Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

H Χαζή Ξανθιά δεν ξέρει τι να ψηφίσει

Δε μου 'φτανε που θα με κουβαλάνε στο χωριό χειμωνιάτικα μες το ψοφόκρυο, δεν έχω και ιδέα τι να ψηφίσω!


Μας έβαλαν που λες άρον άρον χειμωνιάτικα να ψηφίσουμε. Και πώς να πάμε να ψηφίσουμε ρε αδερφέ που πληρωθήκαμε στις 22 Δεκεμβρίου, μεσολάβησε και ο Χριστουγεννιάτικος καταναλωτικός παροξυσμός και δεν έχουμε ούτε ευρώ για λεωφορείο του ΟΑΣΘ; Τι να κάνω; Να βγάλω μπούτι και να κάνω οτοστόπ;

Και σα να μην έφτανε το ψοφόκρυο και η αφραγκία αντιμετωπίζω και μεγάλη πολιτική αναποφασιστικότητα. Και πες πως το βγάζω το μπούτι, με τσακώνει ο νταλικιέρης, λίγο βιασμένη, λίγο ταλαιπωρημένη, πάω στο χωριό να ψηφίσω (διότι έκανα αίτηση μεταφοράς 1 Νοεμβρίου και δεν πρόλαβα να εγγραφώ στους νέους εκλογικούς καταλόγους). Τι διάολο να ψηφίσω; 

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν οι υποψήφιοι έγιναν "ευέλικτοι", τα κόμματα διπολικές τραβεστί, ο Μπόμπολας Σύριζα και η πολιτική συνείδηση πιο ελαστική κι από το pretty collan που το βάζει η χοντρή κι ένα νούμερο μικρότερο από ότι φορά συνήθως (έτσι λέει στη διαφήμιση). 

Έτσι λοιπόν είδαμε δεξιούς (από τους πολύ δεξιούς όμως) να κρατιούνται χέρι-χέρι με την αριστερά, "σοσιαλιστές" με τεράστια χρέη σε εφορίες να πηγαίνουν στη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ να διχοτομείται άλλοτε σαν αμοιβάδα κι άλλοτε με στυλ "καλή-κακή τράπεζα", ο κατά τα άλλα ριζοσπαστικός Σύριζα να δίνει στέγη σε μνημονιακούς υπουργούς και το ΛΑΟΣ το έπνιξαν οι υπεράκτιες. Καλά για ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ και λοιπά αποκαΐδια δεν κάνω συζήτηση. Είμαι κατά της βίας οπότε η Χρυσή Αυγή αποκλείεται. Για να μην πω για το ΚΚΕ της μηδενικής ευθύνης και της παχυλής επιχορήγησης.

Είμαι τόσο τσαντισμένη με το Σαμαρά που θα ψήφιζα άνετα ΣΥΡΙΖΑ. Αισθάνομαι πως ο Αντωνάκης με ξεγέλασε. Κι όχι με την οικονομική του πολιτική. Με ξεγέλασε διότι εγώ δεν ψήφισα ουδέποτε τον Βενιζέλο. Και τελικά τον λούστηκα να κυβερνά με αξιώσεις βασιλικότερες του βασιλέως. Άσε τον ΕΝΦΙΑ που μονιμότερος του προσωρινού δεν υπάρχει. Από κινδυνολογία και ιστορίες δε μασάω. Πιο πολύ με σπρώχνουν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ παρά με αποτρέπουν, αφού ως γνωστόν είμαι και αντιδραστικό και αυτοκαταστροφικό στοιχείο. Και ο ΣΥΡΙΖΑ όμως πολύ μου τα μπουρδουκλώνει ρε αδερφέ. Και εκείνα τα πασοκικά απόβλητα τι τα ήθελε; Άσε που δεν τους έχω καμιά εμπιστοσύνη στα εθνικά θέματα. Αυτοί είναι ικανοί να χαρίσουν την ΑΟΖ στην Τουρκία δώρο με το Καστελόριζο άσε που πιστεύουν πως εδώ πάνω μιλάμε στα κρυφά Βουλγάρικα. Εν τω μεταξύ και στους δύο με αηδίασε εντελώς το γεγονός πως ρίχνουν σωσίβιο σε άτομα επαγγελματίες πολιτικούς, που δεν θα χάσει και η Βενετιά βελόνι αν δε μπουν στη Βουλή. Όλα στο πλαίσιο της πολιτικής επιβίωσης. Τόση απόγνωση πια;

Και τι να ψηφίσω λοιπόν, μου λέτε; Τι με συμβουλεύετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου