Στις καλένδες έχουν παραπεμφθεί οι επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την δυτική πλευρά της πόλης, ενώ .....
την ίδια στιγμή στην Αττική μετά το Πάσχα αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, μήκους 14 χιλιομέτρων με 14 νέους σταθμούς.
Όπως επισημαίνει ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, μέχρι το τέλος του 2014 είχαν ολοκληρωθεί οι γεωτεχνικές έρευνες και είχε ξεκινήσει από τις υπηρεσίες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ η εκπόνηση των μελετών για το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Σταυρούπολη – Ευκαρπία, το οποίο θα περιελάμβανε 5,26 χλμ. σήραγγας και 5 σταθμούς (Νεάπολη, Παύλου Μελά, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία). Το έργο θα εξυπηρετεί περίπου 80.000 επιβάτες ημερησίως και έχει προϋπολογισμό 500 εκ. €.
Ερωτάται, λοιπόν, ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. σε ποια φάση βρίσκεται η διαδικασία εκπόνησης των μελετών, όπως και η αντίστοιχη εξασφάλιση των απαιτουμένων για την κατασκευή πόρων;
Την απάντηση την οφείλουν στους κατοίκους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, οι οποίοι βλέπουν να απομακρύνεται πολύ, χρονικά, μια σημαντική προοπτική ανάπτυξης για την περιοχή.
_____________________________________________
Γραφείο Στράτου Σιμόπουλου
την ίδια στιγμή στην Αττική μετά το Πάσχα αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, μήκους 14 χιλιομέτρων με 14 νέους σταθμούς.
Όπως επισημαίνει ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, μέχρι το τέλος του 2014 είχαν ολοκληρωθεί οι γεωτεχνικές έρευνες και είχε ξεκινήσει από τις υπηρεσίες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ η εκπόνηση των μελετών για το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Σταυρούπολη – Ευκαρπία, το οποίο θα περιελάμβανε 5,26 χλμ. σήραγγας και 5 σταθμούς (Νεάπολη, Παύλου Μελά, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία). Το έργο θα εξυπηρετεί περίπου 80.000 επιβάτες ημερησίως και έχει προϋπολογισμό 500 εκ. €.
Ερωτάται, λοιπόν, ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. σε ποια φάση βρίσκεται η διαδικασία εκπόνησης των μελετών, όπως και η αντίστοιχη εξασφάλιση των απαιτουμένων για την κατασκευή πόρων;
Την απάντηση την οφείλουν στους κατοίκους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, οι οποίοι βλέπουν να απομακρύνεται πολύ, χρονικά, μια σημαντική προοπτική ανάπτυξης για την περιοχή.
_____________________________________________
Γραφείο Στράτου Σιμόπουλου