Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Όλοι οι "λίγοι" ηγέτες έχουν την ίδια δικαιολογία

Στη showbiz υπάρχει προς διάσημους συνεντευξιαζόμενους (τραγουδιστές, ηθοποιούς κ.λ.π.) η κλασική ερώτηση:
"πες μας μερικά ελαττώματά σου" και πάντα ο συνεντευξιαζόμενος απαντά παραθέτοντας το ίδιο ....προτέρημα, ως ελάττωμα: "εμπιστεύομαι λάθος ανθρώπους".

Κανείς , ποτέ, δεν ανέφερε ένα αληθινό του ελάττωμα ("είμαι καραγκιόζης, είμαι απατεώνας, μεθάω συχνά, είμαι τσιγκούνης, έφαγα λεφτά από τον κουμπάρο μου", ή τέλος πάντων κάτι που να είναι πραγματικό ελάττωμα).

Κάτι τέτοιο κάνουν και οι πολιτικοί: όταν εξαπατούν τους πολίτες, όταν γίνεται αντιληπτό ότι είναι "λίγοι", επικαλούνται ως μοναδικό τους λάθος την "κακή επιλογή συνεργατών". Έτσι, ώστε ο "ηγέτης" να παραμένει αλώβητος, όπως ο δειλός προπονητής, που στις επιτυχίες λέει "εγώ είμαι προπονηταράς, χάρις σε μένα κερδίζει η ομάδα" και στις αποτυχίες "εμπιστεύθηκα λάθος παίκτες", ή όπως ο κακός ποδοσφαιριστής, που όταν "σέρνεται" στο γήπεδο και τον ρωτάνε πού οφείλεται η κακή του απόδοση, δεν παραδέχεται ότι είναι ανίκανος ο ίδιος, αλλά ότι "δεν τον τροφοδοτούν σωστά οι συμπαίκτες του".

Β.Πρ. makpress