Τι είπε για ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης
Ο ραγδαία ανερχόμενος βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Α. Καραμανλής , εκφώνησε ομιλία για τις τρέχουσες εξελίξεις στη Θεσσαλονίκη, σε συνεστίαση της ΝΟΔΕ Β' Θεσσαλονικης της.....
ΝΔ.
Τα κυριότερα σημεία της παρέμβασής του ήταν τα εξής:
Για την Οικονομική κρίση:
Από το 2009 υπάρχει κάποιος που μας είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για την οικονομική κρίση που θα έρχονταν. Κάποιος που είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
Ο Θεσσαλονικιός τ. Πρωθυπουργός, ο άνθρωπος που ηγήθηκε αυτής της παράταξης σε δύσκολες στιγμές και την οδήγησε σε μεγάλες επιτυχίες, ο Κώστας Καραμανλής.
Είχε το θάρρος όχι μόνο να προκηρύξει εκλογές, αλλά και να πει στους πολίτες την αλήθεια.
Αν τότε οι Έλληνες τον είχαμε ακούσει, σήμερα μπορεί να ήταν όλα θα ήταν διαφορετικά.
Για τα φαινόμενα Λαϊκισμού:
Δυστυχώς, όμως, οι πολίτες ακολούθησαν αυτούς που τους χάιδευαν τα αυτιά… Αυτούς που έλεγαν ότι «λεφτά υπάρχουν»…
Και τελικά, ούτε λεφτά υπήρχαν, αλλά ούτε και ο πολιτικός αρχηγός που τα έταζε αυτά υπάρχει σήμερα μέσα στη Βουλή. Και παρέσυρε μαζί του ένα κόμμα που κυριαρχούσε στην πολιτική σκηνή επί δεκαετίες, αλλά βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση και έφτασε κοντά στο πολιτικό περιθώριο.
Ας το θυμούνται όλοι αυτό:
Αυτή είναι, αργά ή γρήγορα, η μοίρα όλων, που σε κρίσιμες περιόδους υποκύπτουν στη γοητεία του λαϊκισμού και παίζουν με τη μοίρα του τόπου.
Για την επιστροφή Παπανδρέου:
Τώρα μαθαίνουμε ότι επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος.
Δεν θέλω να επέμβω στα εσωτερικά κανενός άλλου κόμματος, απλώς νομίζω ότι στην πολιτική είναι επικίνδυνο να μην ακούς τι λένε οι πολίτες.
Φαίνεται, όμως, ότι κάποιοι, αφού αμφιταλαντεύτηκαν ανάμεσα στο λαϊκισμό και την υπευθυνότητα, τελικά κλίνουν προς την παράδοση του παλιού, καλού ΠΑΣΟΚ.
Σήμερα, η χώρα έχει ανάγκη υπεύθυνες πολιτικές δυνάμεις κι όχι από τα αποπαίδια του παλαιού παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ.
Γιατί η πατρίδα μας έχει ανάγκη την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας:
Πρώτον, ακριβώς επειδή βιώνουμε μια τεράστια κρίση, και η ιστορία έχει δείξει ότι πάντα, από τη μεταπολεμική περίοδο μέχρι τη μεταπολίτευση, ήταν η δική μας παράταξη που έβγαζε την Ελλάδα από την κρίση και την έστηνε ξανά στα πόδια της.
Δεύτερον, γιατί αυτή η κρίση, για να αντιμετωπιστεί, χρειάζεται μια παράταξη που να πιστεύει ειλικρινά στην ελεύθερη οικονομία και στον ευρωπαϊκό δημοκρατικό προσανατολισμό της χώρας.
Τρίτον, γιατί χρειάζεται όσο ποτέ μια παράταξη προσηλωμένη στο «Ανήκομεν εις τη Δύσιν», αλλά και πανέτοιμη να κάνει σοβαρή κριτική στους Ευρωπαίους όποτε χρειαστεί.
Τέλος, η χώρα χρειάζεται την Κεντροδεξιά, για να αντιμετωπίσει τη ζημιά που της κάνει αυτή η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά».
Για το τι θα πράξει η Νέα Δημοκρατία:
Η ευθύνη της Ν.Δ. είναι να γιατρέψει τις πληγές που έχει ανοίξει αυτή η κυβέρνηση.
Να μπει ένα τέλος στην υπερφορολόγηση. Χρειάζεται εξορθολογισμός.
Δίκαιη, σταθερή και για τα σημερινά δεδομένα χαμηλή φορολογία.
Ο πολίτης έχει το δικαίωμα να κρατήσει τα περισσότερα από όσα κερδίζει.
Να μπει ένα τέλος στο κράτος δυνάστη.
Χρειαζόμαστε όσο ποτέ ένα κράτος που να έχει ρόλο επόπτη, που εγγυάται τον υγιή ανταγωνισμό. Ένα κράτος αρωγό.
Ένα βιώσιμο κοινωνικό κράτος που μοιράζει με ευαισθησία και δικαιοσύνη τα αγαθά του.
