Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Τζέσυ Παπουτσή: "Γιατί παντρεύτηκα στα Σκόπια"

Για την καριέρα, τον γάμο της στα Σκόπια, τον γιο της, τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας της, αλλά και τα 20 κιλά που έχει χάσει..
τα τελευταία χρόνια μίλησε η Τζέση Παπουτσή, το μεσημέρι της Τετάρτης στην εκπομπή «Μία».

«Από τότε που γέννησα κάνω δίαιτες, ακραίες. Δύο χρόνια τώρα έχασα τα 20 κιλά χωρίς να κάνω κάτι το ιδιαίτερο. Απλά προσέχω τι τρώω. Γι’αυτό και τα διατηρώ» είπε η ηθοποιός για την ανανεωμένη της εικόνα.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στον πρώτο της σύζυγο, Θάνο Καληώρα, αλλά και στον δεύτερο σύζυγό της, Γιάννη Μανιό με τον οποίο είναι μαζί 20 χρόνια: «Χώρισα με τον Θάνο που είναι ένας γλυκός άνθρωπος και ο Θεός μου έστειλε έναν ακόμα πιο γλυκό άνθρωπο, τον Γιάννη. Είναι σύντροφος, αυτό που χρειαζόμαστε στη ζωή μας. Νοιάζεται όλο τον κόσμο. Είμαστε μαζί 20 χρόνια» είπε.

Έδωσε, δε, και λεπτομέρειες για τον γάμο που αποφάσισαν να κάνουν στα Σκόπια. «Είναι αστείο και δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις όταν το έχεις κάνει, γιατί ο γάμος δεν είναι τίποτα, το θέμα είναι να τα βρίσκεις με έναν άνθρωπο. Επειδή είχα τον Γιώργο και τη μαμά μου που ήταν της εκκλησίας, δεν ήθελα να τους σχολιάσουν. Πήγαμε στα Σκόπια που ήταν η κουμπάρα μας. Στον γάμο ήταν η πρέσβης, οι δύο μας κουμπάροι και ο γιος μου. Ήταν πολύ ωραία. Έτυχε την κουμπάρα μου να την έχουν μεταθέσει εκεί, γι’αυτό έγινε εκεί ο γάμος».

Τέλος, μίλησε για την περιπέτεια που είχε με την υγείας της, αλλά και για το πόσο πιστεύει στον Θεό: «Εγώ, από μικρή, και τα αδέλφιά μου είχαμε την επιλογή να διαλέξουμε την πίστη μας. Ο πατέρας μου σηκωνόταν τις Κυριακές και έλεγε ότι εκείνος πάει στην εκκλησία και αν θέλαμε να πηγαίναμε. Πίστευα πάντα και, όταν μου έτυχε αυτό, έκανα το σταυρό μου και είπα στον Θεό αν ήθελε να γυρνούσα πίσω και να αγκάλιαζα τους δικούς μου ανθρώπους ή όχι. Αυτές είναι δοκιμασίες, όλοι τις περνάμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου