Κ16 ΚΟΜΒΟΣ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑΣ 2011 ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 8 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ
Στη δημοπράτηση ενός από τα μεγαλύτερα.....
συγκοινωνιακά έργα για την πόλη της Θεσσαλονίκης συμμετείχαν επτά μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες. Το έργο αφορά στην κατασκευή του οδικού κόμβου Λαχαναγοράς, του γνωστού και ως Κ16, στη συμβολή της Π.Α.Θ.Ε. με την εσωτερική Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας- Θράκης, ο προϋπολογισμός του έργου είναι 89,5 εκατ. ευρώ, ενώ η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία που θα προκύψει αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές του Δεκέμβρη και οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2012. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, ο κόμβος αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από 3 χρόνια και 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης, Θύμιος Σώκος, έκανε λόγο για ένα σπουδαίο έργο για τη βελτίωση των μετακινήσεων και τη διασύνδεση και λειτουργικότητα των διαπεριφερειακών δικτύων.
2013 Τζιτζικώστας το έργο θα παραδοθεί στο τελος του 2015
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο τέλος του 2015 θα παραδοθεί ο ανισόπεδος κόμβος Κ16
Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2013 1
0
0
0
1
Την εξέλιξη των εργασιών στον ανισόπεδο οδικό κόμβο Κ-16, που θα συνδέει την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, επιθεώρησαν σήμερα το μεσημέρι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης.
«Ξεναγήσαμε σήμερα τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη στο έργο του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16 στη Θεσσαλονίκη, στον κόμβο της Λαχαναγοράς. Η κατασκευή του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16 είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα της Περιφέρειάς μας που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και συγκαταλέγεται στα 529 έργα που εκτελούνται στην περιοχή μας, με συνολικό προϋπολογισμό ενός δισεκατομμυρίου πενήντα χιλιάδων ευρώ. Το έργο του Κ-16, με προϋπολογισμό 85 εκατομμυρίων ευρώ, θα ολοκληρωθεί και θα δοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του 2015, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις μεταφορές στη Θεσσαλονίκη και δίνοντας πολύτιμες ανάσες στη δυτική Θεσσαλονίκη. Τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί στο παρελθόν σήμερα έχουν ξεπεραστεί και το έργο τρέχει με μεγάλες ταχύτητες. Έχει μάλιστα κατασκευαστεί ήδη έως σήμερα το 20% του συνολικού έργου. Με την παράδοσή του αναμένεται να μειωθούν οι χρόνοι μετακίνησης από 8 έως 10 λεπτά για κάθε ταξιδιώτη και να μειωθούν τα δυστυχήματα, σύμφωνα με σχετικές μελέτες, κατά 37%, ενώ παράλληλα εκτιμάται πολύ μεγάλη μείωση των ρύπων, σε ποσοστό 60%. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε πυρετωδώς ώστε να παραδώσουμε το έργο στους Θεσσαλονικείς και τους πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας το προσεχές διάστημα, εντός των χρονοδιαγραμμάτων», σημείωσε με έμφαση ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας κατά την επιθεώρηση των εργασιών του έργου, το οποίο ξεκίνησε επί διοίκησης Παναγιώτη Ψωμιάδη.
ΥΓ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ......
Το έργο Ποτίδαια – Κασσάνδρα δημοπρατήθηκε στις 6 Ιουλίου 2010 και η σύμβαση υπογράφηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2010. Ανάδοχος του έργου είναι η τεχνική εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 33%. Το μήκος του έργου είναι 17χλμ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Μακεδονία-Θεράκη 2007-2013.
Η προβλεπόμενη διάρκεια του έργου είναι 1.500 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης(4 χρόνια και δύο μήνες), με προϋπολογισμό 79,6 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ε.Π. Μακεδονία – Θράκη. Με τα σημερινά δεδομένα όμως φαίνεται αδύνατο το έργο να παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2015. Ωστόσο στην κατασκευή του υπάρχουν τεράστια προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις που θέτουν το έργο σε κίνδυνο.
To έργο Μουδανιά-Ποτίδαια έχει μήκος 4,2 χλμ (από τα συνολικά 5,2χλμ) και δημοπρατήθηκε στις 21 Αυγούστου 2012. Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ με έκπτωση 33,56%. Σε αυτή τη χρονική στιγμή είμαστε εν αναμονή υπογραφής της σύμβασης κατασκευής. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 23.330.000 ευρώ και η διάρκεια της σύμβασης είναι 36 μήνες. Υπολογιστικά μπορούμε να πούμε πως το έργο θα είναι έτοιμο το 2016.
Στη δημοπράτηση ενός από τα μεγαλύτερα.....
συγκοινωνιακά έργα για την πόλη της Θεσσαλονίκης συμμετείχαν επτά μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες. Το έργο αφορά στην κατασκευή του οδικού κόμβου Λαχαναγοράς, του γνωστού και ως Κ16, στη συμβολή της Π.Α.Θ.Ε. με την εσωτερική Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας- Θράκης, ο προϋπολογισμός του έργου είναι 89,5 εκατ. ευρώ, ενώ η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία που θα προκύψει αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές του Δεκέμβρη και οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2012. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, ο κόμβος αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από 3 χρόνια και 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης, Θύμιος Σώκος, έκανε λόγο για ένα σπουδαίο έργο για τη βελτίωση των μετακινήσεων και τη διασύνδεση και λειτουργικότητα των διαπεριφερειακών δικτύων.
2013 Τζιτζικώστας το έργο θα παραδοθεί στο τελος του 2015
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο τέλος του 2015 θα παραδοθεί ο ανισόπεδος κόμβος Κ16
Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2013 1
0
0
0
1
Την εξέλιξη των εργασιών στον ανισόπεδο οδικό κόμβο Κ-16, που θα συνδέει την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, επιθεώρησαν σήμερα το μεσημέρι ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης.
«Ξεναγήσαμε σήμερα τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη στο έργο του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16 στη Θεσσαλονίκη, στον κόμβο της Λαχαναγοράς. Η κατασκευή του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16 είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα της Περιφέρειάς μας που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και συγκαταλέγεται στα 529 έργα που εκτελούνται στην περιοχή μας, με συνολικό προϋπολογισμό ενός δισεκατομμυρίου πενήντα χιλιάδων ευρώ. Το έργο του Κ-16, με προϋπολογισμό 85 εκατομμυρίων ευρώ, θα ολοκληρωθεί και θα δοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του 2015, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις μεταφορές στη Θεσσαλονίκη και δίνοντας πολύτιμες ανάσες στη δυτική Θεσσαλονίκη. Τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί στο παρελθόν σήμερα έχουν ξεπεραστεί και το έργο τρέχει με μεγάλες ταχύτητες. Έχει μάλιστα κατασκευαστεί ήδη έως σήμερα το 20% του συνολικού έργου. Με την παράδοσή του αναμένεται να μειωθούν οι χρόνοι μετακίνησης από 8 έως 10 λεπτά για κάθε ταξιδιώτη και να μειωθούν τα δυστυχήματα, σύμφωνα με σχετικές μελέτες, κατά 37%, ενώ παράλληλα εκτιμάται πολύ μεγάλη μείωση των ρύπων, σε ποσοστό 60%. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε πυρετωδώς ώστε να παραδώσουμε το έργο στους Θεσσαλονικείς και τους πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας το προσεχές διάστημα, εντός των χρονοδιαγραμμάτων», σημείωσε με έμφαση ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας κατά την επιθεώρηση των εργασιών του έργου, το οποίο ξεκίνησε επί διοίκησης Παναγιώτη Ψωμιάδη.
ΥΓ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ......
Το έργο Ποτίδαια – Κασσάνδρα δημοπρατήθηκε στις 6 Ιουλίου 2010 και η σύμβαση υπογράφηκε στις 29 Δεκεμβρίου 2010. Ανάδοχος του έργου είναι η τεχνική εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 33%. Το μήκος του έργου είναι 17χλμ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Μακεδονία-Θεράκη 2007-2013.
Η προβλεπόμενη διάρκεια του έργου είναι 1.500 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης(4 χρόνια και δύο μήνες), με προϋπολογισμό 79,6 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ε.Π. Μακεδονία – Θράκη. Με τα σημερινά δεδομένα όμως φαίνεται αδύνατο το έργο να παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2015. Ωστόσο στην κατασκευή του υπάρχουν τεράστια προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις που θέτουν το έργο σε κίνδυνο.
To έργο Μουδανιά-Ποτίδαια έχει μήκος 4,2 χλμ (από τα συνολικά 5,2χλμ) και δημοπρατήθηκε στις 21 Αυγούστου 2012. Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ με έκπτωση 33,56%. Σε αυτή τη χρονική στιγμή είμαστε εν αναμονή υπογραφής της σύμβασης κατασκευής. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 23.330.000 ευρώ και η διάρκεια της σύμβασης είναι 36 μήνες. Υπολογιστικά μπορούμε να πούμε πως το έργο θα είναι έτοιμο το 2016.
Ποινική δίωξη σε υπάλληλο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για χρηματική αποζημίωση εκατομμυρίων
Αντιμέτωπος με την κατηγορία της απιστίας στην υπηρεσία, σε βαθμό κακουργήματος, βρίσκεται υπάλληλος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που φέρεται ως υπαίτιος της χρηματικής αποζημίωσης - ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ - την οποία κλήθηκε να καταβάλει το ελληνικού Δημόσιο
σε εταιρία που κατασκευάζει το έργο του ανισόπεδου κόμβου Λαχαναγοράς (Κ-16), στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, πρόκειται για υπάλληλο που κατηγορείται ότι ως προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, δεν έλαβε μέριμνα ώστε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του Δημοσίου, τα οποία ζημιώθηκαν από την αξίωση της εταιρίας.
Το επίμαχο έργο, προϋπολογισμού 89,5 εκατομμυρίων ευρώ, καθυστέρησε να ξεκινήσει, επειδή δύο ιδιώτες καταπάτησαν εκτάσεις κομβικής σημασίας για την πρόοδο των εργασιών, που είχαν απαλλοτριωθεί από το ...1974(!), αναπτύσσοντας στο σημείο επιχειρηματική δραστηριότητα. Μεσολάβησαν τελικά περίπου 13 μήνες (Οκτώβρης 2011 έως Νοέμβρη 2012) από τη στιγμή που υπεγράφη η σύμβαση του έργου μέχρι την απομάκρυνση των καταπατητών. Για το διάστημα αυτό, η κατασκευαστική εταιρία προσέφυγε αρμοδίως, διεκδικώντας και πετυχαίνοντας χρηματική ικανοποίηση που ξεπερνάει τα 2 εκατ. ευρώ για τη ζημία που υπέστη.
Η υπόθεση ερευνήθηκε από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας, ενώ το πόρισμα κατατέθηκε στον εισαγγελέα διαφθοράς Θεσσαλονίκης Αχιλλέα Ζήση, ο οποίος παρήγγειλε την άσκηση ποινικής δίωξης. Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, το σκεπτικό με βάση το οποίο κινήθηκε η διαδικασία της δίωξης, συνδέεται με το γεγονός ότι ο κατηγορούμενος δεν προέβη στις ενέργειες εκείνες που θα κατοχύρωναν τα συμφέροντα του Δημοσίου έναντι της εταιρίας.
Κατά τις ίδιες πηγές, τέτοιες φαίνεται ότι ήταν η έγκαιρη απομάκρυνση των καταπατητών, η πρόβλεψη να υιοθετηθούν ειδικές ρήτρες (για την περίπτωση) στη σύμβαση του έργου και όποιες άλλες κινήσεις κρίνονταν απαραίτητες ώστε να αποφευχθεί αυτή η εξέλιξη. Η δικογραφία θα διαβιβαστεί στην ειδική ανακρίτρια διαφθοράς Θεσσαλονίκης για τα περαιτέρω.
Και μία απορία.
Ο προϊστάμενος στις τεχνικές υπηρεσίες δέν ελέγχεται για πράξεις η παραλείψεις του απο τον αρμόδιο εντελταμένο σύμβουλο;;από τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη ;;απο τον ιδιο τον περιφερειάρχη;;
Δηλαδή ένας υπάλληλος μπορεί να καθυστερεί και να είναι υπεύθυνος γιά ένα εργο όπως ο κόμβος λαχαναγοράς ;;
Άν ισχύει και ένας υπάλληλος κόβει και ράβει σε τόσο μεγάλα εργα με τόσα εκατομμύρια ευρώ κάτι λάθος υπάρχει σε όλο αυτό το σύστημα.Οι εκλεγμένοι σύμβουλοι Αντιπεριφεριάρχες Περιφερειάρχες απο τον λαό δέν είναι υπεύθυνοι γιά τέτοιες αποφάσεις και ειναι ένας υπάλληλος;;
Πόσα πρέπει να αλλάξουν σε αυτό το μ.........λο!!!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