Γιατί οι φιλελεύθερες ιδέες, τότε μόνο έχουν αξία, όταν υπηρετούν τους πολλούς.
Όταν κάνουν καλύτερη τη ζωή του καθενός και της καθεμίας ξεχωριστά, αλλά και όλων μας μαζί.
Και βέβαια, η πατρίδα μας χρειάζεται και κάτι ακόμα: Ένα ελληνικό σχέδιο εξόδου από την κρίση και σταθερής πορείας προς τα εμπρός.
Για τον ΟΑΣΘ:
Αυτοί που θα τα άλλαζαν όλα, δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν ούτε καν τις πιο απλές πτυχές της καθημερινότητάς μας.
Μην πάτε μακριά, εσείς οι Θεσσαλονικείς το ξέρετε από πρώτο χέρι αυτό, με την απίστευτη ταλαιπωρία που έχετε υποστεί από την υπόθεση του ΟΑΣΘ.
Δεν τους φταίνε ούτε τα μνημόνια, ούτε οι ξένοι, ούτε η αντιπολίτευση, ούτε κανείς…
Τούς φταίει μόνο η ανικανότητά τους να λύσουν το παραμικρό πρόβλημα, να κάνουν τον πιο στοιχειώδη σχεδιασμό, για αυτό το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί με τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης:
Χρειάζονται και τα μεγάλα, τα αναγκαία έργα υποδομής, που είχαν σταματήσει με τα capital controls, τη στάση πληρωμών του δημοσίου και την κατάρρευση των εισροών από το ΕΣΠΑ…
Ξέρετε καλά, εδώ στη Θεσσαλονίκη, πόσο σημαντικά είναι τα έργα υποδομής, αλλά και πόσο λείπουν από μία σύγχρονη πόλη…
Δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το Μετρό Θεσσαλονίκης. Το έργο που σας έταζαν επί τόσα χρόνια αλλά είχε καταντήσει ανέκδοτο και ποτέ δεν ξεκινούσε.
Για να έρθει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, του Κώστα Καραμανλή, να το ξεκινήσει την περίοδο 2004-2009… Και μετά να κολλήσει ξανά μετά στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και της κρατικής ανικανότητας …
Όμως μόνο σημαντικά έργα υποδομής μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα πάψει μια μέρα σε αυτή τη χώρα η ανισότητα.
Θα μπει ένα τέλος στον υδροκεφαλισμό.
Στην υπερσυγκέντρωση των πάντων σε μια πόλη.
Ο ραγδαία ανερχόμενος βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Α. Καραμανλής , εκφώνησε ομιλία για τις τρέχουσες εξελίξεις στη Θεσσαλονίκη, σε συνεστίαση της ΝΟΔΕ Β' Θεσσαλονικης της.....
ΝΔ.
Τα κυριότερα σημεία της παρέμβασής του ήταν τα εξής:
Για την Οικονομική κρίση:
Από το 2009 υπάρχει κάποιος που μας είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για την οικονομική κρίση που θα έρχονταν. Κάποιος που είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
Ο Θεσσαλονικιός τ. Πρωθυπουργός, ο άνθρωπος που ηγήθηκε αυτής της παράταξης σε δύσκολες στιγμές και την οδήγησε σε μεγάλες επιτυχίες, ο Κώστας Καραμανλής.
Είχε το θάρρος όχι μόνο να προκηρύξει εκλογές, αλλά και να πει στους πολίτες την αλήθεια.
Αν τότε οι Έλληνες τον είχαμε ακούσει, σήμερα μπορεί να ήταν όλα θα ήταν διαφορετικά.
Για τα φαινόμενα Λαϊκισμού:
Δυστυχώς, όμως, οι πολίτες ακολούθησαν αυτούς που τους χάιδευαν τα αυτιά… Αυτούς που έλεγαν ότι «λεφτά υπάρχουν»…
Και τελικά, ούτε λεφτά υπήρχαν, αλλά ούτε και ο πολιτικός αρχηγός που τα έταζε αυτά υπάρχει σήμερα μέσα στη Βουλή. Και παρέσυρε μαζί του ένα κόμμα που κυριαρχούσε στην πολιτική σκηνή επί δεκαετίες, αλλά βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση και έφτασε κοντά στο πολιτικό περιθώριο.
Ας το θυμούνται όλοι αυτό:
Αυτή είναι, αργά ή γρήγορα, η μοίρα όλων, που σε κρίσιμες περιόδους υποκύπτουν στη γοητεία του λαϊκισμού και παίζουν με τη μοίρα του τόπου.
Για την επιστροφή Παπανδρέου:
Τώρα μαθαίνουμε ότι επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος.
Δεν θέλω να επέμβω στα εσωτερικά κανενός άλλου κόμματος, απλώς νομίζω ότι στην πολιτική είναι επικίνδυνο να μην ακούς τι λένε οι πολίτες.
Φαίνεται, όμως, ότι κάποιοι, αφού αμφιταλαντεύτηκαν ανάμεσα στο λαϊκισμό και την υπευθυνότητα, τελικά κλίνουν προς την παράδοση του παλιού, καλού ΠΑΣΟΚ.
Σήμερα, η χώρα έχει ανάγκη υπεύθυνες πολιτικές δυνάμεις κι όχι από τα αποπαίδια του παλαιού παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ.
Γιατί η πατρίδα μας έχει ανάγκη την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας:
Πρώτον, ακριβώς επειδή βιώνουμε μια τεράστια κρίση, και η ιστορία έχει δείξει ότι πάντα, από τη μεταπολεμική περίοδο μέχρι τη μεταπολίτευση, ήταν η δική μας παράταξη που έβγαζε την Ελλάδα από την κρίση και την έστηνε ξανά στα πόδια της.
Δεύτερον, γιατί αυτή η κρίση, για να αντιμετωπιστεί, χρειάζεται μια παράταξη που να πιστεύει ειλικρινά στην ελεύθερη οικονομία και στον ευρωπαϊκό δημοκρατικό προσανατολισμό της χώρας.
Τρίτον, γιατί χρειάζεται όσο ποτέ μια παράταξη προσηλωμένη στο «Ανήκομεν εις τη Δύσιν», αλλά και πανέτοιμη να κάνει σοβαρή κριτική στους Ευρωπαίους όποτε χρειαστεί.
Τέλος, η χώρα χρειάζεται την Κεντροδεξιά, για να αντιμετωπίσει τη ζημιά που της κάνει αυτή η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά».
Για το τι θα πράξει η Νέα Δημοκρατία:
Η ευθύνη της Ν.Δ. είναι να γιατρέψει τις πληγές που έχει ανοίξει αυτή η κυβέρνηση.
Να μπει ένα τέλος στην υπερφορολόγηση. Χρειάζεται εξορθολογισμός.
Δίκαιη, σταθερή και για τα σημερινά δεδομένα χαμηλή φορολογία.
Ο πολίτης έχει το δικαίωμα να κρατήσει τα περισσότερα από όσα κερδίζει.
Να μπει ένα τέλος στο κράτος δυνάστη.
Χρειαζόμαστε όσο ποτέ ένα κράτος που να έχει ρόλο επόπτη, που εγγυάται τον υγιή ανταγωνισμό. Ένα κράτος αρωγό.
Ένα βιώσιμο κοινωνικό κράτος που μοιράζει με ευαισθησία και δικαιοσύνη τα αγαθά του.
Γιατί οι φιλελεύθερες ιδέες, τότε μόνο έχουν αξία, όταν υπηρετούν τους πολλούς.
Όταν κάνουν καλύτερη τη ζωή του καθενός και της καθεμίας ξεχωριστά, αλλά και όλων μας μαζί.
Και βέβαια, η πατρίδα μας χρειάζεται και κάτι ακόμα: Ένα ελληνικό σχέδιο εξόδου από την κρίση και σταθερής πορείας προς τα εμπρός.
Για τον ΟΑΣΘ:
Αυτοί που θα τα άλλαζαν όλα, δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν ούτε καν τις πιο απλές πτυχές της καθημερινότητάς μας.
Μην πάτε μακριά, εσείς οι Θεσσαλονικείς το ξέρετε από πρώτο χέρι αυτό, με την απίστευτη ταλαιπωρία που έχετε υποστεί από την υπόθεση του ΟΑΣΘ.
Δεν τους φταίνε ούτε τα μνημόνια, ούτε οι ξένοι, ούτε η αντιπολίτευση, ούτε κανείς…
Τούς φταίει μόνο η ανικανότητά τους να λύσουν το παραμικρό πρόβλημα, να κάνουν τον πιο στοιχειώδη σχεδιασμό, για αυτό το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί με τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης:
Χρειάζονται και τα μεγάλα, τα αναγκαία έργα υποδομής, που είχαν σταματήσει με τα capital controls, τη στάση πληρωμών του δημοσίου και την κατάρρευση των εισροών από το ΕΣΠΑ…
Ξέρετε καλά, εδώ στη Θεσσαλονίκη, πόσο σημαντικά είναι τα έργα υποδομής, αλλά και πόσο λείπουν από μία σύγχρονη πόλη…
Δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το Μετρό Θεσσαλονίκης. Το έργο που σας έταζαν επί τόσα χρόνια αλλά είχε καταντήσει ανέκδοτο και ποτέ δεν ξεκινούσε.
Για να έρθει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, του Κώστα Καραμανλή, να το ξεκινήσει την περίοδο 2004-2009… Και μετά να κολλήσει ξανά μετά στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και της κρατικής ανικανότητας …
Όμως μόνο σημαντικά έργα υποδομής μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα πάψει μια μέρα σε αυτή τη χώρα η ανισότητα.
Θα μπει ένα τέλος στον υδροκεφαλισμό.
Στην υπερσυγκέντρωση των πάντων σε μια πόλη.