αντιπρόεδρος: Γεώργιος Ιωαννίδης, β’ αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μαραντέλος, γ’ αντιπρόεδρος: Χρήστος Αραμπατζής, Γενικός Γραμματέας: Θεόδωρος Μωϋσίδης, Ταμίας: Σάββας Μουρατίδης και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Κυριάκος Τσαταλμπασίδης.
Για την Ελεγκτική Επιτροπή εξελέγησαν οι: Ελένη Ταχματζίδου και Γεώργιος Καρυπίδης, ενώ το τρίτο μέλος θα αναδειχτεί μετά από κλήρωση ανάμεσα στον Αθανάσιο Νικολόπουλο και τον Στυλιανό Χαριτωνίδη οι οποίοι πήραν ίδιο αριθμό ψήφων.
Οι προτεραιότητες
Απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες οι οποίοι συγκροτούν το νέο ΔΣ του Συνδέσμου ο νέος πρόεδρός του, Ιωάννης Φωτιάδης, αφού τους ευχαρίστησε για τη μαζική συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, διαβεβαίωσε ότι ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης –«Νέοι Ορίζοντες» θα εξακολουθήσει να παρεμβαίνει πάνω σε όλα τα ζητήματα που επηρεάζουν οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα και θα προσπαθεί να σταθεί –με όσα μέσα διαθέτει- αρωγός προς τις επιχειρήσεις- μέλη του. Ιδιαίτερη έμφαση, είπε, θα δοθεί στην ενημέρωση των μελών σχετικά με προγράμματα και εργαλεία που «τρέχουν» σήμερα για τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων και επαγγελματιών και τα οποία μπορούν να δώσουν «ανάσα» στο επιχειρείν ώστε να πάρει «στροφές» η μηχανή της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
Στην ομιλία του ο κ. Φωτιάδης επισήμανε πως ο σύνδεσμος θα συνεχίσει να δίνει «μάχη» για την επίλυση μιας σειράς προβλημάτων που συνθλίβουν τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες όπως η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, ο φορολογικός Αρμαγεδδώνας που «σαρώνει» την όποια υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα έχει απομείνει στη χώρα, οι συσσωρευμένες οφειλές προς τα ασφαλιστικά ταμεία και την εφορία και το αυξημένο κόστος παραγωγής και ενέργειας.
Το τελευταίο «κύμα» λουκέτων εάν…
«Η κυβέρνηση επιμένει να κινείται στη λανθασμένη –όπως αποδείχτηκε εκ του αποτελέσματος- συνταγή των φόρων βυθίζοντας περαιτέρω την ελληνική οικονομία στην ύφεση», είπε χαρακτηριστικά ο νέος πρόεδρος του συνδέσμου ο οποίος εκτιμά πως αν δεν υπάρξει άμεσα αλλαγή πολιτικής τότε «θα είναι αναπόφευκτο ένα νέο κύμα λουκέτων στην αγορά το οποίο θα είναι και το… τελευταίο, καθώς θα εξαφανισθεί ολοσχερώς η ελληνική μεσαία και μικρή επιχείρηση».
Η καθημερινότητα
Επίσης ο κ. Φωτιάδης υπογράμμισε ότι η νέα διοίκηση του Συνδέσμου θα εντείνει τις πιέσεις προς την κυβέρνηση ώστε να λάβει μέτρα για την επανεκκίνηση της οικονομίας, αλλά και να επιλύσει μια σειρά προβλημάτων που επηρεάζουν την καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης ειδικότερα. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη επιτάχυνσης των μεγάλων έργων όπως η κατασκευή του μετρό, η αναβάθμιση του αεροδρομίου και της Βιομηχανικής Περιοχής στη Σίνδο, καθώς και η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για τις επενδύσεις στο λιμάνι προκειμένου να βγει η πόλη από το τέλμα στο οποίο έχει οδηγηθεί τα τελευταία χρόνια και να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην περιοχή.
ΟΑΣΘ: Η κρατικοποίηση δεν είναι λύση
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο ζήτημα του ΟΑΣΘ που επηρεάζει όχι μόνο τους εργαζόμενους αλλά και τις επιχειρήσεις της πόλης, οι οποίοι τους τελευταίους μήνες βίωσαν τις αρνητικές επιπτώσεις της ακινησίας των λεωφορείων με την αγορά να βρίσκεται -για πολλοστή φορά- σε απόγνωση, οδηγούμενη σε πλήρη διάλυση.
Σύμφωνα με τον κ. Φωτιάδη η λύση που επελέγη από την κυβέρνηση με την κρατικοποίηση του Οργανισμού δεν αποκλείεται να πυροδοτήσει νέο γύρο προβλημάτων που θα σημάνει νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό και τις επιχειρήσεις. «Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση εντάσσει τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών στο Υπερταμείο και ιδιωτικοποιεί ό,τι έχει απομείνει υπό την ‘’ομπρέλα’’ του Δημοσίου, ο κ. Σπίρτζης καταθέτει νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, γεγονός που αναμένεται να επιβαρύνει περαιτέρω τον κρατικό προϋπολογισμό», σημειώνει ο κ. Φωτιάδης ο οποίος διερωτάται, επίσης, εάν η κυβέρνηση έχει ενημερώσει για το σχέδιό της, τους ευρωπαϊκούς θεσμούς ή θα υποχρεωθεί για άλλη μια φορά να «μαζέψει» το νομοσχέδιο προκαλώντας νέα αναστάτωση στην πόλη.
Όπως, επίσης, εξήγησε ο νέος πρόεδρος του ΣΕΘ- «Νέοι Ορίζοντες» είναι ορατός ο κίνδυνος οι μέτοχοι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη, ενώ παραβιάζεται και η ευρωπαϊκή νομοθεσία, καθώς οποιαδήποτε αλλαγή του καθεστώτος του ΟΑΣΘ δεν μπορεί να γίνει πριν τις 3 Δεκεμβρίου 2019, οπότε λήγει η ισχύουσα σύμβαση μεταξύ του Δημοσίου και του Οργανισμού.
Ο κ. Φωτιάδης επισήμανε ακόμη πως πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις στον ΟΑΣΘ σε επίπεδο εξορθολογισμού του τρόπου λειτουργίας του μοναδικού δημόσιου μέσου μεταφοράς που διαθέτει αυτή τη στιγμή η πόλη, αλλά σε καμία περίπτωση η κρατικοποίηση δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση, καθώς θα κοστίσει πολύ περισσότερο στον ελληνικό λαό, ενώ δεν αποκλείεται η πόλη να βρεθεί για ακόμη φορά σε ένα νέο αδιέξοδο.